10.rész

195 10 0
                                    

*1 hét múlva*

Mr.LaRusso meghívott a tengerparti klubba. Mondta, hogy és értem jönnek Sam-el, és Robby-al. Délután 2 óra volt és össze is készültem.

 Délután 2 óra volt és össze is készültem

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Gyoran ki mentem és be ültem a kocsiba. Mr.LaRusso vezetett, mellette ült Sam majd én és Robby hárul ültünk. Mikor le értünk kiszálltunk a kocsiból és találkoztunk Aisha-al. Sam nem volt annyira jóba vele. De oda mentünk hozzá.

-Szia!-köszönt Sam.

-Szia!-(Aisha).

-Szia..-köszöntem félénken mert nem ismertem még csak egyszer-kétszer láttam.

Sam és Aisha előszőr veszekedtek de egy 5 perc után kibékültek.

-Várj...téged már láttalak, Laura igaz?-szólalt meg Aisha.

-Igen.-válaszoltam.

-Figyelj Hawk megfog nyugodni egy idő után...csak várni kell egy kicsit.

-Igen...tudom.

Nagyon össze barátkoztam Aishaval és elkezdtünk beszélgetni Robbyról.

-És most nálunk lakik.-mosolygott Sam.

-És a szüleid nem ellenezték?

-Nem, mi csak barátok vagyunk.-mondta Sam és nézett rám, miközben néztem Robbyt miközben napozik.(nem feltűnően)

-Mi? Bocsi nem figyeltem.-eszméltem fel hogy rám utalt.

-Azt láttuk.-nevette el magát Sam.

Oda jött hozzánk egy lány ezek szerint Tory egy üveg votkával amit a bárból lopott el.

-Hé, nézd mit hoztam.-jött oda.

-Honnan szerezted?-kérdezte Aisha.

-Elcsentem a bárból..nyugi a felnöttek is piálnak, nem veszik észre ha mi is szórakozunk egy kicsit.-mondta enyhe kacagással.

-Szerintem tedd vissza mielött észre veszik...mert bajba fogsz kerülni.-mondta Sam komolyan.

-Te ki vagy?

-Ó, ő Sam és Laura.-mutatott be minket Aisha.

-Nyugi csajok, senki nem veszi észre, hogy eltünt egy votka...ennyi erővel az evőszeközöket is elvihetném.

-Nem kéne semmit el lopnod.-mondtam neki.

-Mivagy te, apáca?-mosolygott rám gúnyosan.-Na iszunk, vagy nem?-Aisha ezen el gondolkozott.

-Egy ital.-könyebbült meg és elindultak.

-Nyugi, ne foglalkozz vele..-fogtam meg a vállát.

Vissza mentünk a többiekhez és el akartunk indulni de...

-Hé, láttátok a tárcámat?-tette fel a kérdést Mrs.LaRusso nem túl nyugottan.

-Nincs meg?-kérdezte Robby.

-Nincs, körül tudnátok nézni?

-Megnézem a parton.-mondta Robby és elindult,majd röhögcsélést hallottunk és láttuk Sammel, hogy Aisha és Tory sétálnak. Össze néztünk és elindultunk feléjük.

-Tory...add vissza anyum tárcáját!-Szólalt meg Sam.

-Mit képzelsz? nem raboltam ki anyud, ribanc..

-A votkát sem loptad el...és az evő eszközöket sem vinnéd el..-(Sam)

-Sam, miről beszélsz? Tory itt volt velem egész végig.-(Aisha)

-Halgass csak rá.-mosolygott.

-Tory ez nem vicces, add vissza Mrs. LaRusso tárcáját!-szoltam rá.

-Nem érted, hogy nincs nálam?-kérdezte majd meglökött és neki estem az asztalnak.

Klubból rögtön a dodzsóhoz mentünk és beszélgettünk, és hirtelen megjelent Demetri.


Folytatom...


Ellenségek és barátokWo Geschichten leben. Entdecke jetzt