Napadení

872 23 0
                                    

Běžela jsem rychle domů se slzami v očích a přemýšlela proč to udělal, když má mě a slíbil mi že si žádné drogy dávat nebude. Lhal mi! Nevím co mám dělat dřív jestli jit domů, nebo odjet sakra daleko. Pak mi došlo že mám Jj, vytočilo jsem jeho číslo.
Zvedl to.
Já: Jji?
Jj: co se děje Carly?
Řekl když slyšel v mém hlase pláč.
Já: prosím můžeme se sejít?
Jj: u mola?
Já: u mola.
Položila jsem telefon a šla k molu. Když jsem tam viděla stát Jj, rozběhla jsem se k němu a objala ho.
Jj: jsi v pohodě?
Já: Ne. Víš jak jsem vám říkala že jsem s Rafem byla na tom molu a hodně si povídali a pak se políbili?
Jj: na to nejde zapomenout.
Já: No, bavila jsem se s ním o jeho minulosti a sám mi slíbil že už takový nebude i to co se týče drog.. se mnou byl jiný a drogy nepotřeboval, ale když jsem za ním dneska šla, slyšela jsem jak se hádá s tatou a pak jsem ho viděla jak sňupe nejspíše cocain... odešla jsem od něho a nevim co mám teď dělat..
Jj: Hele nechci se ho zastávat nebo tak něco, protože vsak víš nemám s nim úplně dobrý vztah, ale měl k tomu určitě nějaký důvod, měla bys si s nim promluvit a ne to jen tak zahodit. Fakt tě miluje, nikdy jsem ho takhle neviděl.
Já: Asi máš pravdu, zitra si s nim ve skole promluvím.
Ještě nějakou dobu jsme si povídali a byla jsem opět šťastná že spolu opět trávíme čas.

_____

Ráno.

Ráno jsem vstala a začala přemýšlet nad tím jak si mam promluvit s Rafem, jak a začít nebo si přijde on promluvit?
Začala jsem se chystat do školy.
Poté jsem seběhla schody dolů, pozdravila rodinu a bez snídaně jsem nasedla do auta a jela do školy.
Před školou jsem začala čekat na Rafa, jelikož tam neměl ani auto, ani motorku, věděla jsem že se škole ještě není.

Minuta před zvonením a Rafe stále nikde. Začala jsem mít o něj strach. Hodina začala a já jsem nemyslela na nic jiného než jestli je Rafe v pořádku. Po škole jsem hned nasedla do auta a jela ke Cameronovým.

