HELLLLLLOOOOO!!
UZUN BİR SÜREDEN SONRA BU KADAR HEYECANLANDIĞIM YEPYENİ BİR KURGUYU SİZİNLE BULUŞTURDUĞUM İÇİN ÇOK AMA ÇOK MUTLUYUM UMARIM SİZ DE EN AZ BENİM KADAR SEVERSİNİZ ONLARI🥰
ÇOK ÇOK ÖNEMLİ BİR HUSUSA DEĞİNMEK İSTİYORUM;BU HİKAYEDE DİBİNE KADAR KLİŞE OKUYACAKSINIZ, BUNU GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK OKUMANIZI RİCA EDER SİZLERİ SERÜVENİMİZDEKİ EŞLİK EDECEĞİNİZ KOLTUĞUNUZA BUYUR ETMEK İSTERİM.
ADA'YA ESARET'E HOŞ GELDİNİZ!🥳🥳
İLK OKUDUĞUNUZ TARİHİ BU SATIRA YORUM OLARAK BIRAKMAYI UNUTMAYIN!
🏝️🌊ADA'YA ESARET🏝️🌊
"Biz olamayız. Ben bu şekilde yapamam," dedim bulduğum son gücümle konuşmaya çalışırken. Gözlerine biraz daha bakmaya devam edersem kalbimin kırılan parçalarının daha fazla batarak, her yerimi kanatarak ölümüme imza atacağını biliyordum.
Biçimli kaşları söylediklerimle giderek daha da çatılırken harelerinde yanan ateşin ikimizi de küle çevirmesine ramak kalmıştı. Fakat bu gerçeği bir şekilde kabullenmemiz gerekiyordu.
Onun var olan bambaşka bir hayatı vardı. Ailesi, arkadaşları burada değildi. Şimdi olmasa bile bu vedanın er ya da geç gerçekleşeceğini biliyordum. Onları özleyecekti, onları görmek isteyecekti.
Sürgüne geldiği bu adada daha fazla ne kadar kalabilirdi ki?
Bir gün bir seçim yapmak zorunda kaldığında benden vazgeçişini görmek canımı şu an olduğundan daha fazla yakacaktı, emindim. En zararsız yol buydu. Olmak zorundaydı.
Esir edildiği bu birkaç ayı, ömrüne katarak ödemek zorunda değildi.
Ben bu adanın kızıydım ama o...
O, bu iklimin insanı değildi. O, her ne kadar sonuna dek inkâr etse de kendi kurduğu saltanatında hüküm süren şımarık bir prensti. Ve ben ona ayak uydurmak için yaratılan kişi kesinlikle değildim.
"Neyi yapamazsın? Bu zaman kadar yaşadıklarımız neydi peki? Benimle birlikte dalgalara göğüs geren o cesur kıza ne oldu?"
"Göğüs gerdiği dalgaların onu yutacağını gördü ve geri çekildi o kız. Bundan sonrasında tek başınasın."
"Aklından geçen her şeyi unut!" dedi adeta kükreyerek. "Ne seni bırakırım ne de buradan giderim! Anladın mı beni?"
-KARAKTERLER-
🏝️🌊ADA SÖNMEZ🏝️🌊
🏝️🌊POYRAZ KARACA🏝️🌊
🏝️🌊YASEMİN ADANIR🏝️🌊
🏝️🌊GİRAY EROĞLU🏝️🌊
🏝️🌊HİLAL TEKİN🏝️🌊
🏝️🌊HAKAN TEKİN🏝️🌊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA'YA ESARET
Teen FictionBozcaada'nın begonvillerle bezenmiş sokaklarında filizlenecek bir aşka şahit olmaya hazır mısınız?😍 Ada Sönmez, Bozcaada'da doğup büyüyen genç bir iş kadınıdır. Dedesinin yıllar önce kurduğu oteli işleten, sorumsuzluğa asla göz yummayan, fazlasıyla...