Přijela jsem před naš dům a vyběhla s pláčem do svého pokoje. Když jsem přišla do pokoje, hned jsem vyběhla na záchod jelikož mi nebylo vůbec dobře. Po nějaké chvíli mi došlo že mi třetí den neni vůbec dobře, teď jsem začala zvracet, doufám že to je jen nějaká nemoc, ale raději se ujistím.
Vytočila jsem Sáru a čekala než mi to zvedne.
Sarah: jsi v pohodě?
Já: Nevím, mam divněj pocit. Mohla by jsi prosím prijit ke mě a koupit po cestě těhotenský test?
Sarah: Cože?
Já: myslím že jsem jen nemocná, ale chci se ujistit.
Sarah: Dobře, přijedu s Kie za 15 minut.
Já: s Kie?
Sarah: Jo, všichni ti odpustili.
Ja jsem se jen usmála, rozloučila se se Sarah a čekala.
Za 15 minut přišla Sarah společně s Kie a těhotenským textem.
Sarah: Ahoj, jsi v pohodě? Našla jsi ho?
Já jsem začala znovu brečet.
Já: Jo Našla..
Řekla jsem Sáře i Kie celý rozhovor s Rafem.
Sarah: To mi na něj nesedí..
Kie: měla by jsis udělat ten test.
Já: jdu na to.
Šla jsem do koupelny, udělala test a položila ho k umyvadlu. Vrátila jsem se zpět do pokoje.
Já: Tak a teď budeme čekat.
Sedla jsem si na postel a Sarah s Kie si sedli vedli mě a objali mě, když viděli jak na tom jsem.
Já: Co budu dělat, když budu těhotná? Právě se se mnou rozešel a já mám za ním jet a oznámit mu že jsem s nim těhotná? A navíc když se to dozví tvůj táta, tak mě zabije.
Sarah: vím na 100% že by tě Rafe jen tak nenechal.
Kie: a kdyby jo, máš nás, mi ti pomůžeme.
Uběhlo 10 minut a test by měl být hotový.
Sarah: jsi připravená?
Já: ne..
Kie: Zajdu pro ten test.
Ja jsem čekala na Kie a klepala se. Sarah mě objala a utěšovala mě.
Kie přišla do pokoje a její výraz stal za vše.
Kie: Doprdele..
Já: co je?!
Vyběhla jsem ke Kie, vytrhla jsem ji test z ruky a viděla dvě viditelné čárky.
Všichni jsme zmlkli a nevěděli co teď.
Sarah: Takže budu teta..
Já se na ní podívala a začali mi stékat slzy po tváři. Sára s Kie mě objali.
Kie: Ale no tak... to bude dobrý.
Já: Ne Kie, to nebude dobrý! Nebude... Rozešel se se mnou a ja jsem s nim těhotná, lepší to už být nemůže.. Holky běžte domů, chci být sama.
Sarah: Dobře, ale nezapomeň jsme tu pro tebe.
Dala mi pusu na tvář a odešli. Nevěděla jsem do mám dělat. Rozhodla jsem se že potřebuju vyčistit hlavu, tak jsem se převlekla, nasadila si sluchátka, pustila jsi svůj oblíbený playlist a šla ven..
Procházela jsem se po molu, když mě najednou nekdo chytil ze zadu, přiložil mi ubrousek k nosu a ja odpadla.TEĎ BUDE PŘÍBĚH POKRAČOVAT Z JINÝCH POHLEDŮ, AŤ JE NĚJAKÉ TO DRAMA.
Pohled Sarah
Rano kdyz jsem vstala, chtěla jsem se ujistit, že je Carly v pořádku. Vyrazila jsem a jela přímo k ní domů. Když jsem přijela, viděla jsem před domem asi tři policejní auta.. nevím co se mi všechno honilo hlavou, ale i hned jsem vyběhla z auta a začala jsem křičet na Carly mamku.
Sarah: Teto!!!!!!
Máma Carly(MC)
Mc: Saro!
Přiběhla jsem k ní a hned ji objala.
Sarah: Co se stalo?
Mc: včera jsem se nemohla dovolat Carly a slyšela jsem jak je jeji mobil na molu s jejími sluchátky a ona nikde..
Sarah : Cože?
Mc: Prej to vypadá na únos.
Řekla a hned se rozbrečela..
Sarah: my ji najdeme! Slibuju. Je Chase doma?
Mc: jo, má v plánu jet za Rafem, aby zjistil jestli něco neví.
Sarah: pojedu s nim, najdeme ji!
Zahlidla jsem Chase a rozběhla se k němu.
Sarah: Chasi!
Chase: Saro, co ty taky?
Sarah: jedu s tebou za Rafem.
Chase: dobře.
Vyjeli jsme přímo do údolí Barryho, kde se předtím Rafe schovával.