Pohled Carly
Slyšela jsem jak se opět přibližuje Ward. Přišel a měl v ruce nůž.
Ward: Co s tebou?
Já: prosím nech mě, Rafe se se mnou rozešel a se Sarou se nebavime.
Ward: Nemůžu tě jen tak pustit chápeš. Máš dítě s Rafem tohle prostě nejde!
Já: Ja opravdu nic neřeknu, pust mě!
Ward: ani nahodou.
Přiblížil se ke mě shodil mě na zem a začal do mě kopat. Hlavně do břicha.
Já: Pomoc.
Ward: Tady tě nikdo neuslyší.
Můj obličej byl pomláceny. Myslela jsem že umřu. Když jsem najednou uviděla ve dveřích Rafa a Jj. Ward mě hned chytil a dal mi nůž ke krku.Pohled Rafa
Slyšeli jsme Carly hlas jak vola o pomoc. Hned jsem vyrazil dveře. Můj otec ji dal nůž pod krk.
Já: Hned ji pust.
Začal jsem na něho mířit zbraní a Jj taky. Všiml jsem si bezmoci na Carlynem obličeji. Tekla ji dokonce krev z pusy.
Ward: Vypadnete oba dva! Jinak ji zabiju.
Koukal jsem na něho a viděl jsem v jeho očích vztek.
Jj: přísahám že tě zabiju.
Já: Warde, odhoď ten nůž a pust ji.
Ward: já jsem tvůj otec ne Ward.
Já jsem mu mířil na rameno.
Já: Ty po tomhle nejsi pro mě nic!
Střelil jsem ho do ramene a Carly odpadla.
Jj šel k Wardovi a začal ho ještě víc mlátit. Já jsem odhodil zbraň a běžel jsem ke Carly.
Já: Carly! To bude dobrý! Už si u mě.
Něžně jsem ji pohladil tvář po které ji stekali slzy.
Carly: Rafe..
Řekla bezmocným hlasem.
Já: Mám tě.
Vzal jsem ji do náruče a šel s ni pryč. Jj tam ještě něco říkal Wardovi a pak k nám doběhl. Vyšli jsme ven a já začal na všechny volat.
Já: Lidi! Pomoc!
Všichni Přiběhli a koukali na Carly.
Sarah: pane bože, Carly.
Jj: zavolejte záchranku a policii někdo!
John začal vytáčet a ja jsem držel Carly v obětí.
Já: Promiň! Promiň.. Moc tě miluju a už tě nikdy nenechám samotnou.Pohled Carly
Cítila jsem se tak dobře. Když jsem Rafa viděla, věděla jsem že budu zase v bezpečí s ním. Po chvili přijela záchranka, začali mě tam ošetřovat a Rafe z ničeho nic řekl.
Rafe: prosím opatrně. Je těhotná.
Chytl mě za ruku a polibil mi ji. Já jsem se něj podívala a usmála. Nemohla jsem uvěřit že se tohle všechno stalo.
Záchranář: Nebojte, postaráme se o ní! Je tu někde nějaký rodinný příslušník co by chtěl jet s námi do nemocnice?
Rafe: Nejsem rodina, ale jsem její přítel a čekáme spolu dítě, můžu s ní prosím?
Podivala jsem se na Rafa a usmála se.
Záchranář: Dobře sednete si tam na tu sedačku a zapněte se.
Rafe: Dobře, nevadí Chasi?
Chase: v pohodě brácho, pojedu hned za vámi s ostatními.
Když jsme přijeli do nemocnice udělali mi několik vyšetření a potom mi dali nějaké prášky po kterých jsem dlouho spala.Pohled Rafa
Carly v nemocnici usnula a já ji celou dobu držel za ruku. Po chvíli přišla do pokoje doktorka. Hned jsem se postavil.
Rafe: Už máte nějaké výsledky? Co naše dítě?
Doktorka: Je mi líto.