EXO

396 14 5
                                    

Egy nap ami mindent megváltoztatott az életedben nyolc perc alatt.

Ma van a legbolondabb nap azaz április elseje. Természetesen a suliban a legjobb bárátaidal el terveztétek az egész napot minden féle hülyeséggel. Kezdtétek avval, hogy beöltöztettek valamilyen felválalhatatlan ruhákba amit most felválaltatok.
Röhögve értetek be a suliba evvel a mondattal:
-Azt mondták hogy ez az év 3000. április elseje megváltó nap lesz mindenki életében!-mondta a tényt nevetve Sanghun mire a többiek veled együtt is jobban elkezdtek röhögni.
-Még hogy megváltó év talán azért mert végre egyetemisták leszünk és a tanárok végre örülhetnek, hogy nem leszünk itt nekik.-röhögünk továbbra is csak most Miyeong mondatán.
Most úgy érzem magam mintha be lennék rúgva pedig a reggeli vízen kívül semmit nem ittam.
Mit ne mondjak nem vonzzottunk magunkra a tekinteteket, majdnem mindenki hasonlóan volt felöltözve mint mi. Talán az számított furcsának, hogy ha valakin rendes ruha volt.

Most, hogy itt ülök törin van időm gondolkodni mégpedig azon kezdtem el amit mondott Sanghun az a 3000. április egy a megváltás napja címmel és amúgy tökre adnám ezt abból a szempontból, hogy megváltás lenne ha kapnék egy olyan fiút az életembe aki örökre az enyém azaz szeretnék egy pasit és ez ilyen tökre happy lenne én így képzelném el a megváltást.

Van egy húsz perces szünetünk ami azt jelenti, hogy aki ebédel az most tud így ötödik óra után. Ma érzem a megváltást na jó ezen még mindig röhögök magamba, szóval ma elmarad az utolsó három óránk amit úgy tudunk, hogy nem viccnek szánták a tanárok.

-MINDENKI! FIGYELEM! SEHUN MONDANI AKAR VALAMIT.-ordibál Chan mire mindenki vagy megijedt vagy csak oda kapta a fejét.
-NA SZÓVAL.-áll fel az egyik padra Sehun a figyelem érdekében- Azt olvastam az imént, az egyik történelmi könyvbe a könyvtárba, hogy mára írták idézem!-kinyitja a kezében lévő nagyon régi, rozoga, vaskos könyvet- "3000. április elseje a menekülés napja támadás, halál lények akik kiméletlenek és közöttünk vannak. Belepik az egész univerzumot nincs menekvés. A föld és minden más az övék lesz az emberiség pusztulása ki van számolva arra a napra. Bárki is vagy és bármikor is olvasod félj mert jön a vég!"-csukja össze a könyvet remegő kézzel és ránk néz, ránk akik le vannak sokkolva, ránk akik magukba fordulva gondolkodnak, ránk akik nyomasztó csendben ülnek.-Szerintetek mennyire lehet igaz? Bevallom én érzek benne igazságot.-jön le a padról és rá ül.
-Ez nagyon félelmetes és érdekes.-vakarja tarkóját Xiumin.
-Milyen lényekről ír? Nincs tovább?-kérdezed Sehuntól.
-Nincsen ez a legutolsó lap és tovább nincs.
-Meg nézhetem?-lép hozzá Miyeong.
Ide hozzta hozzánk a könyvet. Nagyon tanulmányozzátok, de egyenlőre semmi. A kezedbe veszed és fel kiáltasz.
-FOLYTATÁS! Van folytatása csak valaki ki téphette.
-Honnan veszed?-gyülik körétek az egész osztály.
-Itt van egy betű- mutatok a nagy a betüre- ami gondolom a mondat elejét akarja jelenteni, de a befejezése egy másik lapon van vagy egy másik könyvbe viszont ezt kevésbé hiszem.
-Keressük meg. Van még kis időnk tíz perc. Ki jön?
Jongsu körül össze gyült az osztály kivéve ti hárman.
-Ti nem jöttök?
-Csak mondani akartam, hogy ha gondoljátok rá beszélhetnénk Chunja tanárnőt, hogy segítsen nekünk.
-Tudtad, hogy az osztály az eszed miatt tart téged?-nevettek.
Mindenki szétszóródott, én csak gondolkodtam mikor ki zökentett valaki belőle.
-Nem csak gyönyörű hanem eszes is.-halad el előttem Chanyeol egy csábos mosollyal az arcán. Mögötte Baekhyun csoszog.
-Hé Chan, én akartam mondani neki!-sutyorogni próbálja Baek, de egészen jó hallható volt.
-Őő t/n...-jön a két barátom.
-Nem tudom mi volt ez mielőtt kérdeznéd.
-Be jössz a két báj gúnárnak.-mondja Miyeong egy nagy mosoly kíséretében.
-Jaj már! Most hagyd abba! Lehet megtámadnak minket valamilyen lények és meghalunk nincs ilyenekre időnk! Te sem gondolhatod komolyan.
-Nem gondolom tudom.
-Én is így vélem.
-Na ti ketten ne idegesítsetek tovább, vissza a helyetekre!-mutatok a hátsó padra.
Motyogva valamit elmennek a padhoz és megérkezett Chunja tanárnő.
-Tanárnő...-szólal fel az osztály majdnem egyszerre.
A nő csak meglepődötten nézett az egész bagázsra.
Az egyik gyerek akiről el is felejtettem, hogy egy osztályba járunk elmesélte az egész sztorit és vártunk a választ
-Hát gyerekek nem is tudom. Érdekes ez az egész tényleg, de nem vagyok benne biztos, hogy most elkellene kezdenünk keresni valamilyen eltünt papírt ami valószínűleg nincs is már meg.-néz minket tanakodva töri tanárunk. - Akkor szerintem...

1. Maradjunk itt és tanuljunk.
2. Mire is várnánk induljunk keresni.

Fejezétek be Chunja mondatát, és meglátjuk mi lesz a folytatása a történetnek.
Bocsánat a hibákért is és azért is, hogy így eltűntem, megpróbálok vissza térni, de nem ígérem.
Hamarosan találkozunk.

Sziasztok!
H.S

𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨Where stories live. Discover now