Plán A

711 21 0
                                    

Pohled Carly

Vzbudila jsem se na podivném místě, přišlo mi to jako ve sklepě. Poslední co si pamatuju je jak jsem šla po molu a někdo mě ze zadu chytil. Měla jsem svázané ruce, nohy a přilehlou pásku pres ústa.
Popravdě, jsem myslela jen na jedno. Hlavně ať je moje dítě v pořádku.  Zachvili jsem slyšela jak se za dveřmi blíží kroky.. myslela jsem že umřu strachy. Měla jsem tak velký strach. Dveře se začali odemykat a ja jsem silně zavřela očí a v duchu jsem se modlila. Kdyz jsem viděla člověka co stojí u dveří, myslela jsem, že zase odpadnu.
Ward: nazdárek
Třepala jsem se a doufala, že to je jen zlý sen.
Ward: asi si říkáš, co máš se mnou v plánu?.. já ti to hned řeknu. Myslel jsem že tě rovnou zabiju, abych měl klid, ale to by bylo pro tebe moc jednoduché. Budu tě trápit tak dlouho dokud se prostě neprobudíš.
Začala jsem přes pásku mumlat, ať mi ji odlepí.
Ward: Co pak by jsi chtěla? No jo ty by jsi chtěla sundat tu pásku a něco mi říct.
Kývla jsem.
Ward: No tak dobře, zlatíčko.
Sundal mi rychle a bolestně pasku.
Já: Proč to děláš?
Začali se mi hromaždit slzy v mých očích.
Ward: Proč? Ty se mě ptáš ještě Proč?!
Vzala jsi mi obě dvě děti. Jsou proti mě jen kvůli tobě.
Zahl mi pod krk opřel o stěnu, začal mě zvedat a škrtit.
Já: prosím.. neubližuj mi.
Řekla jsem skoro bez dechu.
Ward: Proč bych neměl co?
Já: Protože čekám s Rafem dítě.
Ward mě ihned pustil, já začala odkašlávat.
Ward: Tohle ani neříkej.
Sebral se, třiskl dveřmi a zamkl je.

Pohled Rafa

Po několika hodinách.
Chase: Rafe jsi připravený?
Já jsem se na sebe koukal do zrcadla a snažil jsem se zhluboka nadechnout.
Já: Jo, jsem připravený.
Blížili se hodiny střetnutí a ja jen přemýšlel nad tím, jestli ji to udělal můj otec, tak to můj otec není a budu schopnej čeho koliv.
Chase řídil, nastartoval a viděli jsme na sraz s ostatními.
Přijeli jsme na místo a už viděli ostatní. Sarah k nám Přiběhla.
Sarah: máte to?
Já: Jasně.
Kyvl jsem.
Já: Sarah chci, aby jsi věděla, že jestli to byl náš táta, asi se neudržím a něco mu udělám.
Sarah mě objala.
Sarah: Já vím Rafe. A zcela tě chápu.
Bylo to divný během jednoho dne jsme se dvakrát obejmuly a dokonce spolu vycházíme, víc než za celý život.
Já: Sarah omlouvám se ti za všechno opravdu mě to mrzí.
Sarah mi chytla mou tvář do dlaní.
Sarah: Teď to neřeš bracho.
Pousmala se a utřela mi slzu, která mi stékala po obličeji.
Jj: Hej Rafe, je čas.
Kývl jsem a začal jsem všem rozdavat zbraně.
Jj: Takže si to zjedem znovu Já, Rafe a Chase jdeme do vnitř, ostatní budou venku. Cokoliv kdo najde dá vědět, jasný? Carly najdeme, bude tady na 100%
Já: Co když se to zvrtne.. jaký bude plán B.
Jj: plán B není, prostě střílej.
Kývl jsem.
Začali jsme pomalu prelézat plot, já, Jj a Chase, jsme otevřeli potichu dveře od baráku. Ostatní byli na zahradě a někdo se šel podívat na Jachtu. U dveří nas Jj zastavil.
Jj: Koukejte.
Zašeptal. Měl v ruce náramek, který patřil Carly.
Jj: Tohle jsem ji dal, než se odstěhovala.
Začal jsem mít větší stek, protože jsem věděl, že můj otec unesl Carly, na 100%.
Začali jsme se rozdělovat a hledat. Po 10 minutách stále nic. Vzpomněl jsem si, že máme sklep, ale nikdy jsem tam nebyl. Šel jsem teda dolů. Všude byli pavučiny a asi pět dveří. Začal jsem potichu otvírat postupně dveře. Zachvili jsem zaslechl kroky. Rychle jsem vlezl do vnitř, zavřel a skoro nadýchal. Vzal jsem telefon a napsal Jj.
_________________________________________

JJ

Já: Přijď dolů do sklepa, ale potichu dávej, pozor je tady!

Jj: Jdu.

_________________________________________

Slyšel jsem jak jde dolů nejspíš Jj. Otevřel jsem dveře.
Já: Teď tu byl nevím, ale do kterých dveří šel.
Jj: Tak začneme prohledávat.
Dořekl a zaslechl jsem svého otce jak Řve, nejspíš na Carly. Šly slyšet I velké rány. Podle zvuku jsem věděl kde přesně jsou.
Podíval jsem se na Jj a rozběhl se směrem ke dveřím. Jj byl hned za mnou.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat