(هالووو هالووو عليكم 😂 رجعتلكم تاني وأخيرا بعد غياب طويل عن الساحة وطبعا ليكم حق تزعلوا مني بس والله غصب عني والحمدلله أهو قدرت أرجعلكم ببارت طازة وجديد وبتمنى إنه يعجبكم)
©©في ڤيلا الأسيوطي .. بداخل غرفة فاطمة ...
#ظلت فاطمة تزرع الغرفة ذهاباً وإياباً وهي تقضم أظافرها من شدة غضبها بسبب المدعو كريم ذلك الذي عكر صفوها وجعل ابن خالتها وخالتها يقومون بتوبيخها على ما فعلته معه ...
فاطمة بغضب وغيظ :- بقى أنا فاطمة طمطومة على سِن ورمُح أتهزق وأتبهدل قدام الحيطة البشرية إللي اسمو كريم ده وحياة خالتي يا زفت البرك أنت ناوية أربيك على إيدي وهنفخك بس الصبر ... لأ وكمان إيه يقول عني كتلة مشاكل متحركة يابن ال*** بقى أنا فطومة يتقال عليا أنا كده ورحمة أمي لأخليك تكره اليوم إللي شوفتني فيه وهطلع عينك .
مريم بضحك وهي تدخل الغرفة :- فطومة المجنونة ههههههههههههه بتكلمي نفسك ليه كده زي المجانين .
فاطمة بضيق وجلست على الفراش :- والنبي تخليني ف حالي يا مريومة أصل الحيطة البشرية إللي تحت عكننت عليا ومعرفتش أنام أو أسمع ميوزك أو أكون اونلاين حتى بسببه أوووف متكمليش عليا lütfen قال يعني أنا كنت ناقصاه أصلا يووه .
مريم بجدية :- طيب يا فاطمة متزعليش يعني أصلا هو أبيه كريم كده شخصية جادية أوي ومش بيحب الهزار ومن أقل حاجة بيتعصب بس هو قلبه طيب ومفيش حد حنين زيه والله .. وبصراحة بقى يا بطة إنتي زودتيها لما ضربتيه بالطوبة ف الجامعة يعني كان كفاية شتيمة وتهزيقة وخلاص إنما توصل لضرب وفضايح ع الملأ غلط وعيب ومينفعش كده صح .
فاطمة بغضب ممزوج بسخرية :- ولما هو يغلط فيا ده تسميه تربية وأدب ولا قلة أدب وقلة تربية ولا أنا أسيبه يغلط ف أهلي وأسكُتله وأقول عادي عادي هو ميعرفش حاجة عني أصلا وطنّشي يابت كلامه وقال على رأي المثل رضينا بالهم والهم مش راضي بينا بلا خيبة ونيلة هوووف ع حرقة الدم دي .
مريم بمرح وغمز :- بصراحة أنا معاكي إنه كائن غتت وبيفور الدم بس متنكريش إنه قمر ومز ع الآخر .
فاطمة بضيق وغضب طفولي :- وأنا مالي ب مزازته وحلاوته وطعامته وعضلاته والطول بتاعه طالما هو غتت وسئيل وأعصابه تلاجة أوووف .
مريم بضحك شديد :- هههههههههههههه يخرب عقلك يا بطوط أكتر مهو خربان طيب والنبي بذمتك منين مش طايقة سيرته ومنين بتعاكسيه قدامي أنا وكأنك دايشبة ف دباديشبه هههههههههههههههه وربنا هموت من الضحك يالهوي على كده ااخخخ لو يسمعك بس وف ثواني تلاقي الدخان طلع من ودانه ويقلب تنين وينفخ النار فيكي وفيا ويرتاح .
فاطمة بغيظ وحنق :- eyvallah ده على أساس إنه الحيطة مش dragon فعلا هووف بقى وبعدين نيلة منيلة عليه وعلى حلاوته وأنا مش بعاكسه ولا زفت .