A mai kérést lovely_by_sad -től kaptam. Remélem tetszeni fog :3
Hwanwoong
-Hé' törpe, ne húzd a hajamat! -szól rá férjed fiatokra aki ma ünnepli az ötödik életévét.
Lassan sétálsz be a nappaliba a tortájával.
-Fiúk! Kinek is van ma a születésnapja? -teszed fel a kérdést
-Kinek van? -teszi ugyan ezt Hwanwoong is.
-Nekem! -kiált hangosan F/N és elkezd ugrálni.
Lerakod a tortát az asztalra. F/N gyorsan oda szalad és boldogan néz a tortára.
-Elfújhatod. -mondjátok egyszerre Hwanwoongal.
Tette is azt amit mondtatok neki.
-Van itt még valami meglepetés. -mondja férjed. -Nézz be a szobádba.
Futásnak eredtetek mindhárman.
-Apa anya mennyi ajándék. -újjong és elkezdi kibontani őket.
Bárminek tud örülni a fiatok, ami most is így van. Minden ajándékot megköszönt. Annyira örült hogy egy két könny csepp le is folyt a pici arcán. Mindennel játszott egy keveset majd lementetek tortát enni.
-Anya ez... -nyeli le a falatot - nagyon finom. -iszik egy kortyot majd folytatja az evést.
-Én csináltam. -mosolyogsz.
-Ooo -képed el férjed -még ilyet is tudsz?
-Mindent is tudok. -pimaszkodsz.-Ha végeztetek akkor lenne még egy meglepetésem, de itt kettőtöknek lenne.
-Tényleg? -vág értetlen fejét Hwanwoong.
Bologatsz majd elő veszel egy kisebb dobozkát és az asztalra rakod.
-Hajrá! -mutatsz a dobozra, hogy nyissák ki.
Elkezdték kinyitni majd mindketten rádnéztek.
-Anya ez a ruha miért rózsaszín és miért ilyen kicsi?
-Anya nem neked vette, hanem a kistesódnak. -ugrik fel és felkapva megpörget a levegőben. -Annyira örülök. Mennyi ideje?-Ma egy hónapja. -vigyorogsz.
-Lesz egy tesóm? -ugrál és oda szalad hozzátok és megölel.
-Igen lesz egy húgod.
-Ez az! Anya annyira köszönöm!
Ezt meghallva nem hogy te de még férjed is elsírta magát.
-De aranyos vagy. -suttogja.
-Apa hogyan lett anya hasában a tesó?
-Hát... -jön zavarba és segítségkérően néz rád, de te csak elkezdesz mosogatni.- Tudod ez egy nagyon hosszú és bonyolult folyamat amit nem is lehet szavakkal elmondani, de majd te is megfogod idővel tudni. De mi lenne, ha felmennénk játszani?
Már csak arra lettél figyelmes, hogy a lépcsőn szaladnak fel. Később te is felmentél játszani.Itt is lenne a rész ismét így este bocsika😅
Holnap lesz az utolsó nap az egy hetes "maratonnak" ha ezt lehet így nevezni valószínűleg az a rész is így este fog kikerülni.
Na, de majd holnap tali aludjatok jól!🥰Sziasztok!
H.A
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...