Külső szemszög
Wooyoung hetek óta furcsán viselkedik. Nem mersz rákérdezni pedig félsz, hogy megcsalásról van szó.
Egy nap hallod hogy a másik szobában telefonál. Az ajtót megközelítve csendre lettél figyelmes. Megijetél és hirtelen próbáltál úgy tenni mintha te arra járnál. Kicsapódott az ajtó telibe a válladnak.
-Te halgatóztál?-kérdi felvont
szemöldökel.
-Te meg csalsz?-teszed te is ugyan ezt.
-Persze meg csalak a szemed elött. Itt fogok telefonálni a szeretömmel!? Miért csalnálak meg? Ezt komolyan gondoltad?- ezzel elviharzott.
Mire le értél volna becsapta maga után az ajtót és sírva fakadtál.
[...]
T/n szemszög
A nappaliban ültem és tévét néztem mikor megérkezett Wooyoung. Nem köszönt, csendben felment és csak az ajtó csukodását hallottam fentről. Nagyot sóhajtotam, a szám férrehúztam és fejem oldara döntöttem "mit ronthatam el?" "Rosszat csináltam?"...
[1 hét múlva]
Nagyon hiányzik a hangja a viccei, ölelése az édes szavak a csókjai, Wooyoung hiányzik nagyon...
Megint ugyan úgy ülök mint egy hete.
Ajtó csapódás.
-Szia Wooyoung- indulok el a zaj felé -csináltam vacsorát, ehetnénk együtt.-próbálok biztatóan mosolyogni.
-Nem vagyok éhes, de köszönöm-néz semlegesen.
-Szeretlek! Nagyon hiányzol!-elment mellettem és már csak a lépcső nyikorgását hallom.
Zokogok, sírok, bőgök...Wooyoung szemszög
Elmentem mellette és elkezdtek a könnyek potyogni a szememből. Bezártam az ajtót és neki döltem.
Nagyon hiányzik, de nagyon mérges vagyok rá. A születésnapjára készülök pontosabban készülünk és azt mondja, hogy meg csalom közben eszem ágában. Kettő nap választ el a szülinapjától és nem tudom mit tegyek, hogy ez mind jobb legyen, mert így a több hete tervezet születésnapi bulija elmarad.T/n szemszög
Na jó összeszedem magam. Elindultam a lépcsőn fel és bekopogtam.
-Wooyoung kérlek engedj be.
Kinyitotta az ajtót. Sírt? Vörös a szeme.
-Young te.. te sírtál?- nyúlok óvatosan arcához, majd két kezem közé fogom azt. - Sajnálom azokat amiket tettem. Nem tudom mi ütött belém. Hiányoznak a beszélgetések az öleléseid a csókjaid... Hiányzol! - gyülnek könnyek a szemembe.
Magához húzott és szorosan ölelt. A szivemről egy hatalmas kő hullott le.
[...]
Át beszéltünk mindent az elmúlt hetekről, de nem tudom mik voltak azok a sok telefonálások. Este néztünk egy filmet és boldog voltam és Young is az volt.
[2 nap múlva t/n szülinapja]
Reggel nem találtam magam mellett szerelmem, biztos korán kellett kelnie.
Az éjjeli asztalon volt egy kis cetli.
"Jó reggelt szépség! Ha felkeltél akkor menj le a konyhába és reggeliz meg."
Olvasás közben mosolyogtam és így mentem le a konyhába.
Meg reggeliztem jó kiadós volt.
"Remélem ízlet! A következő feladat az hogy készülődj úgy el, hogy neked mozgalmas napod lesz szóval valami kinti kényelmes de csini ruhát vegyél fel."
Felmentem fogat mostam. Visszamentem a szobába kinyitottam a gardrób ajtaját és megláttam pár cetlit. El mosolyodtam. A sárga cetlik egy-egy ruhán voltak és meg voltak jelőlve, hogy tudjam a párosításokat.
Három féle outfit van.
Az egyik egy fekete szaggatott farmer egy bordó rövidujjúval, fekete ingel. A másik egy szintén fekete nadrág fekete alapon piros csíkos ingel. Az utolsó pedig egy kék farmer és egy fehér póló kék ingel. Sok ingem van. Nekem az elsőre esett a választásom. Felvettem és megnéztem magam a tükörbe. Nem rossz, de nem tudom hogy be legyen türve a póló vagy ne. Végül be türtem. Nem találtam a házba több cetlint pedig kerestem. Lehajoltam és nézegettem melyik cipőt vegyem fel. A sima Vans cipőre esett a választás. Meg fogtam a táskám a kulcsokat, telefonom és kiléptem a házból. Megfordultam hogy bezárom és a sárga cetlire lettem figyelmes az ajtón.
"Úticél a következő: a legelső hely ahol találkoztunk. Puszi"
A legelső hely? Az nagyon nagyon messze van innen. Kettő-két és fél óra az oda út kocsival. A garázs felé vettem az irányt hátha itthon van a kocsi. Láss csodát itt van szerencsére, akkor csak röpke két-két és fél óra kocsikázás. Akkor indulás.
[...]
Hát persze hogy a lehető legnagyobb dugoba keveredtem bele így az utam három és fél órás lett. Köszönöm szépen. Az idő lassan megüti a fél kettőt, de megérkeztem.
Gwangalli Beach itt találkoztunk elsőnek azaz ez nem tervezett találkozás volt.
Pont a barátaimmal voltunk még két éve nyáron hogy kicsit pihenni tudjunk. Futottam a sekély vízbe nehogy eltugyon kapni Mina éppen hátra néztem és nekimentem valakinek és elestünk mindketten.
-Bocsánat!- szólalt meg az akkor még ismeretlen és segített felállni.
-É-Én sajnálom én voltam a hibás!
-Wooyoung folytatni kell nincs megállás!- a hang felé kapta a fejét.
-Jung Wooyoung sietnem kell, de még megkereslek!
-T/n-kiabáltam utánna elpirulva.
Aztán megkeresett és elkérte a telefonszámom.
Itt kezdődőtt minden.
A gomdolatomból a nevem kiabálása szakított félbe. Megláttam az ismerős arcot, Kang Yeosang.
-Szia t/n! Gyere velem.-elkezdett húzni.
Egy kocsiba beültetett. Bízok benne így csak bekötöm magam.
[...]
-Hova megyünk?-szólalok meg kis idő után.
-Majd meglátod!
-Mikor érünk oda?
-Fél óra körülbelül.
-Mi lesz a kocsival? Az ott maradt.
-Nyugodj meg semmi baja nem lesz.
Furcsa nekem Yeosang, nagyon furcsa.
[...]
Egy szűk utcán sétálunk, egyáltalán nem ismerős a hely.
-Yeosang..
-Shh!
Nem folytattam. Nem értem mi történik.
Beléptünk egy házba sötét van és síri nyomasztó csend..
-BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT T/N!- kiabálták egyszerre. Nagyon meglepődtem.
-Köszönöm, de nekem ma van a születésnapom?-kezdtem el nevetni a többiekkel együtt.
-Pontosan.-szólalt meg San.
Valaki hiányzik a tömegből.. Wooyoung, de Yeosang is eltűnt. Már javában ment a buli mindenki szórakozott én pedig javában azt figyeltem, hogy mikor bukkantak fel a fiúk. Hol lehetnek?Köszönöm a figyelmet!
Nektek adok egy kis feladatot, mégpedig hogy fejezétek be a történet végét és írjátok le kommentben a következő rész az a ti befejezésetek lesz.
Bocsánat a hibákért, igyekszem javítani.Sziasztok!
H.S
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...