Friend zone
Yeonjun
-Szia oppa!-köszönsz neki vidáman
-Csá haver! Mizu van veled?
-H..haver?
-Ja mért nem? Legjobb barik vagyunk vagy nem?
-Deee dehogy nem. Csak nem hívtál még havernak.-mosolyogsz, de belül sírsz.
-Te meg oppának.-boxol válba.Soobin
Kop...kop... És nyílik az ajtó.
-Szia t/n!-mosolyog kedvesen.
-Szia op..
-Soobin oppaaa gyere!-szakít félbe egy ismeretlen női hang.
-"Soobin oppa"?-értetlenkedsz.
-Őő gyere be. Szóval szeretnék bemutatni neked valakit. Gyere Jagiya!-kiált hangosan te meg össze törsz belül.
-Szia, bizonyára te vagy t/n. Sokat mesélt rólad Soobin, mint a világ legjobb barátjáról.-mosolyog kedvesen a lány.
Soobin arcán látszik a félelem, hogy mi is lesz, de bízik benned.Beomgyu
-Beomgyu oppa!-kiáltasz fel mérgedben
-Jaj t/n nagyon rosszul hangzik ez a szádból.-nevet- inkább Mina mondaná nekem ezt.
-Ide is hívom!-viharzol ki a teremből megkeresni akire féltékeny vagy.Taehyun
Gondoltad meg leped őt és ha minden jól megy az érzelmeidet is elmondod neki.
-Szeretlek!-öleled meg a neked hátal lévő Taet.
-Én is Jia!
-Ki az a Jia?-ugrasz el hírtelen.
-Oh ez kínos.Kai
-Aish senki sem fog jagiya-nak hívni.-hiztizel Kainak.
Oda megy hozzád és megölel te viszonzod a gesztusát és elkezded puszilgatni arcát. Eltólt magátol és megfogta a vállad. A szíved nagyot dobbant remélve, hogy végre megcsókol.
-Ne aggódj t/n keresünk neked egy jóképű pasast, akinek van egy lánytestvére és én meg ráhajtok a csajra.-mosolyog rád elismerve a tervét, hogy ez tökre jó lesz.Köszönöm, hogy elolvastátok.
Remélem tetszett és szórakoztató volt.
Talán eddig ezt a részt élveztem eddig legjobban elkészíteni.
Ha tetszett nyomj a csillagra ;)Sziasztok!
H.S
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...