Miguel és Hawk elmesélték Lawerence szenszejnek, hogy mi történt a Baesbool pályán, de nem igazán örült neki, Mr.LaRusso pedig büszke volt. Elkezdődött az edzés mikor is megjelent 2 férfi. Az egyik Mr.Kreese volt a másikat nem ismertük. Mr.LaRusso és Mr.Lawerence-en látszódott hogy meglepődtek. Mi addig bementünk a házba. Annyit hallottunk, hogy veszekednek. Egy idő után Mr. LaRusso bejött.
-Laura gyere ki.-kicsit megijedtem és Miguelel egymásra néztünk.
Elindultam ki és még mindig itt volt a 2 fickó.
-Beszélhetnénk hatszemközt Parker kisaszonnyal?-szólalt meg a számomra idegen pasas.
-Mégis mit akarnak még?-kérdezte Mr.LaRusso.
-LaRusso nyugodjon meg.
Mr.Lawrence és Mr.LaRusso bementek a többiekhez.
-Mit akarnak?-tettem fel a kérdést.
-Azért jöttünk, hogy gyere a Cobra kaiba 2 óra múlva.
-Miért?
-Majd ott megtudod.-mondta Mr.Kreese és elmentek.
Vissza mentem és már melegítettek be. Mr.LasóRusso és Mr.Lawrence nem volt ott mivel el kellett menniük. Mikor beléptem oda jött Miguel és Hawk.
-Mi volt?-kérdezte Miguel.
-Csak annyit, hogy menjek majd a Cobra laiba 2 óra múlva.
-És elmész?-tette fel a kérdést Hawk.
-Szerintem igen, érdekel mit akarnak.
-Nekem van ötletem ért hívtak oda.-mondta Hawk komoly hanggal.
-Szerinted azt akarják?-nézett rá Miguel.
-Miről beszéltek?
-Mi van ha azt akarják, hogy a Cobra kaiba kerülj?-mondta Hawk.
-Nem foglak cserben hagyni titeket.
-Szerintem menj el és tud meg mit akarnak.-szólalt meg Miguel.
Vége lett az edzésnek és elindultam a Cobra kaiba. Nagyban zajlódott az edzés amit Kreese tartott. Beléptem az ajtón.
-Látom eljöttél.-jött felém.
-Te meg mi a francot keresel itt?-jött közel Tory és elkezdtünk farkas szemezni.
-Tory, nyugalom.-mondta Kreese.-Laura, megtudnád mutatni, hogy mit tudsz?
Levettem a cipőm és a szőnyegre álltam.
-Kyler ellen fogsz lenni.-Kyler fel állt és elém állt.-Mehet!
El kezdett felém rúgni és csak védekezni tudtam. Vissza rántottam a karját és hasba rúgtam ami következtében messzebb került tőlem. Oda futott és kikaszálta a lábam. Elkezdett örülni a fejének és mivel háttal volt ezért fel álltam, kigáncsoltam és lenyomtam a szőnyegre. Majd fel álltam.
-Robby tudod őket edzeni ameddig elbeszélgetek Parker kisasszonnyal?
-Igen szenszej.-mondta Robby és kiállt.
Elmentünk az irodába és ott volt az a fickó is.
-Gyere át a Cobra kaiba.-mondta Kreese.
-Miért árulnám el őket?
-Nem árulnád el őket, csak elővigyázatos lennél. Mivel, ha megnyerjük a bajnokságot akkor bezár a Miyagi-do de te akkor is folytatnád a karatét.-mondta a fickó és össze néztünk Robbyval az ablakon keresztül, 5mp nézés után megszólal Kreese.
-Meg ugye itt van Robby.-próbált hatni rám.
-Robbyt hagyják ki ebből.
-Nem lenne jó ha a barátoddal egy csapatba lennél?-ennél a mondatnál kimentem az irodából és mentem volna ki az ajtón.
-Hé, mi a baj?-állított meg Robby.
-Engem senki sem fog befolyásolni.-mentem ki de vissza rántott majd megölelt.
Folytatom...
BINABASA MO ANG
Ellenségek és barátok
ActionEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.