Instagram: adayaesaret
Merhabalar❤
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. 🥰
Keyifli okumalar😘
Bölüm Şarkısı: Emir Can İğrek-Barda
🏝️🌊12.BÖLÜM 🏝️🌊
Poyraz Karaca'dan...
Dün gece
Hayatım son zamanlarda bir uçurumdan paldır küldür yuvarlanıyor da önüne geçip bir türlü durduramıyormuşum gibi hissediyordum. Her şey o kadar sarpa sarmış o kadar kontrolümden çıkmıştı ki, şu an neredeyim, ne yapıyorum, bilmiyordum.
Ben kimdim ve ne için yaşıyordum?
Bir dakika, bir dakika! İçime Sokrates falan mı kaçmıştı? Bu sorgulamayı yapan ben olamazdım.
Kafamdan geçen düşüncelere kaşlarımı çatarken ani bir silkinme içinde buldum kendimi. Etrafa göz gezdirirken nerede olduğum bir kez daha dank etti alkolden bulanmış beynime.
Lanet olası o adadaydım.
Hâlâ.
Henüz kurtulmayı başaramadığım, dahası buna fırsat bile bulamadığım o adadaydım. Sözde çalıştığım otelin barında, kafam bir milyon olmuş vaziyette oturuyordum.
Babam beni buraya aklım başıma gelsin diye göndermişti ama yirmi dört yaşında genç bir adam olduğumu unutmuştu. Onun gözünde hâlâ on beş yaşındaki liseli Poyraz'dım. İpe sapa gelmeyen, başına buyruk ve rüzgâr nereye eserse oraya giden biri konumundaydım babam için. Ama işin aslı öyle miydi? Belki, biraz.
Fakat tamamen böyle olduğum söylenemezdi. Ne babamın abarttığı kadar kızlarla günümü gün ediyordum ne de alkoliğin tekiydim. Sadece... Sadece hayatı ciddiye almak için fazla genç olduğumu düşünüyordum ve bana kalırsa hayatı ciddiye almak tam anlamıyla saçmalıktan ibaretti. Babamın istediği gibi ofis ortamında çalışıp birilerine emirler yağdıran biri olmaktansa hayatın tadını çıkarmayı seven zengin züppenin biri olmayı tercih ederdim.
Kaçıncı olduğunu artık sayamadığım bardaktaki içkiyi ağır ağır yudumlarken gözümün önünden gelip geçen kızlara bakmaktan da kendimi alamıyordum. Buralı olmadıkları çok belliydi çünkü bu adanın kızlarının kendilerine has bir güzellikleri vardı. Nereden bildiğimi sormanıza gerek yok bence...
Kızları boşverip gözümün önünde beliren ışıklar rahatsız edici bir boyuta ulaşınca gözlerimi kapatıp arkama yaslandım.
Düşünmemeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA'YA ESARET
Teen FictionBozcaada'nın begonvillerle bezenmiş sokaklarında filizlenecek bir aşka şahit olmaya hazır mısınız?😍 Ada Sönmez, Bozcaada'da doğup büyüyen genç bir iş kadınıdır. Dedesinin yıllar önce kurduğu oteli işleten, sorumsuzluğa asla göz yummayan, fazlasıyla...