Enhypen

476 21 4
                                    

Hwan_jaehwaa köszönöm szépen a kérésedet

Enhypen mikor nem tudják hogyan kezdeményezzenek egy csókot.

Heeseung
-Tudod szeretem veled eltölteni a szabadidőm, meg úgy amúgy is szeretek bármikor időt tölteni veled. - vallod be neki a már másfél éve megfogalmazott mondatot, amit most éreztél késznek elmondani neki.
Heeseung megáll és feléd fordul, miután ugyan ezt tetted te is, megszólal.
-Én is hasonlóan érzek mint te. - indulnak el kezei feléd, de végül vissza ejti maga mellé, majd újra ugyan ezt a mozdulatsort csinálja meg. Kissé meginogva közelebb lép hozzád, fejét kissé szégyenlősen hajtja lejjebb. Próbálja felidézni, hogy miket látott a filmekben, de mire sikerül folytatnia a szenvedését, te közelebb lépve hozzá ami miatt rád nézett, lehelsz csókot ajkaira megkönnyítve a dolgát, amit valamivel később halkan meg is köszön.

Jay
Ebédszünetben találkozót beszélt meg veled, ugyan is mai napon vagytok együtt két hete. Te a személyzet egyik tagja vagy, így mindketten tele vagytok munkával. Most van ez a háromnegyed óra ami csak a tiétek, így mindenképpen kihasználjátok. Az egyéni zeneteremben nyomkodtad a szintetizátor billentyűit, ami nem adott ki hangot hisz nem volt áram alatt. Ez az a terem ahol Jay gyakorolni szokott és mindig itt találkoztok, ha a cégnél vagyok mindketten és éppen van időtök. Lassan kis résnyire nyílt az ajtó és két szem lesett be a falap és az ajtószárfa között. Kuncogva nézted végig ahogy barátod belépked majd felállva megöleltéted őt. Mikor elengedtétek egymást, vagy is hitted hogy elengeditek egymást, ő nem tette, kezei derekadat ölelve pihentek és szemeivel lágyan nézett rád. Csinált párszor már ilyet, de ez más. Szemei ajkad és íriszeid között cikáztak, aztán hirtelen kissé összerándultak a szemöldökei, nem volt feltűnő de ilyen közelségből nehéz lett volna nem észrevenni. Megakart csókolni de elbizonytalanodott, szólásra nyitottad ajkaid majd ez volt az a pillanat hogy beléd fújtva a szót csókolt meg.

Jake
Layla-t nézitek egy padon ülve ahogy fel-alá futkározik egy labdával a szájában és élvezi hogy szabad lehet.
Jake válladat átkarolva nézi a szeretett kutyáját, közben azon aggódik hogy nem fogja jól csinálni az első csókotokat.
"Mikor úgy érzed, mikor elkap az érzés" mondogassa folyamatosan magában, de ő most akar megcsókolni. Feléd fordítja hirtelen a fejét amire te is ugyan ezt teszed, hirtelen közeledni kezd, de megrémült, így hogy ne legyen feltűnő csak megölelt. Nem értve a helyzetet visszaölelted, ő csak a nyakadba fúrva a fejét fújt ki egy adag levegőt.
-Egy ember sincs, Layla boldogan futkározik és a pillanat túl jó ahhoz hogy ne vonzanak az ajkaid - morogja nyakadba míg te fülig pirulsz és már csak arra eszmélsz hogy puha száját tiédre helyezi - Amíg világ a világ ezt akarom tenni.

Sunghoon
Az őszintét megvalva randi randi hátán van és már vagy három ilyen alkalom elteltével ugyan az a félénk Sunghoon áll előtted mikor haza kísér és elköszönne. Tarkoját vakargatva vált veled még pár szót, mikor már nincs mit mondani csak áll szintén a tarkoján a keze és csak néz rád néha ajkaidra, a sajátjait rágcsálni kezdi majd végszónak egy halk sóhajt enged el miközben te egy öleléssel zárod a napot ha már ma megint nem tette meg azt amire mindketten vágytok.
Azonban a mai nap más volt, már az ajtónál jártál mikor Hoon utánnad lépkedve csuklódat megfogva fordított maga felé és nézett le rád teljesen határozottan, ami eléggé megcáfolja azt a félénk fiút aki egy perccel ezelőtt volt.
Izgul, de tártja magát, szabad kezével állad alá nyúlva pecsételi meg ezt a napot és a közeljövőtöket is.

