Sajnálom, hogy régen írtam de a Sekia thai kai....milyen gyönyörű szó, csak annyit jelent az egészségednek vége.. A lényeg annyi, hogy a végénél járunk. Torry és Robby fura mostanában..
-Náluk-
-Robby mond akkor most mivan köztünk!-mondta Tory bekönnyezve.
-É-én nem tudom, próbálom Laurát védeni...teljesen megváltozott mióta vissza mentem a Miyagi do-ba.
-Szeretsz?-kérdezte Tory könnyezve és elcsuklott hanggal.
-Igen!
-Szerelmes vagy belém?!
-Nem...Tory...hiba volt ez az egész.
-Őt szereted?
-IGEN! öt szeretem....sajnálom.
-Nálunk-
Apám a korházban megkért, hogy nyerjük meg a bajnokságot. Ezt akkor kérte mikor kimentem 3 hete...nem érdekel mi az ára de nyerni fogunk. Halál a vége akkor halál lesz a vége.
Küzdöttem az ellenséggel kegyetlenül és a Mr.LaRusso elhúzott négyszem közte beszélni a második forduló után. Nem tudtam róla, hogy a többiek is hallják Lawrwence senseijjel együtt.
-Laura mi van veled?-kérdezte Mr.LaRusso.
-Nyerni jöttünk nem?
-De te nem ilyen voltál!-emelte fel a hangját.
-Akkor milyen?! Az apámat leszurták miattam a Cobra kai-osok!
-Mi....?-halkult el.
-Halálos ágyán van, bosszút állok.-mondtam és elindultam kifele az öltöző ajtaján de észre vettem a többieket.
Át tuszkoltam magam rajtuk. Pár "Laura, várj!" után eldöntöttem, hogy leszarom mi lesz a következménye de nyerünk. Szeretem őket de az apám kért meg, megteszem, hogy nyugodt legyen...
-Két nappal késöbb-
Nem volt nyugtom, egyedül akartam lenni de a többiek folyamat kérdezgettek. Tudom, hogy jó akarnak de nekem nyugi kell. A csapattal az öltözőben ültünk (Hawk, Demetri, Miguel, Robby és én). Elkezdett csörögni a telefonom és anya volt az.
-Telefon-
-Szia anya.
-Sz-szia Laura...-szólt bele.
-Mi a gond? Apával minden rendben??-álltam fel a padról az öltözőben aggódva.
-Szívem...sajnlom...
-Anya, mi van apával!- emeltem fel bekönnyezve a hangom és a többiek rám néztek de nem érdekelt.
-Sajnálom édesem...-sírta el magát anya és ebből egyből le esett.
Lesokkolódtam és elkezdtem sűrűbben venni a levegőt...majd le ejtetem a telefonom . Mindegyik fiú fel állt és nem tudták mi van. Majd zokogva elkezdtem sírni és a földre rogytam. Robby tartott a karjaiba és ölelt magához én meg szorítottam még akkor is, hogy haragszom rá.
-Lau mi a baj?-guggolt le mellém Miguel és utána követték a többiek.
Zokogtam és megszólalni alig bíztam.
-Lau, mond kérlek.-kérlelt Hawk.
-A-apa....-nyőgtem ki.
-Részvétem....-mondta Dimitri mert tudták mi van.
-Nem lesz semmi, baj... itt leszünk.-mondta Robby nyugtató hangjával.
-Elmegyek kicsit sétálni.- mondtam nekik.
Löktem el magamtól óvatosan a Kapitány párom. Kimentem az öltözöből és elindultam sötétbe ki a szállásból. De nem értem ki...Kwon ott állt.
-Kwon ehhez most nincs kedven...-modtam és mentem volna el mellette de elém állt.
-Mond szépen.
-Állj félre.-mondtam idegesen.
Megragadta a karom és a falhoz nyomott.
-Szebben hercegnő.-súgta a fülembe.
-Eressz el!-Órdítottam idegsen.
Miguel és Robby akkor fordúltak be pont látták. Mindegyiket elborította a düh és oda rohantak, majd Robby ellökött tőle és a földre estem, és Migurl oda jött felsegíteni.
-Jól vagy Lau?-aggódó kérdésére nem figyelve rá néztem Kwon-ra akit Robby épp a falhoz szorított.
-Te tetted...te szúrtad le az apámat!-órdítottam a végén.
-És?-kérdezte bátran.
-És?! MEGHALT!- rúgtam tökön majd ütöttem bordán és ahol értem.-
Csak ütöttem és ütöttem...
-Lau, Laura nyugi...-húzott le róla Miguel.
Könnyezett szemekkel és véres kézzel álltam fölötte miközben Miguel fogott le. Majd fel állt és rám nézett.
-Folytatjuk a bajnokságon.-jelentette ki Kwon.
Folytatom...
BINABASA MO ANG
Ellenségek és barátok
ActionEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.