Bts

230 7 2
                                    

Aliz_TheKpopSibling köszönöm a kérésed.

Most még így az elején szeretném leírni hogy nem szeretnék bts-el kapcsolatos kéréseket vállalni. Nem azért mert utálnám a bts-t, dehogy, egyszerűen csak nem szeretnék velük írni, nem túl komfortos a már azóta leszedett bts-es könyvem után. Köszönöm a megértéseteket^^
Jó szórakozást!

Reakció arra mikor azt mondod nekik hogy terhes vagy, de csak viccelsz.

Namjoon:
-Te tényleg terhes vagy? - jelenik meg egy hatalmas mosoly arcán és szemei könnyesek lettek. - Nem tudod elhinni  hogy mennyire örülök most. - húzott oda magához.
Mellkasába fúrtad a fejed majd megszólaltál.
-Csak vicceltem.
-Nem értem mit mondasz.
Kicsit eltoltad magadtól és felnéztél rá. Kissé rosszul érzed magad attól hogy ennyire örül neki közben nem is igaz.
-Vicceltem. - húzod el ajkaid.
-Ez komoly? Figyelj, már eléggé idősek vagyunk ahhoz hogy legyen egy gyerekünk, ha öt hat évvel ezelőtt csinálod ezt még nevettem is volna, de ez így nem vicces. - mondja kissé mérgesen mire a végére lágyabb lesz.
-Sajnálom, nem gondoltam át.
-Semmi baj drágám, legközelebb gondolkodj előre. - ölel újra meg. -Ha már itt tartunk benne lennék a baba vállalásban. - vigyorog miközben csak vállon csapod.

Jin:
Örömében elsőnek csak szorosan magához ölelt.
-Annyira örülök. Azt főzöm neki amit csak kér, mindent megteszek hogy soha ne legyen semmiből hiánya. Ígérem jó apa leszek. - néz mélyen szemedbe miután engedett az ölelésből.
-Tudom Jin. - néztél mosolyogva rá mire ő a konyhába kezdett rángatni mielőtt betudtad volna fejezni a mondatod.
-Mihez lenne ma kedvük a két tüneményeknek? - néz vigyorogva küldve egy puszit.
-Jin, én csak vicceltem. - húzod el szád egy félmosolyra.
-Komolyan? - emeli meg kicsit a hangját és inkább elhagyja a konyhát hogy egy kicsit letudjon nyugodni.

Yoongi:
-Szóval csak azt szerettem volna mondani hogy terhes vagyok. -fújsz ki egy adag levegőt, ami a nevetés kizárása miatt volt, de igyekeztél nem feltűnő lenni.
-Mi? És hol a teszt? T/N annyira örülök. -áll fel a kanapéról és feléd megy hogy átöleljen.
-Teszt? - kérdezel vissza elhallkulva. 
-Igen, terhességi teszt.
-Nem csináltam. - nézel le a földre mire szólhatnál közbeszól.
-Akkor honnan tudod? - néz rád értetlenül és kezeit magam mellé engedi.
-Úgy hogy ez egy prank - nézel rá elvigyorodva, de ahogy meglátod az elfintorodott arckifejezését, ajkaid lekonyulnak. - Ez lehet kicsit sok volt.
-Nem csak lehet - fűz hozzá ennyit és magadra hagy, hogy elgondolkodj mivel fogod tudni kiengesztelni kedvesed.

Hoseok:
Éppen a karjaiba kapaszkodva nevetsz ahogy téged körbe ölelve forog a nappali közepén.
-El sem hiszed hogy mennyire örülök. - tudod hogy most halmozna el kérdésekkel aminek a felét nem értenéd, ugyanis annyira gyorsan beszélne az örömtől hogy esélytelen felfogni a mondatokat, így közbe szóltál.
-Remélem hogy nem baj ha a jövőbeli gyerekünk is majd hasonlóan rossz humorérzékkel fog rendelkezni mint én. - vigyorogsz. Hoseok árcán látod hogy nem érti a helyzetet. Vigyorog de közben zakatol az agya ami miatt szája sarkai lefelé gördülnek.
-Tessék? Neked nagyon jó a humorérzéked.
-Remélem akkor most is nevetni fogsz ugyanis ez egy prank volt.
-Azt hiszem hogy vissza vonom amit az előbb mondtam.
Ezen csak felnevettél majd ő is kis kínossággal. - Csak majd nehogy valahogy én is megvicceljelek. - néz rád sokat sejtetően.

Jimin:
Nevet mikor kimondtad hogy csak megviccelted, de hirtelen abbahagyja és szinte üres de mégis a mérgesség apró szikráját véled felfedezni a szemeiben.
-Ezt egyedül találtad ki vagy valaki fogta a kezed?
Ezen csak felnevettél, de tudtad hogy most már bármit teszel nem javít a helyzeten így csak lehajtottad a fejed és elmotyogtál egy sajnálomot.
Féloldalasan elmosolyodott majd végül megszólalt.
-Nem árt néha átgondolni hogy még is hány évesek vagyunk és annak megfelelően viccelődni.

Taehyung:
Pár éve már eljátszottad ezt és akkor még nevetett rajta, most annál inkább nem. Csak megforgatja a szemeit és egy hitetlen kuncogással hagy téged a nappali közepén.
A közös szobátokban bekapcsolva a tévét keres egy filmet, várva hogy hátha csatlakozol hozzá.

Jungkook:
Üzenetben írtad meg neki hogy terhes vagy. Elújságolta azoknak akik éppen körülvették és közösen örültek ennek a csodálatos dolognak. Fel is hívott ahol elárultad neki hogy ez csak vicc volt és egyáltalán nem vagy terhes.
-Soha többet ne hozz engem ilyen kínos helyzetbe kérlek. Most mégis hogy mondjam el a többieknek hogy nem is igaz?
Mikor haza ér csak elújságolja hogy mennyire kellemetlen és kínos volt elmondani annak a pár embernek hogy csak vicces kedvedben voltál és valójában nem is igaz a terhességed.

 Most mégis hogy mondjam el a többieknek hogy nem is igaz?Mikor haza ér csak elújságolja hogy mennyire kellemetlen és kínos volt elmondani annak a pár embernek hogy csak vicces kedvedben voltál és valójában nem is igaz a terhességed

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóval ez lett volna az első és az utolsó bts-es rész, tényleg bocsi guys:'/
Azért remélem a kép kárpótol titeket hehe
(Engem mindenképpen kárpótolna;) )
Egyébként bocsi a hibákért ha van benne.

Sziasztok
H.S
220804

𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨Where stories live. Discover now