Sunoo
Ő amúgy sem akarja elsietni és ezzel tisztában vagy ugyanis már beszélt veled erről. Viszont már javában itt lenne az ideje ugyanis ma vagytok együtt egy hónapja és homlok, arc, orr puszin kívül semmi több nem történt, így hát mára tervezi az áttörést. Mivel tudja mit akar előre felkészül, megtervezi a pillanatot és a legjobb időzítéssel fogja megtenni.
Valami ilyesmi módon sikerül megközelítenie is a piknikezéseteken is. Kicsit felvezeti ahogy tervezte, beszél arról hogy igaz nem vagyok olyan sok ideje együtt, de így is rá tudott jönni arra hogy minden pillanatal csak jobban szeret téged. És ahogy el is tervezte meg is valósította, rá néztél ő rád, puha arcodat kezei közé vette és mielőtt ajkaidhoz értek volna az övéi talán kicsit meginog hátha nem akarod, de kapcsol hogy rég elhúzódhattál volna így megteszi.

Jungwon
Nagyon nagyon félénk, nem csak ezzel kapcsolatban úgy szimplán veled kapcsolatban. Legalábbis így volt az elején, aztán kezdett megbátorodni. Több érintést tett az utóbbi egy héten mint az ezelőtti kettőben, azóta mióta összejöttetek. Mindketten ugyan abba az iskolába jártok, így kétség kívül sokat vagytok egymás közelében a szünetekben. Ugyan ez a helyzet volt most is, szokásosan a harmadik szünetben megjártátok a mosdót elvégezni a saját szükségleteiteket, majd büfé és indultok is a terem felé, ugyanis ilyenkor mindig együtt van órátok mert kettő osztály van angolra összevonva, a tiéd és az övé, de mivel vannak mások akik nem angolt tanulnak így nyilván nem vagyok olyan sokan, ezért is volt szükség az összevonásra. Mindig korán ott vagytok, amíg a többiek a folyosón vannak ti már rég a teremben a hátsó sorban ücsörögtök. Ez volt az a pillanat hogy Jungwon meg akarta tenni az első csókotokat. Szokásosan egymással szemben ültök és beszélgettek, ez idő alatt találta ki hogy hogyan akar megcsókolni, így mikor a terve megszületett nem foglalkozva azzal, hogy éppen azt meséld miért és kire vagy ideges, tarkódra simított és ezzel együtt teljesen bepánikolt, ugyanis eszébe jutott hogy sosem csinált ilyet és valójában nem tud semmit erről. Ő csak kínosan nevetett míg te majd lefordúltál a székről.

Riki
Fiatal, még Jungwonnál is, de mióta már több mint egy hónapja együtt vagytok bátrabb és meglepően határozott lett olykor. Idősebb vagy nála fél évvel, és így is van amikor a vezető szerepet töltöd be a kapcsolatotokban, ezt bizonyítva ma elhatároztad magad hogy végre megerősíted a kapcsolatotokat azzal hogy megcsókolod. Azt hitted könnyű lesz, de nem volt az Riki leállított.
-Nem T/N felejtsd el, hogy te fogsz megcsókolni, majd én.
-Akkor tedd meg.
-Uhm rendben, de nem most - elengedett majd otthagyott, nem tudja mit kezdjen azzal a ténnyel hogy mostanában valamikor meg kellene tennie. Hirtelen, érzelgősen, valamilyen viccelődés közben tegye? Teljes káosz van benne, utánna olvas ennek majd teljesen felénken tenné meg még aznap nehogy elfelejtse később.

Oh good ezer éve srácok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oh good ezer éve srácok. Itt vagyok sok sok megszenvedett idő után, ez is kész lett. Alapból ezzel az egésszel nyilván nem volt baj főleg hogy enha, csak a körülöttem lévő tényezők folyásolják be hogy legyen kedvem írni így apránként haladtam :')

Remélem a kérőnek tetszett, még egyszer köszönöm.
Bármi hiba van benne, elnézést utólag javítom, oké valójában ahogy publikáltam kijavítom mert úgy sem viselem ha hiba van benne és úgy látja mindenki.

Hamarosan... remélhetőleg találkozunk újra itt.

Sziasztok!
H.S
220816

𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨Where stories live. Discover now