Když jsem přijela Před jejich dům slyšela jsem a viděla pres skleněné dveře jak se Sarah hádá s tátou. Neslyšela jsem je dobře, takže jsem nevěděla proč se hadaj. Když si mě Sarah všimla otevřela dveře a i hned z domů odešla. Já jsem šla za wardem a zeptala se ho.
Já: Ahoj, je doma Rafe?
Ward: Jo, je v pracovně.
Řekl klidným, ale podezřelým hlasem. Šla jsem pomalu směrem k pracovně a slyšela kroky za mnou. Nejspíš to byl Ward. Došla jsem do pracovny a začala se rozhlížet Když jsem si všimla že tam nikdo není. Uslyšela jsem jak se za mnou zavřely dveře. Hned jsem se otočila a stal tam Ward.
Já: děje se něco?
Ward: ale nic.
Začal se pomalu ke mě přibližovat a já začala couvat. Měla jsem strach.
Já: Rafe doma není že ne.
Ward: ne není.
Usmál se s podezřelým úsměvem.
Couvala jsem dál a dál, až jsem se zastavila, protože jsem narazila na stěnu.
Ward mě chytil pod krkem a tiskl mě ke zdi.
Ward: za všechno můžeš ty! Ty jsi ji seznámila s plebs! Kvuli tobě nemam dceru. Vzala si mi dceru a teď mi chceš vzít i syna?!
Já: ne-nemu-žu dý-ý-chat
Ward se mi díval do očí které měl plné slz a najednou mě pustil a začal mě fackovat.
Já: nech mě prosím!
Vykřikla jsem. Opět mě chytil pod krkem a začal svedat do vzduchu. Neměla jsem skoro žádný kyslík. Když jsem pomalu začala padat do kómatu. Viděla jsem rozmazané, jak se k Wardovi blíží mužská postava. Byl to Rafe. Chytil ho, mě Ward pustil a já ihned odpadla. Rafe Warda začal mlátit pěsti až Wardovi tekla krev z pusy.
Rafe: ještě jednou se ji dotkni a dopadne to hůř!
Řekl mu a pustil ho. Přiběhl ke mě chytil mou tvář do jeho dlaně.
Rafe: jsem tady.
Začali mi ztékat slzy pi tváři. Rafe mi dal pusu na čelo a ihned mě začal svedat. Přehodil si mou ruku pres jeho rameno, druhou mě chytl kolem pasu a šli jsme k jeho autu. Nastartoval a jel.
Já: Rafe, kam to jedeme?
Řekla jsem bezmocným hlasem.
Rafe:Tam kde nás nikdo nenajde.
Přikývla jsem.
Rafe: Moc se ti omlouvám.
Já: za co?
Rafe: no za ten včerejšek a teď i za dnešek.
Já: za dnešek nemůžeš, nemohl si vědět že se tohle stane..
Rafe: ale měl jsem tam být dřív! Než ti něco udělá...
Rafe zastavil u nějaké pláže kde nikdo nebyl.
Já: Rafe podivej se na mě.
Stále koukal na volant i když zastavil.
Já: notak Rafe.
Vzala jsem jeho obličej do mých dlaní a otočila ho na mě.
Já: ty za to nemůžeš! Byla jsem jen ve špatný čas na špatném místě, ale ty za to nemůžeš. Naopak ti děkuji že jsi me zachranil, kdyby jsi nepřišel vůbec tak uz tady nejsem.
Rafe: To neříkej.
Chytil mě za tvář, opřely jsem se o sebe čelem. Začala jsem v klidu dýchat a políbila jsem Rafa. Najednou jsem se cítila jako by mě před chvílí nikdo neškrtil. Z polibku vzniklo líbání a ja cítila že mám najednou tolik energie.
Rafe: Miluju tě a slibuju že se ti už nic nestane, jen přes mou mrtvolu.
Já: Taky tě miluju.
Úplně jsem zapomněla že den před tím si dával cocain. Bylo mi to už úplně jedno.

Rafe zval deku a dal ji na zem. Už se začalo stmívat a my si spolu lehly na deku.
Rafe: Říkal ti Ward něco? Nebo proč to udělal?
Já: začal mluvit o tom že jsem mu vzala dceru a ted mu beru i syna.
Rafe: cože? Vždyť tě má rád, nebo jsem si to aspoň myslel.
Já: nevím co se stalo.
Rafe: hlavně že jsi v pořádku.
Podívala jsem se na něj a usmála se.
Já: díky tobě.
Usmál se a políbil mě.
Ja po chvíli usla v jeho náručí. Zdála se mi nějaká noční můra jak me začal škrtit Ward.
Rafe: Hej! Carly!
Rychle jsem se leknutím probrala a zjistila že to byl jen sen.
Já: co se stálo.
Rafe: asi se ti zdala nějaká noční můra.
Já jsem se na něj podívala a cítila se tak v bezpečí. Hned jsem ho začala líbat. Sedla jsem si na něho a začala jsem ho vzlikat. Začal mě líbat na krku a rychle ze me sundal triko a hned potom kraťasy. Otočil mě a položil mě na záda.
15+ scéna
Líbal mi každej kousek mého těla. Cítila jsem se tak v bezpečí. Měla jsem z něho až mráz po zádech. Začal si sundavat kalhoty, po té hned trenky a vniknul do mě. Začal mě líbat a já nemohla odolat. Začal do mě tak silně a rychle vrážet. Začala jsem neskutečně křičet. Bylo to tak dokonalé, ještě lepší než předtím.
Rafe: jseš moje
Zašeptal mi do ucha a pokračoval.
Já: jsem tvoje.
Potvrdila jsem mu.
Pokračovali jsme a po nějaké době jsme se oba udělali.
15+ scéna končí.
Potom jsme společně usly.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat