*Suli első napja*
Korán fel keltem és össze készülődtem.
Reggel 7:32 volt mikor elindultam a suliba és időbe be is értem. Oda mentem Sam-hez.
-Szia! Hogy vagy? a buli óta nem beszéltünk.
-Szia, jól és köszi, hogy beszéltél a szüleimmel.-mosolygott.
-Ezt teszik a barátok, de én még bepakolok a szekrényembe. Az osztályban találkozunk!
-Oké szia!-mondta és elmentem.
A szekrényemben pakolásztam mikor megszólított valaki.
-Szia, hogy vagy,-szólalt meg mögöttem Robby és megcsókolt.
-Szia, jól és te?
-Én is, na de megyek nehogy elkéssünk.
Mondta majd elment és én bementem az osztályterembe majd le ültem Sam mellé. Óra vége fele volt mikor egy tanár köszöntött minket és magyarázott valamit mikor is egy hatalmas sípolást hallottunk és veszekedést.Nem szabadna itt lenned, ereszd el! Sammel egymásra néztünk.
-Samantha LaRusso...tudod mit tettél és megfizetsz érte. Elkaplak, te rib@nc!
Mikor vége lett az órának Sammel elindultunk a folyóson és ott állt előttünk Tory.
-Láttam mit tettél a buli. Megcsókoltad Miguelt.-mondta Tory és mögötte meg érkezett Robby.
Tory hirtelen meg akarta ütni Sam-et de ő elhajolt előle. Majd hasba rúgta és hátra esett majdnem de Eli meg még 2 Cobra kaios bissza lökte Toryhoz, Sam már védekezett de Tory megfogta és hasba térdelte majd neki lökte a szekrényeknek. Ebben a pillanatban oda futottam Toryhoz és el löktem Sam-től.
-Igen...te méltóbb ellenfél vagy és egy rib@nc is. Mért ölelted meg a buli?-közeledett felém és nem ütöttem először.
-Miguel tavaly óta a legjobb barátom és szomorú volt.-mondtam és meg akart ütni de kivédtem.
Robby oda futott és Toryt elrántotta tőlem.
-Nyugalom, biztos megtudjuk...-nem tudta befejezni mert Miguel neki ugrott és elkezdtek verekedni.
Samnek egymás után neki mentek és egyesével verekedtek és nem engedték oda hozzám. Tory közben engem támadott. Hasba akrt rúgni de kivédtem majd elrántottam a karjánál fogva és ki gáncsoltam. Neki löktem a szekrénynek és meg akart ütni de kivédtem, bele rúgtam a hasába és magával rántott gyórsan fel álltam és nekem futott, majd át mentünk a suli elő csanokhoz.
Az egész iskola már kint volt és videóztak minket, idő közben már Miguel és Robby is megérkeztek. Robby neki lökte Miguelt a falnak.
-Ez elöl nem menekülsz!-monta Robby és Miguel lefejelte.
-Tetszett, apádtól tanultam!
Közben Sam próbált nekem segíteni de Nem engeték oda a Cobra Kaiosok.
-Nem volt még elég?-kérdeztem.
-Mi a baj? Nem tudsz lépést tartani?-kérdezte gúnyosan Tory.
Felmentünk a lépcsőn és ott verekedtünk. Hasba rúgott majd arcba ütött ami következtében fel repedt a szám de ez volt a legkissebb problémám. Arcba akartam rúgni de elhajolt elóle ezért hasba rúgtam. Miguel ellökte Robbyt és látta hogy mi történik a lépcsőn és oda futott de Robby elé állt és folytatták a verekedést a lépcsőn mi meg már 1 emelettel fent voltunk. Tory át Fórdított és a földre estem.
-Tory, elég!-futott ada Miguel de Tory el lökte.
Robby még lent harcólt pár Cobra kaiossal de gyorsan legyőzte őket.
-Laura!-futott fel a lépcsőn Robby de Miguel ki gáncsolta.
Tory le rántott a földre és a hajamnál fogva le húzott a lépcsőn. Elkaptam a kezét és hátra rántottam és neki esett a korlátnak majd nekem futott de megfogtam a kezét és hasba térdeltem. Behúztam neki egyet és arcba rúgtam.
-Csak így tudsz harcolni? Becstelenül?-kérdeztem.
-Ez nem a bajnokság. Nincsenek szabályok.-mondta és a csuklójáról levette a karkötöét ami éles tüskék voltam és az öklére rakta.
Tory Az öklével próbált megütni amin a karkötő volt. Mivel nem tudtam támadni ezért védekeztem és hasba rúgtam majd megfogta a karom és végig vágta a kezem.
-Ááá.-órdítottam fel de Tory megint támadott.
Hasba rúgott és a földre estem, megfogta a hajam és az öklét már tartotta.
-Nincs kegyelem.-arcón akart ütni de meg állítottam a kezét és hasba rúgtam ami következtében esett pár lépcsőfokon de fel állt.
Robby és Miguel verekedtek és Miguel lenyomta Robbyt hassal a fölre és jobb kezét fel emelte, hogy kitörje de elbambult és elengedte, Robby rögtön fel állt és hasba rúgta...Miguel át esett a korláton és a lépcsőre esett majd el ájult.
-Miguel!!-órdított Tory.
-Miguel...-futottam le hozzá.
-Robby, mit tettél?-órdított rá Sam és Robby elfutott.
Miguelre ki hívták a mentőt és engem is korházba vittek.( Vérző orr, fel repedt száj, lila foltok az arcomon, és össze varrni a kezemet amit Tory fel hasított 3 5centis csíkba.)
Folytatom...
YOU ARE READING
Ellenségek és barátok
ActionEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.