LB/N : lány barátnő neve
FB/N : fiú barát neve1.rész
A Got7 és a te tőrténeted egészen
érdekes.
Minden egy cover miatt történt. Te készítettél egy covert egy Got7 számra, ez volt a hobbid a nyugalmat jelentette ez számodra amit fel is töltöttél a youtubera ezt lassan már egy éve csinálod rendszeresen. Ez idő alatt egészen jól kinőtte magát az a kis csatorna amit a saját szórakoztatásodra csináltál. Lassan meg van a 100.000 feliratkozód. Nem tudod elfelejteni mennyire le voltál sokkolva amikor a 10.000 feliratkozód meglett azt hitted nem is a saját csatornádat nézed. Ennek örömére elég jól berugtál, de ezt senki sem tudja. Minden nagyobb mérföldkövet meg ünnepeltél viszont sosem gondoltad, hogy valaha is meg lesz az a bizonyos mérföldkő amiért mindenki oda van.
Ezt a számot pedig előbb el érted mint gondoltad, óriási löketet adott az, hogy egyszer szerepelt az egyik covered egy Got7-ös videóban ahol az ilyen videókra reagálnak. Rengeteg dicséretet kaptál a fiúktól. A volt osztálytársaid is felkerestek a "nincs-e kedved meginni egy kávét és újra kezdeni mindent?" és az ehhez hasonló mondatokkal. Szóval száz szónak is egy a vége, még jobban felkapott lettél.A hetekben felkeresett a cég miszerint szeretnék ha elmennél a legközelebbi válogatóra. Sok gondolkozások közepedte elhatároztad, hogy megpróbálod hisz nem véletlen kérték meg rá hogy vegyél részt.
A legközelebbi időpont pedig nagyon is közel van. Felkészűlni nagyjából egy heted van. Nem tudod mire számíts illetve, hogy miket is kell majd csinálni ott. Azokat nyílván tudod hogy az éneklés és a tánc az alap, de hogy valami más extra dolgot kérni fognak-e esetleg, hogy valami saját táncot fognak-e kérni vagy elég lesz az egyik bandától betanult szöveg és tánc. Annyit gondolkodtál ezen gyakorlás közben hogy nem tudtál gyakorolni mindig abba hagytad a támcolást a gondolataid miatt. Teljesen túlgondoltad az egészet a barátaid próbáltak segíteni és folyton mondogatták neked, hogy hagyd abba a gondolkodást és gyakorolj mert a napok telnek de te még sehol sem tartasz.
Két nappal a meghallgatás előtt sikerült abba hagyni a tulgondolást és erőt vettél magadon. Ahogy a tudatodba hasított, hogy neked két napod van megtanulni az egész koreót bepánikoltál. Éjjel-nappal gyakoroltál amikor csak időd volt két tánc közötti szünetekben a dalt gyakoroltad.
A meghallgatás előtti estén kilenckor értél haza ahol a barátaid vártak. Nagyon örülsz annak hogy vannak neked mert mindenben segítenek.
Ahogy haza értél mennyei illatok fogadtak. Csukott szemmel az illat után mentél be a konyhába. LB/N és FB/N csinált vacsorát aminek nagyon örültél. Jól bekajáltatok majd csináltak neked fűrdő vizet azért, hogy jól kitud magad ásztatni kicsit relaxálj, ez körülbelül egy órán keresztül történt meg. A kihült vízben űltél és aludtál már amikor a benyitott a fiú barátod mivel az ezredik kopogásra sem válaszoltál. A vízben lévő kevés hab még itt ott takart FB/N csukott szemmel közelített meg hogy felkeltsen. Össze vissza tapogatózott míg meg nem talált csak rossz helyen fogott meg amikor realizálta hogy a melledet fogja egyből kifutott a fürdőből becsukta az ajtót és dörömbölni kiabálni kezdett amire te felébredtél. Nehezen kikászálódtál feltöltöztél és mentél ki de egy mellkasba ütköztél.-Bocsi, de véletlenül megfogtam a melled. -mondta vissza tartva a bevetését FB/N.
