12.rész

181 9 0
                                    

Mikor megérkeztem  minden szét volt törve, wc papírok lógtak a fán és lassú léptekkel mentem be a dodzsóba és láttam, hogy, Mr.LaRusso a földön térdelve fogja az üres széttört keretet amiben voltak Miyagi érdem érmei és Robby mellette állt.

-Mr.LaRusso...mi történt?-kérdeztem enyhe hangon mikor is megfordúltak és oda jött hozzám Robby.

-Cobra Kai..-mondta halkan.

-Nem...-mondtam nagyon halkan lesokkolva és és Robby megfogta a vállam és szomorúan bólogatott.

-Apa...-szólalt meg Sam és nézte azt a kocsit amit még Mr.LaRusso kapott Miyagi-tól.

Mr.LaRusso nézte a kocsit és hirtelen kinyiotta a kocsit és be ült majd be indította.

-Mr.LaRusso?-kérdezte meglepődve Robby.

-Apa, hava mész?

Mr. LaRusso elhajtott és 1 órát távol volt mi addig edzettünk de nem tudtunk koncentrálni. 

-hogy tehették...?-kérdeztem Enyhe hangal Robbyt.

-Nem tudom..

Mr.LaRusso haza ért és elkezdtünk takarítani. fél óra múlva 5 új diák érkezett a Cobra Kaiból.

-Elnézést..ezt a Miyagi-Do?-kérdezte egy ismerős Cobra Kai-os és mint kiderült karatézni akarnak megtanulni itt.

Robbyfel figyelt és oda ment dühösen.

-Megint verést akarsz?

-Hé,hé, Robby...-Ment oda Mr.LaRusso.

-Ők Cobra Kaiosok!-szólalt meg idegesen Robby.

-Karatézni szeretnének...

-Ő akarta meg verni Demetrit!-néztem rá mérgesen.

Elkeztünk pakolni és az egyik Cobra Kaios és Demetri össze vesztek és meglökte és ez következtében sl is esett.

-Hé, mi folyik itt? Mi egy csapat vagyunk.-ment oda Mr.LaRusso.

-Aki Cobra Kai-os volt egyszer...az is marad.-mondta Robby.

-Ez nem igaz...mert én is az voltam.-vallotta be Mr.LaRusso.

Mr.LaRusso edzette az újakat és mi haza mehettünk elöbb.


Folytatom...

Ellenségek és barátokWhere stories live. Discover now