3.rész

275 11 0
                                    

*Reggel a suliban*

-Sziasztok! mit csináltok?-kérdeztek mikor oda mentem.

-Szia! Eli-ra várunk.-szólalt meg Demetri.

-Szia! Elit várjuk mert kicsit megváltozott.-köszönt Miguel.

-Megváltozott? Hogy érted?-kérdeztem értetlenül.

-Így!-szólalt meg mögöttem Eli.

-ELI?-fagytam le, már nem volt az a csendes srác, de még mindig jó fej

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-ELI?-fagytam le, már nem volt az a csendes srác, de még mindig jó fej.

-Na, ezért nem rossz ennyire.-röhögte el magát.

-Nem..csak fura téged így látni.

Gyorsan elmentek az órák és elmentünk ebédelni. Órdítózást hallottunk az egyik asztaltól és láttam, hogy az egyik srác aki belém kötött piszkálta Sam-et és, hogy nem tud segítséget kérni. Miguel gyorsan fel állt és oda sietett.

-Hé hagyd békén Kyler!-szólt oda Miguel.

-Mi van hasi! Verést akarsz?-ment oda hozzá.

-Nem, csak meg védem Sam-et.

Tovább piszkálta Kyler Sam-et és Miguel behúzott neki egyet. Ebből egy nagy verekedés lett és Miguel lenyomta mindegyiket de nem vette észre, hogy a háta mögött megakarja ütni valaki. Oda futottam és leütöttem. Sam ott állt és nézett rám, majd Miguelt elrángatta egy tanár.

-Laura...-jött oda hozzám.

-Sam én..-nem tudtam be fejezni mert megölelt

-Köszönöm...-mondta nekem enyhe hangerővel.

-Miguelnek köszönd én csak segítettem neki.-mondtam mosolyogva mert tudtam, hogy Miguelnek tetszik Sam.

*Suli után haza mentem*

-Szia anya! Megjöttem!

-Édesem...most hívtak az iskolából, hogy verekedtél!

-Anya én...-nem tudtam befejezni.

-Mond el mi történt! Hallgatlak...

-Egy barátnőmet csúnyán át vágták és a volt barátja egyfolytában piszkálta és cukkolta..Miguel oda ment segíteni Sam-nek de afiú elkezdte ütni Miguelt és ezért önvédelemből kezdett el verekedni. Mikor mikor legyőzte láttam, hogy a srác egyik haverja árba akarja vágni és akkor ütöttem le, mert nem hagyhattam, hogy leüssék.-elmondtam az egész történetet.

-Drágám, tudom, hogy csak Miguelt akartad megvédeni...csak arra kérlek hogy próbálj ne bele keveredni ilyen verekedésekbe, de ha még is belekeveredsz soha ne te üss elöszőr.

-Rendben anya, sajnálom.

-Nincs semmi baj szíven,de most menj tanulni és indulnod kell Karatézni.-végére vicceskedett.

-Rendben.-elmosolyodtam és fel mentem.


Folytatom...

Ellenségek és barátokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora