Instagram: adayaesaret
Merhabalar❤
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 🥰
Keyifli okumalar😘
Bölüm Şarkısı: Köfn- Güneşe Dokundum
🏝️🌊7.BÖLÜM 🏝️🌊
"Ada! Kızım kalk hadi, bak geç kalacağız kahvaltıya senin yüzünden."
Derinden derinden gelen sese aldırmadan üstümdeki pikeye daha sıkı sarıldım. Ne yazık ki şu an kendimi uyanmak için hiç hazır hissetmiyordum.
"Kime bağırıyorum ben burada ya? Kızım kalksana artık," diye bağıran dedemin sesi giderek yaklaşırken az sonra odaya girecek olmasını bildiğimden dolayı pikeyi kendimi boğmak suretiyle kafama kadar çektim.
Ve tam da beklediğim gibi dedemin sesinin ardından kendisi de bizzat odaya ulaşarak kapıyı açtı ve bastığı yeri titreten adımlarıyla içeri girdi.
"Bakın bakın, şu cadıya bakın. Dedesini ayağına kadar getirtmeden uyanmıyor muymuş hanımefendi?" diyerek dedem başımda tatlı tatlı konuşmaya devam ederken, ben uykuyla uyanıklık arasındaki o ince çizgideydim.
"Dede yalvarırım bırak beni de bir saat daha uyuyayım, sonra söz kalkacağım ama bana bir saatçik müsaade et lütfen."
"Dün Asuman'a yarın kahvaltıda sendeyiz dediğin için kadın bir ton hazırlık yapmış. Gitmezsek çok ayıp olur Ada. Hem kendini zorla davet ettiriyorsun hem de o davete gitmiyorsun. Hiç olabilir mi böyle bir şey kızım?"
Dedemin hatırlatmasıyla dün yaşadıklarım birer birer gözümün önünden geçerken Ertuğ amcanın otelinde karşılaştığım Asuman teyzeye yaptığım kahvaltı emrivakisi de o anların arasında bir yerdeydi.
Pikeyi üstümden atıp yattığım yerden doğrulurken elimi de eş zamanlı olarak alnıma çarpmaktan geri koyamadım. "Ben onu tamamen unutmuşum ya!"
"Şimdi hatırladığına göre ben çıkayım, sende elini yüzünü yıka üstünü değiştir gel. Aşağıda bekliyorum," deyip odadan çıktı.
Dedemin çıkmasıyla birlikte odamdaki banyoya girip işlerimi hallettikten sonra pijamalarımı çıkarıp dolaptan da giyeceğim beyaz v yaka tişörtü ve bahçıvan tulumu çıkardım. Hızlıca üzerimi değiştirdikten sonra saçımı hafif ıslatıp taramamın ve ardından ön taraftaki uçları arkadan minik bir tokayla tutturmamdan sonra hazır sayılırdım. Aynada kendimi son bir kez kontrol etmemin ardından eksik bir şeyin kalmadığına kanaat getirince dedemi daha fazla bekletmemek için aşağı indim. Kapının önünde beni beklediğini görünce yanına ilerledim ve birlikte Ertuğ amcamlara gitmek üzere evden ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA'YA ESARET
Novela JuvenilBozcaada'nın begonvillerle bezenmiş sokaklarında filizlenecek bir aşka şahit olmaya hazır mısınız?😍 Ada Sönmez, Bozcaada'da doğup büyüyen genç bir iş kadınıdır. Dedesinin yıllar önce kurduğu oteli işleten, sorumsuzluğa asla göz yummayan, fazlasıyla...