(هالووو فانزي الحلو وحشووووني أوي 😂 رجعتلكم تاني ببارت جديد أهو ويارب يعجبكم بقى وألاقي تفاعل يعجبني 🥺😔)
©©في الجناح الخاص بأدهم وزوجته ...
#إستعد كلاً من سهيلة وأدهم وإرتدوا ملابسهم كي يهبطوا من جناحهم ويذهبوا إلى العائلة بالأسفل قبل أن يأتي أحد آخر ويزعجهم ويخبرهم بالنزول ...
أدهم وهو يعدل ياقة ملابسه :- سهيلة أنا خلصت أهو ومستنيكي ننزل سوا قبل ما مريم تطلع تاني .
سهيلة خرجت من الغرفة وهي تبتسم :- وأنا كمان ياروحي أهو جهزت وخلصت يلا بينا ننزل .
أدهم بإنبهار من جمالها :- بسم الله ماشالله إيه ده بس ياقلبي جمال وطعامة أنا مقدرش على كده .
سهيلة بضحك :- هههههههههه تسلملي عيونك يا أدهم والله أنت الأحلى والأجمل طبعا ده أنا مجيش حاجة جنبك أصلا ياروحي .
أدهم بابتسامة وضمها لحضنه :- يدوملي نبض قلبك يا نور عين أدهم وعمره والله إنتي الأجمل ماشالله عليكي وعلى جمالك أنا خايف أنزل تحت يحسدوكي يا حبيبتي وكده هغَير رأيي ومش هننزل أحسن .
سهيلة بخجل وخرجت من حضنه :- ونبض قلبك يا قلب حبيبتك احم احم طب خلينا ننزل ومتخافش منهم هما مش هيحسدوني ولا حاجة وبعدين أنت أهو معايا ولو حد عمل كده نطلع علطول .
أدهم بابتسامة وأومأ برأسه :- ماشي يا سهيلة أمري لله تعالي ننزل عندهم ونتعشى معاهم وأول ما أحس إن حد هيحاول يحسدك هاخدك من إيدك ونطلع هنا علطول وقبل ما تعترضي ده شرطي الوحيد للنزول .
سهيلة بضحك وأمسكت بيده :- ههههههههههههه والله مجنون وتوقعت إنك هتقول كده بس أعمل إيه بقى قدري الحلو ووقعت فيه اوك متفقين يلا ننزل .
#ضحك أدهم على حديث زوجته المرح ثم تمسك بيدها الصغيرة بقوة وخرجوا سويا من غرفتهم ومنها إلى خارج جناحهم ليهبطوا إلى الطابق الأخير ...
©©في غرفة الطعام الملحقة بالڤيلا ...
#كانت عائلة الأسيوطي ومعهم كريم صديق أدهم جالسين على طاولة الطعام الكبيرة في إنتظار نزول أدهم وزوجته إلى الأسفل ...
وليد بجوع وحزن :- ما تنزل بقى ياعم أدهم ريحة الأكل مفحفحة وهموت من الجوع بسببك .
كريم بضحك :- ههههههههههه أُصبر شوية على رزقك يا مفجوع وشوية وهتلاقيه معانا فضحتنا والله .
فاطمة بضحك لتستفزه :- ههههههههههههه جرالك إيه يا أبيه ليدو مش قادر تصبر شوية لغاية ما ينزلوا وه وبعدين ما أنت أكلت الكيك لما جيت لحقت تجوع .
وليد بغيظ :- إتكتمي يابت يا بطاطا إنتي يا مستفزة هو أنا باكل عندك ولا من فلوسك علشان تقولي كده وبعدين محدش إشتكالك على فكرة .