21.rész

139 9 0
                                    

Mr.LaRusso és Lawerence szenszej összefogott. Elmondták, hogy a háborúk nem tarthatnak örökké. Mivel pár hónap múlva lesz a bajnokság ezért mindent bele kell adnunk. Mint kiderült a Miyagi-do-sok Lawerence szenszejjel leszünk a Eagle Fang-et tanulunk. Az Eagle Fang meg Mr.LaRussoval lesznek és Miyagi-dot tanulnak. Elég gyorsan telt az idő és már másnap is volt. Az edzéshez egy épületbe kellett mennünk, vagyis annak a legtetejére. Kint a tetőn álltunk és mondta Lawerence szenszej, hogy ugorjunk át a mellettünk lévő háztetőre. 

-Maga megőrült?

-Ha sasok akartok lenni, meg kell tanulnotok repülni.

-És ha le esünk?

-Arra vannak a matracok.

-És ha nem a matracra esünk?-kérdezte Demetri.

-Próbáljatok meg arra esni.

Senki nem ugrott mert nagyon magasan voltunk és a másik ház is 3 méterre volt. Mondta Lawerence szenszej, hogy utolsó esély hogy ugorjunk de senki nem mert.

-Rendben beszarik, akkor menjünk.-mondta és indultunk el de megálltam. 

Nem gondolkoztam...ledobtam táskámat és elkezdtem hátra menni. Majd megfordúltam és nekifutásból átugrottam.

-Szép volt Parker!-üvöltötte át.


Este egy autós mozira hívtak meg. Ott volt Miguel, Sam, Hawk, Demetri meg még pár Miyagi-dos srác. Hawk-al beszélgettünk mikor is elkezdett nézni egy kis srácot és odament hozzá majd fellökte. Gyorsan oda siettem mert nem értettem mi folyik.

-Hé Hawk mit művelsz?

-Megérdemli a kis haver.-keménykedett a kis srácnak aki látszólag eléggé megijedt.

Oda mentem a sráchoz.

-Jól vagy?

-I-igen.

-Mi történt?

Nem tudta elmondani mert megjelent pár Cobra Kai-ossal együtt Tory, Kyler és Robby.

-Semmi közöd hozzá Parker.-nézett rá Tory, Robby pedig maga mellé húzta a srácot.

-Elárultad a Miyagi-dot, ÁRULÓ.-mondta Bert Robby szemébe.

-Van itt egy áruló az biztos, megkapja amit érdemel.-utalt Tory Hawkra.

-Azt nem hiszem, főleg ha én is bele szólhatok.-jött oda Sam és Miguel.

-Vigyázz LaRusso, anyukád nincs itt hogy megvédjen.

-Ez mit jelentsen?

-Ezt ne itt, majd a szőnyegen.-mondta Miguel.

-Tényleg? Emlékszel mi volt múltkor, ugye?-tette fel a kérdést Robby.

-Jól van, akkor a Beasbool pályán fél óra múlva. Fegyverek nélkül.-néztem rá Miguelre értetlenül.

Mindenki megfordult és elindult. Miguel mondta hogy fél óra múlva elfog indulni a locsoló és azért mondta hogy oda menjenek. Kitalálták hogy a kocsiból nézzük őket. Meg is néztük, nekem egy kicsit szar volt látni. Kiszálltam és oda mentem.

-És a többiek?-kérdezte flegmán Tory.

-Én jöttem egyedül.

-Akkor könnyű dolgunk lesz.-mosolygott gúnyosan Kyler.

-Nem verekedni jöttem.-próbáltam nyugott lenni de elkezdett csörögni a telefonom. Megnéztem ki az és kinyomtam.

-Már hiányolnak?-röhögött Tory.

-Nem verekedni jöttem, csak beszélni.

-Mégis miről?-kérdezte Tory.

-Mért nem kerüljük el a bunyókat a bajnokságig? 

Tory nagyon közel jött és a szemembe nézett de nem hátráltam.

-Azért mert nincs kegyelem.-mondta halk hangjával nagyon határozottan és utána hátrébb lépett.

-Komolyan csak ez jár a fejedben?

-Mi van félsz?-jött oda Kyler.

-Nem, főleg tőled nem.-nagyon közel volt és teljes komolysággal néztünk egymás szemébe.

Megfordultam, ránéztem Robbyra és elmentem.


Folytatom...

Ellenségek és barátokWhere stories live. Discover now