Ráno když jsem se vzbudila na pláži v Rafově objetí, pousmala jsem se a cítila jsem se tak spokojeně. Opřela jsem si hlavu o ruku a koukala na Rafa jak spí. Po 5 minutách koukání se začal vrtět a probouzet. Já se stala na něho dívala a smála se. Rafe se na mě podíval nechápavým pohledem.
Rafe: Copak?
Já: nic, jen tak koukám.
Rafe: Dobře, tak ja též budu jen tak koukat.
Opřel si hlavu o ruku a sledoval mě.
Já se něj ještě víc pousmala a on mi úsměv oplatil. Přitáhl mě k tobě a políbil mě.
Rafe: nikdy tě nechci ztratit.
Já: neztratiš.
Potvrdila jsem mu a znovu ho polibila.
Rafe: co budeme dělat? Já domů po tom včerejšku nemůžu.
Já: jo to máš pravdu, promiň.
Rafe: ty za nic nemůžeš Carly.
Já: mám nápad, pujdeme k nám domů a poprosím rodiče, aby tě nechali pár dní u nás než něco vymyslíme.
Rafe: myslíš že to vyjde?
Já: jasně rodiče mě milujou.
Rafe: ok, tak jedem?
Já: jasně.
Svedli jsme se, vzali deku a šli do auta.
Rafe nastartoval a vyjeli jsme. Když jsme přijeli před naš dům, vylezli jsme oba z auta a šli ke dveřím.
Já: bude lepší když raději počkáš venku.
Rafe: tak dobře.
Vešla jsem do domů a hledala rodiče.
Já: Mami! Tati!
Máma: pane bože, kde si byla celou noc?!
Já: omlouvám se, zapomněla jsem ti napsat.. Byla jsem s Rafem.
Táta: s Rafem? S tím psychopatem?
Já: cože?!
Zamračila jsem se na něj.
Táta: včera přišel na návštěvu Ward a řekl nám jak tě Rafe zbil!
Já: Cože? To není pravda! Rafe by mi nikdy neublížil.
Táta: tak co ty modřiny?
Já: To udělal Ward!
Táta se začal hlasitě smát.
Táta: Ward?
Stále se smál.
Já: jo Ward!
Táta: přestaň nám lhát! Jestli tě vydírá tak nám to řekni.
Já jsem se na ně jen tak dívala, otočila jsem se směrem ke dveřím a běžela ven za Rafem.
Táta: Stůj!
Běžel za mnou a když jsem otevřela dveře, Rafe nikde nebyl, ani jeho auto. Ještě jsem se rozhlédla ale nikde nikdo.
Táta mě chytil za ruku a stáhl mě zpět domů. Zamkl a já se slzami v očích běžela do svého pokoje. Popadla jsem mobil a vytočila číslo od Rafa. Nezvedal to. Najednou mi cinkla SMS.
_________________________________________Rafe❤
Rafe: vždycky jsem tě miloval a vždycky budu, na to nezapomeň. Když ti řeknu, že tě nemiluju tak ti lžu.
Me: Proč mi to píšeš? Kde si?
zobrazeno
Rafe, kde si? Přijď oknem. Něco vymyslíme.
zobrazeno____________o 3 dny později_____________
Rafe mě Stále ignoruje ja nevím co mám dělat k němu domů nemůžu, bůh ví jak by to dopadlo kdyby jsem tam přišla. Musím zjistit jinak jestli je Rafe doma. Sarah mě teď sice nesnáší, ale třeba mi pomůže. Běžela jsem k autu, nastartovala a vyjela směrem k Johnovi kde by měla být.