13.rész

175 8 0
                                    

Másnap nagyon meleg volt és a fa alatt ültünk és ittuk a vizünket.

-Rendben srácok gyertek ki a fa alól.-mondta Mr.LaRusso.

-Mr.LaRusso nem lehetne ma könnyebb az edzés?-Kérdezte Robby miközben állt fel.

-Viccelsz? Ez a hőség, ajándek. Ma megtanuljuk a Shochu-geiko t.

-Az mi?-kérdeztem.

-A Shochu-geiko egy japán edzés forma, amit az év legmelegebb napjain tartanak. A határaink megtapasztalásunkról szól.

Elkezdtük az edzést ami abból állt, hogy hogy mindenkinek volt egy száma és egy embert körül kellett állni. Ha Mr.LaRusso mond egy számot annak meg kell támadnia a belül lévőt ami ebben az esetben Robby volt.

-2!

Egyből indult is a srác de Robby hasba ütötte és ki gáncsolta majd fel segítette. És vissza állt a helyére.

-6!

Robby megfordult és megakart rúgni de kivédtem és hasba rúgtam.

-Rendben, ügyesek vagytok most Demetri jön!...5!

Rögtön indult is és hasba ütötte és vissza állt a helyére.

-Bocs haver, Blockolnod kellett volna.

-1!

Demetrinek kikaszálta a lábát és el esett és felsegítette.

-Nem, lehetne szünetünk? Nagyon meleg van...

-Le akartok hűlni? Megoldhato.-mondta Mr.LaRusso.

Bementünk egy fagyasztó raktárba ahol olyan hideg volt, hogy lehetett látni a lélegzetünket is. De körbe álltunk és folytattuk az edzést. Most én voltam középen és vártam, hogy Mr.LaRusso mondja a számokat.

-3!

Rögtön megfordultam és kihajoltam az ütése elől majd elhúztam a kezét és elgáncsoltam aztán felsegítettem.

-4!

Robby elindult és rugott amit kivédtem, Támadtam és kihajolt előle majd én is kihajoltam a rugása elől. Ütni akart de kivédtem és vissza akartam támadni mikor lefogta a kezem mikor ütni akartam majd egymás szemébe néztünk.

-Demetri jön!...1!

Demetrit hasba rúgta.

-Gyerünk Demetri, keresd a jeleket. Ne feledd láss előre...2!

Demetri nagyon ügyesen ki védte az ütéseket majd hasba rúgta.

-Remek, ügyes voltál!...Ennyi volt srácok mehettek.

 Indultam volna haza de Sam meg állított.

-Laura! Várj van egy ötletem.

-Szia, mi lenne az?

-Találtam estére programokat, nem szeretnél ma itt aludni?-mosolygott.

-Azért már aludhatnál nálunk is.-kezdtem enyhe röhögésbe amit ő folytatott.

-Következő nálatok lesz.-mosolygott.

-Ha nem zavarok akkor szívesen.

-Rendben de haza megyek ruháért.-mondtam.

-Oké, elkisérlek.

Elindúltunk és anya is bele egyezett, majd elindultunk vissza. Mikor vissza értünk már mindenki megvacsorázott még Robby is. Mi is be pótoltuk és Sam mondta, hogy elmegy fürdeni szóval addig foglaljam el magam. Gondoltam le megyek Robbyhoz. Lementem és épp hajtogatta a ruháit.

-Tetszik ahogy berendezkedtél. Olyan..."otthon a dodzóban" stílus.

-Kösz. Szóval...Mi tetszett ma jobban, a hideg vagy a meleg?

-Mindegyikben van jó és rossz is de inkább a szoba hőmérséklet.-mondtam majd elkezdtünk röhögni.

-Ez nem volt lehetőség.

-És mi a helyzet veled?-mosolyogtam majd oda lépett hozzám.

-A hőséget szeretem.

Megfogta az arcom és megcsókolt. Majd felmentünk és össze készülődtem(lefürödtem, fogat mostam...stb.) Hallottam, hogy Robby beszélt valakivel az ajtóban és mikor le értem már becsukta.

-Ki volt az?

-Eltévesztette a ház számot...

-Fura. Felmegyek Sam-hez, biztos már vár.-oda mentem hozzá és megcsókoltam.

-Oké.-mosolygott.

Felmentem Sam-hez és ő már az ágyban telefonozott.

-Azt hittem eltévedtél.-röhögte el magát.

-Nem dehogy.-én is elkezdtem röhögni és már takaróztam be.

-Amúgy mit csináltál?-kérdezte.

Én csak ránéztem és nem mondtam semmit.

-Na, mond nyugodtan.-fogta meg a vállam.

-Hát lementem Robbyhoz és gondoltam köszönök neki...és megcsókolt.-mondtam halkan.

-Összejötettek?? Tudtam!!-mondta boldogan.

-Igen, de halkabban.-mondtam röhögve.


Folytatom...

Ellenségek és barátokWhere stories live. Discover now