8.rész

195 11 0
                                    

*Más nap délután*

Anya mondta, hogy keressek programot estére mert elmegy apával vacsorázni és későn érnek haza. Rögtön felhívtam Sam-et.

*Telefonálás*

-Szia Sam!

-Szia Laura, mizu?

-Anya mondta, hogy este elmennek apával vacsorázni és, hogy keressek valami programot. 

-Az én szüleim is mennek el és én megyek egy buliba mert Miguel meghívott. Szeretnél jönni?

-Igen, és mikor?

-8-ra érted megyek, és amúgy Robbyt is elhívjam?

-Engem nem zavar, na de akkor én össze készülődök. Szia!

-Szia, akkor majd megyek!

*Telefonálás vége*

Gyorsan elészültem 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sam már 2-szer dudált a ház előtt és gyors kifutottam majd beültem hátra mert elöl Robby ült.

-Sziasztok!!

-Szia!-köszönt Robby.

-Szia, végre itt vagy, indulhatunk?

-Bocsii, igen!-mondtam majd elindultunk és gyorsan oda is értünk a kanyon-hoz.

Mikor oda értünk majdnem elestem egy lejtőn és megfogtam Robby karját, hogy megtudjam magam tartani. Láttam az arcán, hogy meglepődött és én pedig éreztem, hogy olyan vagyok mint egy paradicsom és lehajtottam a fejem. Majd Sam belesúgja a fülembe..."Csak barátok" és én pedig csak értetlenkedve néztem rá. Miguel oda jött hozzánkés láttam rajta, hogy van benne alkohol.

-Hol voltál?-kérdezte Miguel.

-Anya el vette a telefonom...várj te ittál?-(Sam)

-Ne ne...ne merd ezt is rám fogni. Írtam neked, hívtalak is és semmire nem válaszoltál.-akadt ki Miguel.

-Hé tesó...-próbálta Robby lenyugtatni Miguelt de ő meglökte.

-Miguel, mi ütött beléd?-mentem oda hozzá.

-Üss meg megint!-állt fel Robby idegesen.

Nyugtattuk a fiúkat és Miguel megakarta ütni Robbyt de véletlen Sam-et ütötte meg.

-Basszus Sam jól vagy?-guggolt le mellé Miguel.

Segítettem Sam-nek fel állni.

-Rohadj meg...végeztem veled, és sok sikert a bajnoksághoz mert nem leszek ott!!

Mondta Sam majd megfordúlt és elindultak a kocsihoz. Én néztem Miguel szemébe és láttam a megbánást és megfogtam az arcát.

-Laura...-mondta halkan.

Elfordúltam és oda mentem a kocsihoz majd be ültem. Át mentünk Sam-hez és a nappaliban vígasztaltam a kanapén.

-Roszúl tettem, hogy szakítottam vele?-sírt.

-Megütött téged, de azt is figyelembe kell venni, hogy ivott előtte.-fogtam a vállát.

-De akkor sem kellett volna megütni engem se meg Robbyt sem.

-Teljesen igazad...-megöleltem.

Még beszélgettünk majd haza vitt.

-Köszönöm, hogy megvígasztaltál.-mondta szomorú hangon.

-Én mindig itt leszek veled...-mondtam majd megöleltem.

-Sok sikert a bajnokságon és nagyon szúrkolok nektek! Szia.-integetett.

-Köszi és szia!


Folytatom...

Ellenségek és barátokWhere stories live. Discover now