Teltek a napok. Edzésekre jártam, készültünk a bajnokságra. El érkezett a bajnokság napja. Ha nyerünk, a Cobra kai bezár de ha mi veszítünk akkor a Miyagi-donak vége. Ezt nem hagyhatjuk. Mr.LaRusso megdicsért minket és büszke is volt ránk. Mondták a nevünket és felmentünk a szőnyegre. Nagyon Deja vu érzésem volt...egy éve pont. A mai bajnokságon csak 3 csapat volt. Cobra kai, Eangle Fang és a Miyagi-do. Láányokank volt külön meg a fiúknak is egy díj.
Miguel kezdte egy fiúval és meg is nyerte Miguel.
Tory következett egy csajjal. Majdnem megnyerte csak Tory hasba rúgta és végül övé lett a pont (0-1). Következőnél a lány rugni akart de Tory megfogta a lábát és hátra lökte (0-1). Tory arcba rúgta és végül (0-3). Az Eagle Fang-es lány elvesztette a női bajnákságot.
Demetri jött. Gyorsan túl lett az elő ponton, hisz csak megfogta a karját és kigáncsolta majd hasba vágta. Lement az egész és (2-3) lett az eredmény. Demetri nyerte meg.
Eli(Hawk) és Kyler volt a következő. Nagyon ügyes volt mivel meg is ütötte (0-1). Sorra sorra nyerte meg a három pontot (0-3).
Én következtem Payper-rel aki Cobra kaios volt. Védekezni tudtam csak és arcba rúgott (1-0).
-Laura, Robby mondta hogy a Miyagi-do csak védekezésre van. Védekezéssel nem érsz semmit.-mosolygott Payper.
Ezen így elgondolkodtam és eszembe jutott hogy mit mondott Mr.Lawerence. "Soha ne hagyjuk hogy belénk rúgjanak." Így tettem a következő körben. Támadtam és ő csak védekezni tudott majd hirtelen vállon rúgta (1-1).
-Harc!-mondta a bíró.
Jött felém és arcba rúgtam (1-2). Lehajoltam és átesett rajtam, hasba rúgtam (1-3) Megnyertem! Bejutottam a lány elődöntőbe.
Két barát jött..Eli és Miguel. Miguel megrúgta Elit és megkapta a pontot (0-1). Következő körben Miguel ugrott és azzal akarta legyőzni Elit de a lába reccsent és a földre esett. Eli oda akart menni de nem engedték .
-Miguel..-néztem rá Mr. LaRussora.
Miguelt kivitték és megvizsgálták. 1 perce volt vissza jönni de nem jött vissza. Eli megnyerte azt a menetet.
Robby és Demetri jött. Robby gyorsan megszerezte az a 3 pontot. Pedig Demetri is ügyes volt.
Eljött a fiú döntő. Robby és Eli. Robby hasba rakarta rúgni de kivédte de kigáncsolta és Robby meg kapta a pontot (0-1). Eli megnyerte a következőt (1-1). 5 perce harcolta és (2-2) volt az állás. Eli megfogta a lábát, kirántotta és hasba rúgta (2-3). Megnyerte a Férfi bajnokságot!
Jött a női bajnokság...Tory és én. Kicsit féltem.
-Harc!-mondta a bíró.
Toryt abban a pillanatba arcba rúgtam azzal amit Mr.Lawrence tanított (1-0). Tory rúgott de kivédtem és ez így fordítva is. Ütött én meg védtem ki és hasba vágott (1-1). Rúgtam de kifórdúlt előle és vállon rúgott (2-1). Oda mentem Mr.LaRussohoz.
-Támadok de nem megy. Milyen stílust használjak?
-A tiédet, bízz az ösztöneidben. Használd amit tőlem tanúltál meg amit Lawrence szenszejtől.
Vissza mentem a szőnyegre. Rúgott de kivédtem és az ütéseit is. Össze akadtunk és vállon ütöttem.
-Nincs pont, kilépett!-mondta a bíró.
-Mi?-nem értettem mert csak az ütés után lépett ki.
Következő körben ütöttem és kivédte őket de hasba rúgtam (2-2). Össze futottunk és a földön voltunk. Átfordultam rajta és pont az ölemben volt és ütöttem volna mikor könyökölt...
-Figyelmeztetés könyökölésért.
-Nem akartam! Véletlen volt!-mondta Tory.
Következő menetben rúgott de kivédtem. Amit utána ő is. Hirtelen hasba rúgott...és hátra estem (3-2). Megnyerte...
-Győztes!-emelte fel a kezét Torynak a bíró.
-Hé, jól vagy?-jött oda Tory.
Szőnyegen ültem és néztem rá de oda ment hozzá ünnepelni a Cobra Kai. Csak ott álltam és hátra fordultam Mr.LaRussohoz. Könnyeztem...vége a Miyagi-donak.
Furdalt a lelki ismeret hogy cserben hagytam a csapatot. Miattam nincs több karate..
Folytatom...
YOU ARE READING
Ellenségek és barátok
ActionEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.