Amikor megtudják, hogy terhes vagy..
(Csak pár tag)Haechan
Éppen a tetoválást beszéltétek, hogy milyen legyen. Te mindenképpen egy jin-jang mintát akartál.
-De most akkor legyen benne egy kis mancs jel vagy ne?- kérdezted Donghyuk-ot - nekem teljesen mindegy.
-Mi van akkor ha valami történik köztünk és el akarsz válni?
-Hát ha gyerektartást akarsz fizetni akkor hajrá.-mosolyodtál el.
-Mi? Gy-gyerektartás? - teljesen leesett az álla mikor kopant neki, hogy gyereke lesz - t/n most t-tényleg terhes vagy? Lesz egy gyerekünk? - 1000 vattos mosoly sőt 100000 vattos mosoly.
-Igen lesz egy lányunk. - folyik le egy öröm könny az arcodon.
Hirtelen felkapott Haechan és elkezdett forogni veled.
-Hogy én mennyire boldog vagyok! - rak le és néz mélyen a szemedbe majd megcsókolt.(Ezafiúhajjjajjj🥺)
Taeil
-Ez lehetetlen...- nevetgél kicsit - várjunk ez..ez az az eset amikor kiszakadt?
Hangosan elkezdtél röhögni kisebb röhögőgörcsöt kaptál.
-Több mint valószínű. - törölgeted könnyeid.
-Az első becsúszott gyerekem.-mosolyog.
-Van másik nem becsúszott gyereked? Kitől? - néztél rá szigorúan kis mosollyal a szád szélén.
-Töled lesz egy nem becsúszott is. - kacsint egyet.
-Szóval örülsz neki?
-Nem tudnék nem örülni!(Szerelmesvagyokebbeadrágábaésamosolyabais🥺márötperceeztagifetnézemésmeghalok😭.중 지 태일!!)
Jungwoo
-Oh t/n ne félj nem lesz rossz kezekben a kicsike, a mi kis kincsünk. - mosolyog, ennél édesebben nem is lehetne mosolyogni.
-Tudom! - adsz egy csókot ajkaira majd, szoros ölelésbe von szerelmed.(Miértkellilyenaranyosanmosolyogniii???😣)
Egyenlőre ők jutottak elsőre eszembe akikhez tudnék írni. Szerintem lesz még egy rész, írjátok le kik legyenek a következőben. :3
Bocsi a hibákért!Sziasztok!❤️
H.S
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...