2.rész

323 11 0
                                    

*Haza mentem*

-Szia anya elmehetek gördeszkázni?

-Szia kicsim, ha megtanultál mehetsz!-mondta és felmentem tanulni és elindultam.

Megtaláltam a gördeszkám és elindultam arra a pályára ahol év elején voltam. A pályán voltam mikor is megjelent az a 3 srác Helloween-ról és belém kötöttek.

-Most nincs ki segítsen. Megbánod amit tettél a bulin!

-Megvédtem a barátaimat!

-Rosszul tetted.-oda állt elém és ütött egyet de kihajoltam előle.

Tovább próbálkozott és én védtem magam de elkezdtem önvédelemből ütni. Robby gördeszkázott és gyorsan odajött segíteni  és gyorsan lenyomtuk mindegyiket majd elmentek.

-Köszönöm, hogy segítettél.-köszöntem neki.

-Láttam, hogy bajban van egy lány.-mosolygott.-Amúgy jól harcolsz karatézol?-érdeklődött.

-Nem...pedig szeretnék.

-Én karatézok és pont embereket keresünk akik jönnének.

-Komolyan? Én szívesen mennék.-mosolyogtam.

-Remek, akkor holnap találkozunk és elkisérlek.

-Oké de nekem mennem kell haza, szia és még egyszer köszi.-köszöntem el.

-Szia!

Haza mentem és Anyának elkezdtem mondani, hogy elszerenék kezdeni karatézni.

-Anya! megjöttem.

-Szia, milyen volt?

-Nagyon jó, de lehetne egy kérdésem?

-Persze mond.

-Elkezdhetek Karatézni?-kérdeztem mosolyogva.

-Karatézni?  Ezt így hirtelen döntötted el?-érdeklődött.

-Nem, már egy ideje szeretnék.

-Rendben, de vigyázz magadra!-mondta engedékenyen.

-Nagyon köszönöm! Szeretlek.-mondta majd felmentem és össze készülödtem az alváshoz.

*Suliban*

-Sziasztok! Képzeljétek el mi történt.-mondtam izgatottam a fiúknak.

-Szia!-(Demetri)

-Szia..-(Eli)

-Szia! Mi történt?

-El kezdtem karatézni!-mondtam nagyon boldogan.

-Tényleg és hol?-kérdezte lelkesen Miguel.

-A Miyagi-do ban és ma lesz az első edzésem!-nagyon boldog voltam de láttam Eli és Miguel arcán, hogy valami nincs rendben.

-Hé, valami gond van?-kérdeztem miközben lefagyott a mosoly az én arcomról is.

-Nem...nincs-mondta Eli.

-Nem vagyok vak, mi a baj?

-A sensei azt mondta, hogy a Miyagi-do az ellenségünk...-mondta szomorúan.

-De attól még barátok vagyunk....ugye?-lelkesen kezdtem a mondatot de aztán elhalkultam.

-De persze...-mondta Eli.

-Azok maradunk!-mosolygott Miguel.

*Órák után*

Elindultam  gördeszka pályára és ott találkoztunk Robbyval és elindúltunk oda ahol az edzeni szokott Robby. Kint ült egy lány a lépcsőn.

-Szia Sam!-köszönt oda Robby.

-Sziasztok!-Nézett rám és nyújtotta a kezét.-Én Sam vagyok!-mutatkozott be.

-Szia, én Laura vagyok. Te Robbyval szoktál edzeni?-fogtunk kezet.

-Nem, én csak néző vagyok...de te remekül fogsz teljesíteni.-mosolygott rám.

-Az biztos...-mondta Robbi mosolyogva.

Beszélgettünk és egy férfi hang szólalt meg mögöttünk.

-Sziasztok! Te Laura vagy, igaz?-kérdezte.

-Jónapot, Igen...Laura Parker.

-Nagyon örvendek, én Daniel LaRusso vagyok aki az edzést tartja. Szeretnél megtanulni karatézni?

-Igen... szeretnék Mr. LaRusso.

-Mr. LaRusso én láttam Laurát harcolni és remekül ment neki.-közölte Robby.

-Harcolni? Mi történt?

-Az egyik barátomat megverték és próbáltam megmenteni ami a végén sikerült is. Tegnap pedig nekem jöttek és meg szerették volna bosszúlni és megvédtem magam, de esélyem se lett volna ha Robby nem lép közbe.-meséltem el az egészet Mr. LaRussonak.

-Milyen jó látni...duplázódott a tanítványok száma!-mosolyogtunk egymás mellett Robbyval.-Rendben Laura megnézzük hogy állsz karatéból. Robby..

-Igen?-kérdezett meglepően.

-Te fogod Laurát tesztelni...-nézett Robbyra.

-Én? Arra gondol, hogy üssem meg?

-Más hogy nem tudjuk tesztelni...

-Rendben.-láttam az arcán, hogy nem akarja.-Sajnálom..-mondta és ütött egyet.

Kivédtem  és tovább folytattuk, láttam rajta, hogy nem szívesen üt engem. De én minden ütését ki védtem. Mr. LaRusso és Sam tapsoltak.

-Ügyes voltál.-mondta boldogan Mr.LaRusso.

-Én mondtam.-mondta Sam és megölelt.

Elkezdtünk edzeni és délután fél hat lehetett mikor mondta Mr.LaRusso, hogy mehetünk. Elköszöntünk majd elindultunk haza.

-Nagyon ügyes voltál.-törte meg a csendet Robby.

-Te azért jobb voltál.-mosolyogtam.

-Holnap, akkor találkozunk. Szia!-megfogta a vállam és elindult haza.

-Oké, szia!



Folytatom...


Ellenségek és barátokWo Geschichten leben. Entdecke jetzt