Lawerence szenszej és Mr.LaRusso abba hagyták a közös tanítást. Ami nem a legjobb mert nyakunkon a bajnokság. Pontosan egy hét.
Ma van az iskolai bál. Miguel Sam-et hívta el és én egyedül mentem. De nem voltam csalódott. Felvettem a báli ruhát és össze készültem aztán el is mentem.A bálban láttam a puncsos tálnál Sam-et és Miguelt. Oda mentem köszönni.
-Sziasztok!
-Szia Laura, wow még nem láttalak így...szép vagy.-mondta Miguel.
-Gyönyörű vagy.-mondta Sam.
-Te sem panaszkodhatsz.-mosolyogtam.
Elkezdődött a zene és elmentek táncolni. Oda mentem Hawkhoz meg Demetrihez.
-Sziasztok fiúk, jól néztek ki.
-Szia, téged sem láttunk még így.-röhögte el magát Hawk.
-Naa, azért szerintem nem annyira rossz.-folytattam.
-Nem, amúgy jól áll.-kortyolt az italába.
Beszélgettünk. Láttam hogy valaki belép az ajtón...Tory volt az és a kísérője pedig Robby. Miguel és Sam is észre vettét, abban a pillanatban hirtelen rám néztek. Én csak lesokkolódva álltam és le ejtettem a poharam. Kifutottam és bezárkóztam egy mosdó fülkébe. Le voltam sokkolva és folytak a könnyeim. Pár perc után kopogást hallottam.
-Laura, figyelj tudom hogy csalódtál Robbyba. Tudom milyen rossz.-mondta Miguel.
-Miguel, kérlek...menj vissza Samhez és érezzétek jól magatokat.-mondtam elcsuklott hangal.
-Nem hagylak itt.
-Szeretném ha neked is meg Samnek is jó estétek legyen.
-És veled mi lesz?
-Össze szedem magam és vissza megyek, rendben?-folytak a könnyeim.
-Biztos vagy benne?
-Igen, menj!
Miguel kiment. Mindenkit meghívtak egy házi buliba és a suliból oda mentünk. Bár én csak később. Kisírt szemekkel de végül össze szedtem magam. Kimentem a házsó udvarba ahol volt egy hatalmas medence. De épp egy verekedés folyt. Tory,Miguel, Sam és Robby. Oda mentem és közéjük álltam.
-Álljatok már le!-ordítottam rájuk kisírt szemmel.-Komolyan erről szól minden?-Miguel és Sam egymás mellett áltak de Tory bele lökte Sam et a vízbe és bele esett Miguel is. Sam pedig rántotta magával Toryt.
Robby rám nézett.
-Baszodj meg..-mondtam halkan direkt úgy hogy hallja.
Elmentem a buliról de hallottam hogy Robby utánam szól.
Mivel már nagyon késő volt anyáék már aludtak. Fel mentem a szobámba és sírtam de végül el tudtam aludni.
Folytatom...
KAMU SEDANG MEMBACA
Ellenségek és barátok
AksiEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.