*2 hét múlva*
lejárt a felfüggesztésem egy hete és Miguel ma jön elöszőr suliba a balesete óta. Suliban Demetrivel beszéltem és megláttam ahogy Miguel jön be az ajtón és odafutottam és megöleltem.
-Laura, régen láttalak..miújság?
-Semmi különös de most te vagy a fontos, tudtam hogy tudsz majd újra járni.-mosolyogtam.
Gyosran vége lett a sulinak. Megnyitott újra a Miyagi-do, hogy megtudjuk magunkat védeni az agresszív emberektől. Délután edzettünk de mondta Mrs.LaRusso, hogy pihenjünk és hogy van tea meg limonádé. Este lementünk 3-an (Miguel, Sam és én) A Miyagi-do dodzsojához És elkezdtünk beszélgetni..Miguel és Sam újra össze jöttek aminek örültem és boldog voltam, hogy boldogak de eszembe jutott Robby akit már egy ideje nem láttam és hiányzott. Miguel észre is vette.
-Valami baj van?-ült le mellém Miguel.
-Nincs semmi...-bedobtam egy kamu mosolyt mert nem akartam őket a problémáimmal terhelni.
-Hiányzik igaz...?-kérdezte enyhe hangon.
-Nagyon. Már egy ideje nem láttam..-könnyeztem be.
Miguel megölelt és Sam kitalálta hogy "verekedjünk" amit el is kezdtünk. Elöször én és Miguel rugásaimat kivédte és az ütéseimet is és ez így fordítva. Nyilván nem erősen... Miguel megnyerte és Sam következett, én pedig a bejárattal háttal álltam és néztem a "nagy" harcot. Mikor Sam hirtelen mögém nézett és elkezdett mosolyogni. Nem tudtam mire vélni ezért hátra fordúltam. Robby állt ott... oda futottam hozzá és felugrottam az ölébe majd megcsókoltam.
-Hiányoztál...-ölelt meg és belesúgta a fülembe.
-Te is..
Sam is megölelte és köszöntek egymásnak. Robby őszintén bocsánatot kért Migueltől és kezet fogtak. Az este hátra levő felét négyen töltöttük. Robby mondta, hogy nem akar vissza jönni a Miyagi-do ba.
-Mi? Mért nem?-kérdeztem hirtelen.
-Akár mennyire is szerettem ezt a helyet, nem mernék és nem is tudnék Mr.LaRusso szemébe nézni.-nézett mélyen a szemembe.
-De apa nem haragszik rád.-mondta Sam.
-Akkor mért köpött be a rendőrségnek?
-Hogy enyhébb itéletet kapj, Mr.LaRusso csak segíteni akart.-mondtam neki.
-Laura..szeretlek, de egy másik dodzsoba fogok járni..-fogta meg a vállam.
-Hova?-csuklott el a hangom.
-A Cobra Kaiba...-mikor ezt kimondta lesokkolódtam.
-De akkor ellenségek leszünk.-néztem rá könnyes szemekkel.
-Mi...soha.-mondta és megfogta az arcom.
Megöleltem és beletörődtem, ha Robby ezt szeretné akkor így lesz. Egy ideig még elvoltunk és haza mentem.
Folytatom...
YOU ARE READING
Ellenségek és barátok
ActionEgy lányról szól aki bele csöppent egy olyan életbe amiből már nem volt vissza út.