Vége lett a bajnokságnak és ültem egy padon és bambultam.
Biztos csalódott bennem Mr.LaRusso meg mindenki. 1 ponton múlott minden...Ha át álltam volna a Cobra kaiba tudnám folytatni. De áruló lettem volna a barátaim szemébe és nem bántam meg hogy így döntöttem. Nem hagytam volna cserben a barátaimat meg Mr.Larussot sem.
Könnyeim folytak majd Robby ment volna ki de észre vett elindult felém. Észre vettem majd fel álltam és el akartam menni.
-Te sírtál?-nézett rám de én csak elfordítottam a fejem.-Ez csak egy bajnokság.
-Csak egy bajnokság? Neked lehet hogy csak az. De miattam vége a Miyagi-donak! 1 pontot kellett volna szereznem...De nem tettem meg! Csalódott bennem Mr.LaRusso meg a csapat!
-Ne mondj ilye..-nem tudta befejezni mivel folytattam és a szavába vágtam.
-1 rohadt pont és vége mindennek amit szeretek. Ami rengetegszer megmentett engem. Mr.LaRusso segített nekem mindenben de én csak ezt adtam vissza neki. És még be kavart Kreese is meg Terry is!
-Várj mi? Ezért jöttél múltkor?
-Igen! Mondták hogy menjek oda..és mikor az irodában voltunk akkor akartak rávenni.
-De mért futottál el?-értetlenkedett Robby.
-Mert veled akartak befolyásolni!!-ordítottam el magam és sírtam.
Robby teljesen lesokkolódott. Elfordultam és elmentem.
-Laura..-szólt utánam.
-Kérlek ne!-fordultam vissza majd elfutottam.
Folytatom...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ellenségek és barátok
AçãoEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.