Bejvalka

649 18 0
                                    

Doma jsme se začali chystat na párty k Topperovi. Vysprchovali jsme se, upravili a prevlekly.

Já: Rafe a že nebudou žádné drogy?
Rafe: neboj se, už si nikdy nic nedám.

Přišel ke mě a obejmul mě kolem pasu.
Já jsem ho chytla kolem krku a políbila ho.
Po chvili někdo zaklepal.

Já: Dále.

Byl to Chase.

Chase: Můžeme jet?
Ja: jo.

Sešli jsme schody dolů a šli do auta. Chase řídil, Rafe si sedl na místo spolujezdce a já si sedla do zadu. Asi za 10 minut jsme přišli na Party. Bylo tam už dost lidí, dokonce tam byli i plebs. Viděla jsem je tak jsem se k nim rozběhla.

Já: Ahoj.

Šla jsem obejmout Jj.

Vsichni: Ahoj.
Jj: Jak ti je?
Já: už mnohem líp.
Jj: to jsem rád.

Pochvili Přišel Rafe.

Rafe: Čauky všichni. Carly co si dáš na pití?
Já: Asi nějaký drik, nechám to na tobě.

Usmala jsem se na něj.

Rafe: Dobře tak zachvili jsem zpátky.

Polibil mě na rozloučenou a odešel.

Sarah: Tak jak to jde s Rafem?
Já: Super, všechno zase v pohodě.
Sarah: To jsem rada, všichni jsme se s nim usmiřili, hlavně Já. Jsem za to ráda, protože mi na něm začalo konečně po 18 letech záležet.

Usmala jsem se na ni.

Já: říkala jsem ti že není tak hrozný.

Z dálky jsem viděla Rafa jak se ke mě blíží s kelimkem v ruce. Podával mi ho.

Rafe: Tady to máš.
Já: Děkuji.
Rafe: o čem se tady bavíte?
Sarah: o tobě, že jsem tě po 18ti letech začala mit ráda.

Zasmála se na něj a Rafe si úsměv oplatil.

Rafe: Jsem rád malá segro.

Řekl a objali se. Já se na ně usmívala, protože jsem byla za ně tak šťastná. Zbytek večera jsme s Rafem spolu tancovali a užívali jsi. Na chvili jsem se od něj vzdálila a šla se bavit za Jj a spol, hráli flašku.

Jj: Ou, ou, ou, kdo se to k nám blíží naše Carly!! Ou, ou, ou!

Křičel Jj a my jsme se všichni smály. Přišla jsem k němu a jemně ho strčila do hlavy.

Kie: Připojiš se?
Já: Jasně.
Kie: Tak toč.

Zatočila jsem flaškou, která padla na Jj.

Já: Takže Jj, pravda nebo úkol?
Jj: Nejsem sračka, takže úkol.
Já: Dobrá tedy, takže věnuj Vášnivý polibek Kie.

Jj se na mě usmál a šel směrem ke Kie. Políbil ji a my je všichni pozorovali, protože to mezi nimi jiskřilo. Pope se začal na ně smutně dívat. Jj a Kie se pozorovali a šlo vidět, že něco cítili.

Já: svět vola jje! Točiš!

Jj se zarazil a uvědomil si že až moc dlouho pozoroval Kie. Zatočil flaškou a tentokrát flaška padla na Johna.

Jj: Pravda nebo úkol?
John b: Pravda.
Jj: Je pravda, že jste se se Sarou vzali?

John b se podival na Sarah a začal se usmívat.

John b: samozřejmě, miluju jí víc než cokoliv na světě.

Řekl a polibili se. Všichni jsme se málem roztopili z toho je byli roztomilí. John b začal točit flaškou a padla na Jj.

Jj: Pravda
John b: Je pravda, že jsi začal neco cítit ke Kie a polibek ti to potvrdil.

Jj se podíval na Kie, která čekala na odpověď, potom se podíval na zem.

