dokyungsoo666 kérésével folytatjuk.
Remélem tetszeni fog.Amikor kihívó ruhát viselsz
Kun
Kilépsz a szobából és egy Kunnál találkozol.
-Milyen jó fogadtatás ez. -talán kicsit zavarba is jött.
-Oh, azt hittem később érsz haza. Egyébként nem neked öltöztem ki. -mondod mosolyogva.
-Hogy nem nekem? Akkor kinek? Ki az a gyerek?
-Az a gyerek a barátnőim. -hajolsz hozzá adsz egy puszit ajkaira majd elmész mellette.
-Ez most komoly? -megy utánnad a többit pedig a fantáziátokra bízom.Ten
Ma egy kicsit ki akartad csípni magad csak úgy, igazából csak Ten figyelmét akartad magadra hívni. Egy eléggé kihívó alig takaró fekete bőr ruhát vettél fel egy csipkés combfixel. Ten tévét nézett te elé sétáltál ezzel a tévét eltakartad.
-Mit csinálsz? Nem látom a tévét amúgy is mi ez a ruha? Öltözz fel. -elkezdett a kezével hessegetni.Yangyang
Zavarában elkezdene nevetni.
-T/N -nevet, de nem tudja levenni a szemét rólad -Mi ez a ruha?(Najóéneztteljesenígy képzelemelahogyagifvan)
Lucas
Egyberuhás csipke ruhában akartál neki indulni a barátaiddal ha Lucas nem szabotálta volna.
-Dágám... -araszol sokat sejthető mosolyal hozzád.
-Nem nem Lucas a barátaim mindjárt itt lesznek eszedbe se jusson.
-Már eszembe jutott. -fogja meg a derekad -Ide érnek az utcába el is mennek hisz egyből tudni fogják hogy közbe jött valami. -vesz fel az ölébe.Xiaojun
Eléggé illegetve járkáltál egész nap fel-alá legtöbbször párod elött ami nyilván feltűnt neki, de próbált nem figyelmet szentelni neki mikor ezt meguntad a lehető legszűkebb és kihívóbb ruhádat vetted fel este úgy ültél le mellé. Ő csak végig nézett rajtad.
HenderyHendery tudja, hogy a volt oszálytárasaiddal mész el egy találkozóra és azt is, hogy te már két órája erre készülődsz és nem engeded be a szobába.
Egy elég rövid és mély dekoltázsú egyberuhát vettél fel. Az ágyon fekve nyomkodtad a telefont amikor már készen lettél és még volt fél óra, hogy ide érjenek hozzátok azért, hogy felvegyenek.
Hendery megelégelte azt a sok várakozást és bement lassan és halkan a szobába tetszett neki a látvány feléd mászott és úgy nézett rád, hogy sehova se legyen kedved elmenni csak az élvezettől.Winwin
Igazából mindketten készülődtetek Tennek a születésnapi bulijára. Próbáltál csinosan felöltözni, de ebből inkább egy szexi kihívó szett jött össze.
Winwinnel egyszerre értetek a nappaliba te a lépcsőn jöttél le ő a konyhából jött ki ahogy meglátátok egymást kicsit elpirultan elmosolyodtatok. Winwin azért mert most látott így elsőnek téged, te meg azért ahogy rádnézett.
Bocsi a hibákért.
Remélem élvezhető volt és mindenkinek tetszett.
(Kérni még mindig szabad ám)
Holnap találkozunk.Sziasztok!
H.S
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...