«Brook»
Co byście zrobiły na moim miejscu kiedy chłopak wyznaje ci miłość po 2 dniach od poznania ?
Na nic więcej nie było mnie stać jak wyjście z kuchni . To nie tak że ja go nie lubie ,po prostu nie wiem czy lubię go na tyle by można było nazwać to miłością . Każda dziewczyna marzy o idealnym chłopaku bo, każda z nas chce być kochana najmocniej jak się da. Ale czy to dobry pomysł by wiązać się z idolem milionów nastolatek ? Moja odpowiedź brzmi NIEWIEM .
Zacznijmy od tego że , są plusy i minusy (jak w każdym związku), ale nie w każdym chłopak ma jeszcze milion dziewczyn do wyboru ,które przyjmą go z otwartymi ramionami bez namysłu . Wiem popełniłam błąd wychodząc bez słowa ale co miałam powiedzieć ? Mam mentlik w głowie.
Wyszłam na taras by ochłonąć z emocji kłębiących się w mojej głowie i sercu .
Dlaczego podejmowanie decyzji musi być takie trudne?
Moja podświadomiść ciągle zadawała mi pytania
-Lubisz go ?-Lubie
-Podoba ci się?
-Podoba
-Myślisz o nim?
-Tak
- To nad czym się zastanawiasz?!-Nie wiem
-Musisz zacząć działać , weź się w garść bo inaczej przepuścisz jak że seksowną ofertę!
Po monologu weszłam szybko do domu kierując się do kuchni ale nikogo tam nie zastałam , więc poszłam do mojego pokoju ale tam też nic . Usłyszałam przewracaną perkusję w garażu więc się tam udałam.
- Co ty robisz Cal - zapytałam śmiejąc się na głos widząc chłopaka jak leży po środku podłogi a wokół porozrzucane akcesoria perkusyjne.
- Ja... yyy...jestem beznadziejny , nawet nie potrafię normalnie chodzić aby czegoś nie popsuć . Jestem łamagą i nieudacznikiem .
- Nie Cal jesteś MOIM nieudacznikiem i łamagą- kiedy to powiedziałam chłopak spojrzał na mnie zdziwiony .
-Ale ty ...- chciał dokończyć ale klęknełam koło niego i namiętnie pocałowałam.
- Czy ktoś się pytał czy chce zostać jego dziewczyną czy tylko mi się przesłyszało ?- powiedziałam
-Zgadzasz się serio ?
- Nie
- Ale ...
- Żarcik oczywiście że się zgadzam i od teraz możesz legalnie mówić do mnie kochanie.
- Dobrze kochanie- zaczeliśmy się śmiać.
Siedzieliśmy w moim pokoju albo inaczej ja siedziałam a on leżał na moich kolanach , ciągle rozmawialiśmy i śmialiśmy się z błachych spraw . Calum zrobił sobie ze mną selfie i wstawił na Twittera z podpisem ,, MOJA DZIEWCZYNA ''
Jak na zawołanie pojawiło się mnóstwo komentarzy z życzeniami i oczywiście co było nieuniknione z hejtami. Ale nie przejmowaliśmy się tym tylko żyliśmy chwilą .
Czy nie jest za słodko ? Trzeba to zmienić więc szykujcie się na coś nowego co wydarzy się niebawem.
Laurenxx
CZYTASZ
3...2...1 wchodzimy /5 sos
FanfictionOpowiadanie jest o dziewczynie , która pracuje w radiu swojego ojca. Pewnego dnia Brook ma przeprowadzić wywiad z jednym z najsławniejszych zespołów w Australii 5 sos . Jak zakończy sie ta przygoda? SERDECZNIE ZAPRASZAM DO CZYTANIA MOJEGO OPOWIADAN...