18🏝️🌊

4 1 0
                                    

Instagram: adayaesaret

Merhabalar❤

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 🥰

Keyifli okumalar😘

Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu- Ah Felek Yordun Beni

Bölüm Şarkısı: Sezen Aksu- Ah Felek Yordun Beni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🏝️🌊18.BÖLÜM🏝️🌊

Çarşaf gibi dümdüz olan denizin köpürmesine neden olan şey başlangıçta teknenin sürati olsa da anlık olarak Poyraz'ın çırpınışlarıyla da bu köpüklere yenileri ekleniyordu. 

Baştan uyardığım ve uyarmama rağmen üstüme gelmeye devam eden bir insanın boğulmasına elbette tepki göstermeyecektim. Piranalara yem olmak Poyraz'ın kaderinde varsa bu konuda yapabilecek hiçbir şeyim yoktu. Ege Denizi'nde de pirana olmadığına göre Poyraz ne yazık ki biraz daha yaşayacak gibi görünüyordu... Tüh, ne de üzülmüştüm oysa ki haline(!).

"Kızım sen kafayı mı yedin," diye bağırdı sonunda dengesini sağlamayı başardığında.

"Efendim," dedim sağ kulağımı ona çevirerek. "Kızım mı dedin sen bana yoksa ben mi yanlış duydum?"

"Ruh hastası mısın sen ya? Öldürmeye kalktın resmen beni."

Çok severek izlediğim bir dizinin karakterinin repliğini tekrar ederek "Ama ölmedin ki," diye cevap verdim Poyraz'a. Sırıtmamak için kendimi zor tutuyordum resmen.

"Şuradan bir çıkayım göstereceğim ben sana ölmemeyi," dediği esnada Vedat amca kaptan köşkünden telaşla koşarak yanıma geldi.

"Ada, ne oldu kızım? Nasıl düştü bu çocuk denize?"

"Bu çok sakar Vedat amca. Otelde de kendini sakatlayıp duruyor çoğu zaman. Boş ver bir şey olmaz," deyip umursamazca elimi salladığımda gözlerini hayretle açarak yüzüme baktı.

"Ne demek bir şey olmaz Ada, ya boğulsaydı çocuk?"

"Ama boğulmadı, değil mi," dedim tıpkı az önce Poyraz'a verdiğim yanıt gibi pişkince sırıtarak.

"Ya sabır, yardım et de bari yukarı çekelim çocuğu."

"Sonunda," dedi Poyraz sesinde bariz belli olan kızgınlığıyla.

"Ben elimi bile sürmem, manikürümü yeni yaptırdım."

Vedat amca yüzüme ters ters bakarak geldiği yöne geri dönüp elinde can simidiyle tekrar yanımıza döndü.

"Poyraz, bununla diğer tarafa doğru yüzebilir misin," diyerek Poyraz'a can simidini uzattığında Poyraz onaylar anlamda başını salladı.

"Aslında ona gerek bile yok, hallederim ben."

ADA'YA ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin