Ráno jsem vstala a uvedomila jsi že mi je dnes 19 let a taky máme dnes s Rafe měsíční výročí. Všimla jsem si že Rafe vedle mě neleží, vstala jsem a šla dolu do kuchyně, kde byla celá rodina a Rafe.
Všichni: Všechno nejlepší.
Byla nachystala narozeninová snídaně, všude byli balonky a konfety.
Já: Jee! Děkuji.
Pousmala jsem se na všechny, šla směrem k Rafovi a políbila ho. Všichni na nás koukali a culili se. Někdo zazvonil a já se zarazila.
Rafe: První dárek dorazil.
Pousmal se na mě a já se vydal směrem ke dveřím. Otevřela jsem a stal tam muž s obrovskou kytici růží.
Muž: Carly Wilsona?
Já: Jo to jsem já.
Muž: Pro vás.Podal mi kytici a odešel. Otočila jsem se na ostatní a všichni na mě koukali. U kytice bylo přání.
Všechno nejlepší! Miluju tě. Rafe.
Podivala jsem se na Rafa a usmála se.
Já: To je tak sladký!
Usmál se, já šla k němu a objala ho.
Máma: Tak, čeká nás společná snídaně, takže se všichni usaďte a pustíme se do toho.
Začali jsme snídat a povídali si o všem možném. Táta a Máma vyprávěli co jsem dělala když jsem byla malá, brácha vyprávěl jak jsem se mu jako malá schovala a on myslel že mě ztratil, Zoe vyprávěla o tom jak jsem ji naučila se malovat.. a pak začal vyprávět Rafe o tom že byl od malička do mě zamilovaný a že by nikdy nevěřil, že to dopadne tak jak to dopadlo. Vše bylo tak fajn. Zase jsem se cítila jako doma. Nikdo se nehadal a vše bylo fajn. Snad nejlepší rodinná snídaně co kdy byla. Po snídani jsem se chystala za přáteli jim oznámit, že je dnes moje Narozeninová oslava pro Šlechtu, ale je to moje oslava takže tam chci mít i plebs.
Vyjala jsem směrem k Johnovi a byla jsem tam asi do 10 minut.Já: Halo? Je tu někdo?
Jj: Joo!
Já: Čauky.Běžela jsem směrem k Jjovi a silně ho objala.
Jj: Všechno nejlepší! Mám tě moc rád!
Já: Děkuji, já tebe. Dnes mám oslavu pro šlechtu, ale jelikož to je moje oslava, víš co to znamená?Jj se začal smát.
Já: Přijdete že jo!
Jj: Určitě, řeknu to ostatním.
Já: Super, já už musím jet, chystat se a tak. Takže v 18:00 U Cameronových.
Jj: Počkej, počkej, počkej.. u Cameronových? Zbláznila jses?
Já: je to omluva od Rose, navíc Rafe ze mě nespustí oči.
Jj: Nevím jestli to je dobrý nápad.
Já: Neboj vše bude v pohodě. Už musim tak zatím.Usmála jsem se na něho a šla směrem k autu. Když jsem přijela domů hned jsem se šla chystat ať vše stíhám v pohodě. Nepustila jsem si vanu, dala do ni pěnu a Relaxovala. Někdo zaklepal, jelikož jsem měla pěnu tak na mé nahé tělo vidět nešlo.
Rafe: Ahoj.
Vešel dovnitř a zavřel.
Já: Ahoj.
Dal mi pusu do vlasu a sedl si vedle vany. Byl úplně zticha.
Já: Rafe, Zlato, jsi v pohodě? Děje se něco?
Rafe: Mám strach tě tam brát.. mám divnej pocit a jsem nervózní kvuli tvého dárku.
Já: Podivej se na mě.Rafe se otočil směrem na mě, ja si sedla a chytla jeho tvář do mých dlaní.
Já: Budu v pohodě. Nehnu se od tebe. Navíc Chase ze mě oči nespustí, taky je z toho dost nervózní. Bude tam Jj, John b a Pope.. všichni mě budou hlídat neboj. A dárek, prosím tě od tebe se mi líbí Všechno. Můj největší dárek jseš ty.
Stále se mi díval hluboko do očí a pak mě začal líbat. Naše jazyky spolu tancovali a bylo to tak krásné.
Po hodině, koupání a povídání s Rafemy, jsem konečně vylezla a začala se chystat.
Namalovala jsem se, nakulmovala jsem si vlasy a oblékla si šaty. Rafe si upravil vlasy a oblékl si oblek.
Rafe: Jseš připravená?
Já jsem se usmála a kývla. Šli jsme po schodech dolů a celá rodina už čekala.
Máma: Ooh, jste tak krásní, musím si vás vyfotit.
Rafe mě chytil kolem pasu, já se mu opřela hlavou o jeho hruď. Máma nás vyfotila.
Máma: Tak vám to sluší! Můžeme.
Přikývla jsem a šli jsme. Jelikož dům Cameronových byl hned vedle nás, ušly jsme jen pár kroků a byli na místě. Když jsme byli u dveří, stistkla jsem Rafovi ruku. I hned se na mě podíval a Zašeptal.
Rafe: Nepustím tě, neboj!
Kývla jsem a Rose nám otevřela.
Rose: ráda vás všechny vidím pojďte dál, všichni uz jsou na terase.
Prochazeli jsme celým domem směrem na terasu a začali se mi vracet vzpomínky. Rafe mě chytil kolem pásu.
Rose: Dámy a pánové Rodina Willsonovi.
Ukázala na nas a my jsme šli. Všude byli balónky, konfety a napis "HAPPY BIRTHDAY" bylo to pěkné. Byli tam všichni i moji přátelé. Všichni mi přáli a dávali dárky. Zatím bylo vše v pohodě a přišlo mi že mě všichni až moc zbytečně hlídají. Jj, John B, Pope a Chase se vůbec nebavili a jen sledovali každej muj krok. Rafe, ten se ode mě ani nehnul.
Já: Rafe myslím že to je v pohodě.
Rafe: Ne, něco tu nehraje.. vím to. Bude to znít divně, ale ja ho tady cítím. Rose ho kryje.
Já: Je ve vězení..
Rafe: To nemůžeme vědět Sherif nam to nepotvrdil, jen nám řekl že do vězení pujde, když ho jeho právníci nezachrání.. Co když zachranili?
Já: Zavolám Sheriffovi.V hovoru mi Sherif oznámil, že je už týden na svobodě, že si myslel že to víme. Byla jsem vyklepana a Rafe se mně snažil uklidnit.
Rafe: Nesmí tušit že to víme, budeme se bavit a dělat že je vše ok Ano?
Já: Jo jasně.
Rafe: Pojď ke mě.Přitáhl mě k sobě, objal mě a polibil mě do mých vlasů.
Já: Kde mám vůbec ten tvůj dárek?
Rafe: Ještě si počkej.
Já: Ale no taaak!
Rafe: Ne! Mám to přesně naplánované, takže výdrž.
Já: No dobře.Políbila jsem ho na rty.
Rafe: Smím prosit Carly Wilsolsonova?
Já: Ano, Rafe Camerone.Usmála jsem se na něj a podala mu ruku.