Te hangos nevetésben törtél ki majd ő is.
-Legalább jó volt? -kérdezted
-A legjobb! -mondta viccelődve.
Hamar elraktad magad holnapra.Eljött a meghallgatás napja, szerencsére este hattól kezdődik így még tudsz gyakorolni és egy főpróbát tartani. A főpróba arról szólt hogy bemutattad a barátaidnak a produkciót. Nagyon büszkék voltak már most rád amiatt, hogy ennyire ügyes vagy és két nap alatt megtanultad a kordót a szöveggel együtt noha a felét már amúgy is tudtad annyira fülbemászó
Sokat gondolkodtál a megjelenéseden, de egy egyszerű fekete térdnél szaggatott farmert egy rozsda színű pólót vettél fel és a táskába raktál egy pulcsit hátha este fázni fogsz.
Te és a két barátod már egy órával előbb érkeztetek, hogy ne kelljen sokat várni a sorra kerülésnél. Körülbelül tíz-tizenötödik lehettél csak te mehettéo be az épületbe mivel csak te leszel az akit meghallgatnak.
Remegő lábakkal lépkedtél a terembe amikor te következtél.
Hamar lettél magabiztos amikor nagyon kedvesek voltak veled és segítőkészek. Egyszerű volt a feladat énelned kellett táncolnod aztán a végén olvasnod kellett egy szöveget felénekelve, pár pózt kellett bemutatnod és még pár szót váltotatok a papírokat elrendeztétek ezek mind egy fél óra alatt megvoltak. Igaz, rengeteget kellett várnod de megérte mert ha fel nem is vesznek egy jó élménnyel gazdagodtál.Egy hét telt el a meghallgatás óta és te még mindig a leveled várod.
Ma is jött a póstás három levelet hozott az egyik a barátnődnek a másik számla a harmadik az ügynökségtől jött.
Nagyon megörültél egyből felbontottad. Amint szemed elé tárult az a szöveg miszerint felvételt nyertél a JYP Entertainmentbe egyből elsírtad magad nyilván az örömtől. Egyből hívtad a szüleid a két legjobb barátod. Ma jól be is rúgtatok a kedves barátaidnak köszönhetően. Elmodhatod, hogy ezen az estén csináltad a legtöbb hülyeséget amit videóra is vetettek."Ma iszok ut... utoljára mehert -röhögsz- rohadtul gyakornok vagyok JYP oppánál -kiabáltad az utolsó két szót."
Másnap mit ne mondjak majd meghaltatok a fej fájástól. Te rugtál be a legjobban még is reggel LB/N hányt mondjuk azt "helyetted".
Ma kaptál pár üzenetet az ügynökségtől megkaptad az órarended, mettől meddig lesz tánc és ének órád ezeken kívül van még pár "kiegészítő" órád, például dalszerzés csak hogy legyen valami fogalmad róla még ha nem is fogsz dalokat írni.
Minden reményed, hogy nem fogják kitalálni, hogy neked már pedig kell valamilyen műtét amitől különlegesebben nézhetsz majd ki.
Rettegsz magától a kórházaktól hát ami meg benn történik attól fel áll a hatátadon a szőr.
Lelkileg felkészültél a "kiképzésre", de testileg mínuszban vagy. Hétfőtől szól az óratended szóval addig össze kell szedned magad. A diétát már mától elkezdted hisz úgy is tudod vagy is van egy selytésed, hogy így is úgy is el kell majd kezdened ezt az egészet.Innentől kezdve kezdődik a ti történetetek a got7nel...
Sajnálom ezt a nagyobb kihagyást. Igazán nem szeret mostanában a wattpad, de mindegy is.Köszönöm a 2K-t🥰
Remélem tetszett nektek ez a rész megpróbálom hamar hozni a második részét.
Szép estét nektek!
Sziasztok!
H.S
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...