(سلاماااات سلاماااات وحشتووني أوي ورجعتلكم أنا أهو ببارت جديد تاني مخصوص بناءً على طلب أحد المتابعين ويارب يعجبكم وتحبوه)
©©في غرفة النوم الخاصة بسهيلة ...
#كانت سهيلة تغط في النوم العميق حين دخل أحد غرفتها متسللاً ومعه وسادة كبيرة .. وفجأة وضعها على فم سهيلة ليكتم أنفاسها ويتخلص منها ...
مروة بغضب وتضغط بالوسادة بقوة :- إنتي ملكيش وجود ف حياة جوزي أدهم ولازم تموتي فاهمة إنتي لازم تموتي وأرتاح منك لاااازممم تموووتييي .
سهيلة وهي تتكلم بصعوبة :- اااههه إبعدي عني اااهه ياااا أددهممم إلحقووونيييي ااااخخ إبعديييي عنييي ياااا مررروووةةة يااااا ماااامااااا .
مروة بغضب أكبر وتضغط أقوى :- هتموتي دلوقتي و أنا مستحيل أسيبك تفضلي عايشة وقريبة منه ولازم أموتك لأن إللي زيك ملوش مكان هنا يابت الأرياف .
سهيلة بإختناق :- لااااا ااااخخ إبعديييي عنييي يااااا مررروووةةة يااااا ماااامااااا يااااا أددهممم إلحقنييي اااههه خلااااص هبببعددد عنوووو ااااهه .
مروة إبتسمت بتشفي :- تمام هسيبك بس وأقسملك بالله لو لقيتك قريبة منه وبتحاولي تخلصي مني أنا هقتلك بس مش بالمخدة وتعرفي هموتك إزاي بالسم الهاري وهحطه ف الأكل أو العصير وف ظرف ساعة واحدة هخلص منك وأرتاح وساعتها محدش هيقدر يعرف إني السبب ف موتك ولو عايزة تتقي شر مروة الدهاشني يبقى تبعدي عن أدهم جوزي سامعة .
سهيلة بخوف وتحاول إلتقاط أنفاسها :- حاضر والله حاضر هبعد عن أدهم بس إنتي متقربيش مننا وخليه ف حاله لوسمحتي يا مروة .
مروة نظرت لها بحِدة :- بس يابت إنتي وإخرسي أنا هاخد بالي منه ملكيش دعوة هعمل إيه مع جوزي من النهاردة فاهمة ومش هكرر كلامي تاني ولو حاولتي تعملي حاجة أنا هموت أدهمك بقى مش إنتي .
سهيلة بإيماءة وخوف منها :- طيب اوك اوك هخرس أهو ويارب إنتي متعمليش حاجة تئذيلي أدهم جوزي والنبي وأنا هعمل إللي إنتي عايزاه .
مروة ببرود وتتجه لباب الغرفة :- أدهم ده جوزي من النهاردة يا حلوة وأنا طالعة دلوقتي لكن عيني هتُبقى عليكي ولو عملتي حاجة مش عجباني معاه هيموت هو بالسم الهاري ف أي لحظة تمام ولا لأ .
#أغلقت مروة الباب خلفها وهي تبتسم بخباثة وقد إستمتعت بتخويفها وذهبت إلى جناح أدهم أما هي بكت بحرقة في غرفتها وقررت أن تنتقم منها وترده لها الصاع صاعين بدءاً من اليوم التالي ...
©©صباحا .. على طاولة الإفطار ...
#دخلت سهيلة عليهم الغرفة وألقت عليهم التحية ثم جلست جانب والدتها مما أدى إلى إستغراب أدهم لأن زوجته لم تبتسم إليه أو تلقي عليه السلام ...