Shinee

216 6 3
                                    

Köszönöm a kérésed Kikee96 remélem tetszeni fog a rész.

Key

Apu pici lánya már nem olyan kicsi mint pár évvel ezelőtt. Mindene megvan amit csak szeretne, végülis nem nehéz úgy ha van egy olyan ember az életedbe aki húsz évvel idősebb nála és annyi pénze van hogy felvásárolhatná az egész parlamentet politikusokkal együtt. Na igen ez a csaj a te legjobb barátnőd, magad sem tudod hogy hogyan történtek a dolgok, csak azon kaptad magad hogy az idős férfi az egyik napról a másikra megjelent és a barátnőd úri kisasszony lett nem elveszítve önmagát, ezért is a legjobb barátnőd, mert független attól hogy annyi pénze van már amit ki sem lehet mondani nem veszítette el a saját értékeit nem változott meg és tudja hogy honnan jött.
A mai nem is olyan spontán történik mint ahogy a férfi a barátnőd életébe és ezzel együtt a tiédbe is csöppen.
Mai nap egy egészen extravagáns bulira vagy hivatalos amit ki más ha nem a barátnőd szervez. Egy egész hotelt bérelt ki az alkalom miatt és erre nem csak te hanem az egész ország hivatalos.
Barátnőd már pár napja szervezgeti viszont neked nem mondta el csak is kizárólag ma reggel csak hogy sokkoljon.
"Ugye tudod hogy ma rendbe kellene szedned magad mert ma jössz a buliba ahol be fogsz pasizni?!"
Nem mondta ki de tulajdonképpen egy olyan hátsó szándék is vezérelte hogy te ott találd meg életed szerelmét.
Beletörődve hogy ha akarsz ha nem neked ott kell lenned, indulsz el összeszedni magad, még ha nem is vagy úgy vele hogy bárki is szóba jöhet majd a bulin, alaposan megszabadítod magad a testedet borító szőrzettől. Unalmas egyhangú hajad hirtelen felindulásból saját magad megigazítod, ez által egy kissé váll fölé érő hajat vágsz magadnak, elől rövidebbre vágod hogy kissé extrább legyen.

Barátnőddel úgy beszéltétek meg hogy te kezdés előtt érkezel tulajdonképpen ez a minimum. Így már a hotelbe belépve szembe is találod a barátnőd aki egyből elkiáltja magát téged végig nézve. Egy fekete szoknya van rajtad aminek az alsó része piros-fekete kockás ami kissé kilóg a fekete fedőanyag alól, a felsőd szintén egy fekete darab volt annyi extrával hogy mindkét oldalán ki van vágva így egy kissé titokzatos de vonzó hatást kelt. Nyakad egy egyszerű choker díszítette, pár gyűrűt húztál az ujjaidra és egy hosszú szárú platformos bakancsot vettél fel.
Mialatt kitárgyaltátok hogy milyen jól néztek ki ma szépen lassan, de a vendégek elkezdtek megérkezni.

Jobbnál jobb zenék indultak el, mikor is véletlenül egy körülbelül két három évvel idősebb férfiba botlottál meg. Sűrűn elnézést kérve akartál arrébb állni. Nem tudtál, hisz annyi ember vett titeket körül hogy mozdulni is alig tudtál, kénytelen voltál ott maradni az idegen férfival.
-Rengetegen vannak - hallod meg az idegen feléd irányuló kiállítását.
-Igen igen, még csak arrébb sem tudok menni. - pillantasz rá az egyébként nem csúnya férfira.
-Merre akarsz menni? Töröm neked az utat - kuncogja el magát amit nem hallasz hisz a hangos zene teljesen elnyomta azt.
-Mosdóba akarok eljutni, megköszönném ha magadra vállalod a szitkozódó embereket akiken áthaladsz. - nevetsz fel mondandódon.
A férfi csak megfogta kezed és húzni kezdett a megfelelő irányba. Szerencséd volt hogy pont egy ilyen férfivel ütköztél össze.
Nagynehezen átverekedte magát a tömegen és a mosdó folyosójáig húzott.
-Nagyon köszönöm a segítséged, most nélküled bepisíltem volna - mosolyogsz a kedves idegenre amit ő készségesen viszonoz.
-Láthatlak még az este folyamán? - meglepett kérdése amit talán arcod tükrözőtt is kissé
-Nem tudom elég sokan vannak itt, de ha nyitott szemekkel jársz biztosan. - araszolsz a mosdó ajtó irányába hisz nem sokáig bírod már tartogatni azt aminek ki kell jönnie.
A férfi felnevetett látván hogy a pisilés szélén állsz, intett majd tovább állt hagyva menni utadra.
A mosdó helyiségbe lépve megcsapott a hideg, mintha a sivatagból átléptél volna a jégkorszakba. A csempék kis alakú fehér enyhe kék árnyalatúak, három mosdó kagyló és három fülke, a középsőbe mentél. Sok kéztörlő papír fetreng a földön a szokásos buli közbeni mosdó érzést kölcsönözve neki. Amint elvégezted a dolgod és kezet mostál azzal a kevés szappannal amit az adagoló még kipréselt magából, egy kéz törlés és a szemét kidobása után léptél ki az ajtóval elválasztott "sivatagba". Az eddig csak tompán dübörgő zene újra füleden keresztül az agyadban is szólt néha már fájdalmasan.
Éppen barátnőd csapódott teljes erővel a hátadnak, megfogta csuklód és a tömegbe rántott.

𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨Where stories live. Discover now