Jj: Noo, je to pravda, nikdy jsem necítil nic tak silného jako to mám ke Kie.

Pope vstal a naštvaně odešel a Kie se za Pope rozběhla. Jj sklonil hlavu a byl smutný. Šla jsem k němu objala ho.

Já: vím na 100% že k tobě cítí to stejné, ale potřebuje to nějak vysvětlit Popovi.
Jj: jseš si jistá?
Já: Ano!

Podíval se na mě a usmál se.

Já: pujdu najít Rafa a jsem zpět dobře?
Jj: jo.

Šla jsem dovnitř a z dálky viděla jak Rafe sedí s fakt pěknou holkou, povídají si a smějí se. I hned jsem zareagovala a šla jsem k nim. Přiběhla jsem obejmula Rafa.

Ja: Ahoj, zlato, všude tě hledám.

Dala jsem mu pusu na tvář.

Rafe: Carly, tohle je Nikol, moje.... Dávná kamarádka.

Ukázal směrem na tu krásnou holku.

Rafe: Nikol, tohle je Carly. Moje přítelkyně.

Dořekl a objal mě kolem pasu.

Nikol: Moc mě těší.

Podala mi ruku a usmála se.

Ja: Taky.

Usmala jsem se trochu ironicky a ruku ji ani nepodala.

Nikol: Rafe, je skvělej chlap, drž si ho.

Celou dobu pozorovala Rafe a smála se na něj jako by s ním flirtovala.

Já: Jo, je úžasnej, jsme spolu moc šťastní, viď?
Rafe: Nejvíc na světě.

Podíval se na mě usmál se a políbil mě.

Nikol: Tak já asi už půjdu, užívejte. Zatím.
Rafe: Ahoj.

Usmál se na ní. Ja jsem se s ni ani nerozloučila.

Já: Takže, kdo to byl? Kamaradka ne, když se na tebe tak dívala...
Rafe: Kamarádka. Jdeme za ostatními?
Já: Dobře.

Chytil mě kolem pasu a šli jsme. Asi ve 3 hodiny byli už všichni dost opilý a mi jely domů. Celou cestu jsem přemýšlela nad tím jak ta Kráva Nikol sledovala Rafa. Na dálku s nim Flirtovala. Přijeli jsme domu vešli do pokoje, oba jsme byli dost opilý. Zavřela jsem dveře a zamkla. Otočila jsem se směrem k Rafovi a překřižila si ruce.

Já: Takže? Můžeš začít!
Rafe: s čím jako?
Já: No mluv! Kdo to byl? Takhle by po tobě kamarádka jen tak nekoukala.

Rafe si prohrabl vlasy a zhluboka se nadechl.

Rafe: kdysi jsme spolu chodili, jasný?
Já: Cože? Kdy?
Rafe: tak 3 měsíce než si přijela. Nebylo to nic vážného, jen jsme si užívali.
Já: Jo tak užívali. Jakože jste spolu jen spaly?
Rafe: Bože můj! Záleží na tom?
Já: To si piš že záleží!
Rafe: Ne normálně jsme spolu chodili, ale jen chvilku v te době jsem holky střídal než jsi přišla ty.
Já: Nesnaš se vymlouvat! Nechybí ti to užívání si z holkama?!
Rafe: Proč to říkáš?! Však mám tebe! Miluju tě!
Já: Nevím prijde mi že ti tohle nevyhovuje a že mě zachvili stejně pošleš do prdele...

Rafe ke mě přišel, silou mě chytil, přitáhl k sobě a začal mě vášnivě líbat. Po chvíli se odtahl.

Rafe: Tohle už nikdy neříkej.

Chytl mě za stehna, svedl si mě, začal mě líbat a táhnout k posteli. Hodil mě na postel a oba dva jsme se rychle začali vzlikat. Zažili jsme snad ten nejvíc vášnivý
sex co jsme kdy měli. Asi se s nim budu hádat častěji.

Love and Lie | Rafe CameronKde žijí příběhy. Začni objevovat