Rozdział 15

3.2K 257 2
                                    

«Brook»

Ostatnio ja i Cal dobrze się dogadujemy , chodzimy razem na spacery . Spotkaliśmy nawet Jacob'a okazało się ,że on i Cal mają dużo wspólnych tematów , więc poszliśmy do kawiarni . Siedzieliśmy tam chyba z 4 godziny . Chłopak zaprosił nas na swoją domówke w przyszłym tygodni . Mam nadzieję ,że pójdziemy  dawno nie byłam na żadnej imprezie . Na całe nieszczęście Calum przeziębił się  i zdecydował ,że nie możemy razem mieszkać przez jakiś czas , więcej narazie mieszkam z Michael'em , a on z Ashton'em . Muszę przyznać ,że świetnie sie razem bawimy.

- Kiedy przefarbowałeś włosy - zapytałam Mika

- Wczoraj wieczorem jak spałaś .

- Wiesz pasuje ci ten dziki róż . Też zawsze chciałam pofarbować włosy ale nie miałam odwagi

- Możemy nawet zaraz !

- Nie jestem pewna .

- Co możesz stracić nic .

- Dobra idź do sklepu po farbę  .

- Ok jaki kolor .

- Może taki morski

- Spoko zaraz będę.- chłopak wyszedł z mieszkania

Zawsze chciałam pofarbować włosy na jakiś szalony kolor , ale jakoś nie miał okazji ani odwagi . Teraz kiedy wypadną mi włosy po chemii jest to idealna okazja .

Po 10 minutach.

-Kupiłem dwie farby niebieską i blond . Musimy pierw rozjaśnić ci włosy by kolor był wyraźniejszy .

- Dobra to zaczynamy ?

- Chodź do łazienki .

Zabawa z farbowaniem była naprawdę świetna . Na początku miałam blond chciałam nawet tak zostawić , ale nie to było moim celem . Zrobiłam sobie kilka zdjęć i farbowaliśmy dalej. Michael mógł by być prawdziwym fryzjerem , robił to wspaniale . Po nałożeniu błękitnej farby i spłukaniu jej efek był WOW . Muszę przyznać ,że byłam w szoku .Nie wiedziałam , że będę tak dobrze wyglądać w niebieskim.

- Ooo..matko - byłam w stanie tylko tyle powiedzieć.

- Nie  matka tylko Michael Gordon Clifford .

- O Jezu ale ty czepialski, przewróciłam oczami.

- Nie Jez...- nie pozwoliłam mu dokończyć

- Tak wiem Michael Gordon Clifford. Ciekawe czy Calum'owi się spodoba?

- To wyślijmy mu zdjęcie .

Po tym jak chłopak zrobił mi zdjęcie od razu je wysłałam do Caluma.

«2minuty później»

Usłyszeliśmy dźwięk telefonu Michaela .

- To Calum -powiedział

- No to odbierz.

- Ok

- No co tam Cal?
- I ty się pytasz co ?
- No pamiętam to ,że byłeś chory i...
- Zamknij się ! Coś ty zrobił z włosami Brook .
- Jesteś ślepy czy głupi pofarbowałem je .
- Serio? To akurat wiem .

- Daj mi ten telefon - powiedziałam do Michaela
-Hej kotek- powiedziałam do Caluma- jak podoba ci się moja nowa fryzura ?
- We wszystkim ci ładnie kochanie
- Ooo..jesteś słodki a jak ty się czujesz ?
- Dobrze za 4-5 dni wrócę do ciebie , tęsknię za tobą.
- Ja też . Muszę kończyć bo Mike właśnie przypala coś w kuchni
- Dobranoc Kocham cię
- Ja ciebie też pa.

3...2...1 wchodzimy /5 sosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz