(سلاماااات وحشتووني أوي ورجعتلكم ببارت جديد أهو ويارب يعجبكم وتحبوه .. وبصراحة بقى مفيش كومنتات في البارتين إللي فاتوا وزعلتوني خالص)
©©في ڤيلا الأسيوطي ...
#وصل أدهم بسيارته إلى ڤيلا والده بصعوبة شديدة بعد أن إستطاع تفادي أكثر من حادث كاد يقتله حتى يستطيع اللحاق بزوجته وإنقاذها من براثن مروة ...
أدهم وهو يصرخ بعد أن إقتحم المنزل :- مررروووةة فيييينننكككك يااااا مررروووةة أناااا خلاااااص بقيت عارف حقيقتك الوسخة يا زبالة يا حقيرة إنتي فيين تعالي هناااا حااالاااااا علشان آخُد حقي منك .
مروة بابتسامة وتمسك بسهيلة :- أنا أهو يا حبيبي يا ألف حمدالله ع السلامة تحب أروح أحضرلك الغدا أنا هخلي الخدم يعملوا أحلى أكل علشانك ياقلبي أنت و الضيوف إللي معاك دي إيه رأيك .
سهيلة ببكاء وتحاول الإفلات منها :- أدهم إلحقني يا أدهم والنبي إلحقوووناااااي دي واحدة كدابة وعايزة تموتني وضربت ماما بسكينة فوق وهتروح مني .
فادي بغضب :- مروة إنتي نهايتك سرايا المجانين يلا سيبي مرات أدهم وإبعدي عنها وإعترفي بكل حاجة إنتي عملتيها معانا كلنا .
أدهم بصراخ وهو يركض تجاهها :- إنتي مجنووونننة يااااا مررروووةة هـااااا إزاي تجيلك الجُرأة يا حيوانة يا مجرمة وتعملي كده ف مرات عمي ويلا إبعدي عن مرااااتي حااالاااااا فاااهمممة .
مروة بغضب وجنون :- مش هسيبها وزي ما قتلت أم السنيورة حبيبتك فوق ف الأوضة بتاعتكم قدامها أنا هقتلها هي كمان دلوقتي قدام عيونك .
أيهم ببرود وهو ينفث دخان سيجاره :- هتفضلي كده بيئة لغاية إمتى يا مروة وبتحبي تلعبي بيهم براحتك بس علشان ترتاحي أنا مش هنوّلك إللي ف بالك وابن حضرتك ده مش هعترف بيه ريحي نفسك .
سهيلة ببكاء وتتوسل مروة لكي تتركها :- أبوس إيدك يا مروة إبعدي عني وإلحقوا أمي والنبي قبل ما يجرا حاجة ليها بسرعة بقى .
فادي بجدية وإيماءة :- متقلقيش أنا كلمت الإسعاف وكمان الشرطة علشان تيجي تاخدها وتريحنا وكلمت أبوها برضو وهو بنفسو هيتصرف معاها .
مروة بغضب وتشير بالسكين على عنقها :- طيب حلو أوي كده طالما الكل هيتجمع وهيكون موجود هنا ف الڤيلا يُبقى اللعبة بقت ع المكشوف والحقيقة بتاعتي كلها إتكشفت قدامك يا أدهم باشا ومراتك الحلوة دي هموتها علشانك أنت طالما مش هتكون ليا يُبقى مش هتكون ليها هي كمان فاهم .
مريم بهلع وهي تدخل الڤيلا :- يا نهااااررر إسوووددد إيه إللي بيحصل ده يا أدهم ومروة ماسكة سهيلة ليه بالشكل ده ومرات عمي وبابا فينهم .
وليد وهو يقف مصدوم لما يراه :- مروة المجنونة دي بتعمل إيه ع السلم لأ لأ لأ أنا مش مصدق إللي شايفه بعيني هو إيه إللي بيحصل ده مع سهيلة كمان خالتي فين ومحدش إتصل بالشرطة ليه لغاية دلوقت .