Már egy hete az iskolai incidens óta és meglátogattam Miguelt. Az anyja volt bent nála de szerencsére már ébren volt.
-Jó napot Mrs.Diaz..-mondtam halkan mert szégyelltem magam.
-Szia Laura, jobban vagy már?-kérdezte Mrs. diaz kedvesen.
-Igen, köszönöm...
-Rendben, örülök neki de én most magatokra hagylak.
-Szia,jobban vagy?-könnyeztem be.
-Szia..a doki azt mondta, hogy lehet nem tudok majd járni.-mondta enyhe hangal.
-Miguel én nem akartam, hogy ez legyen.-nem tudtam vissza tartani a sírást.
-Hé, nyugi nem tehetsz erről.-mondta és ölelt meg.
Még beszélgettünk majd haza mentem.
*Másnap*
Csörgött a telefonom korán reggel, Sam volt az.
*telefonálás*
-Szia!
-Szia.-mondtam kómás hangon.
-Apa mondta, hogy tudja hol van Robby!
-Mi? És hol?
-Nekem nem mondta, de ö mondta hogy hívjalak fel és gyere át.
-Rendben, megyek!-mondtam és le tettem.
Gyorsan fel öltőztem és szóltam anyáéknak, hogy elmentem majd 10 perc utáni futással oda is értem majd elkeztem kopogni. Mrs. LaRusso nyitott ajtót.
-Jó napot Mrs. LaRusso.-mondtam miközben kapkodtam a levegőt.
-Szia Laura gyorsan ide értél. Gyere be, már vártunk.-mondta majd be ebgedett.
Mikor be értem Sam is köszönt és megölelt. Oda siettem Mr.LaRusso-hoz.
-Jó napot Mr.LaRusso.
-Szia Laura, megtudtam hol van Robby. De rá kell venni, hogy adja fel magát és akkor enyhébb itéletet kap.
-Én is mehetek?
-Laura nem tudsz most jönni...-mondta mert tudta Mr.LaRusso hogy el akartam menni de megértettem mért nem.
-Laura...addig maradj itt és együtt várunk.-mondta Sam miközben megfogta a vállam.
Mr.LaRusso elment és felmentünk Sam szobájába.
-Nem lesz baj, nyugi.-mondta majd megölelt.
-Úgy gondolod?-néztem rá könnyes szemekkel.
-Igen, apa haza jön és elmesél mindent majd.
Várakoztunk majd délután körül lehetett mikor megjött Mr.LaRusso és futottunk le hozzá.
-Mi történt?-kérdezte Sam.
-Robby haragszik rám, azt hiszi becsaptam.-mondta szomorúan.
-Biztos megérti.-mondtam
Mr.LaRusso hondta hogy látta Robby szemében a csalódottságot mikor elvitte a rendőrség. é hogy egy intézetbe került ahol dolgozik is, hogy hamarabb ki engedjék. Nagyon iányzott már ezért eldöntöttem meglátogatom őt. Mikor haza mentem és lefeküdtem aludni.
Folytatom...
YOU ARE READING
Ellenségek és barátok
ActionEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.