Sok mindennel jár a suli legfelkapottabb lányának lenni. Mindenki utánad csorgatja a nyálát, de legtöbb esetben egyik sem a te ideálod. Viszont rengetegen segítőkészek, nyilván vannak utálóid a kis törött szárnyú lányok akik a nagyképű és önző viselkedésük miatt elveszítették azt a bizonyos legmenőbb, legfelkapottabb jelzőt. Senkinek nem tetszett az hogy fenn hordják az orrukat, mindenkit lenézve és a legmegalázóbb módon tiporják a földbe a legártatlanabb embereket. Te is voltál ilyen áldozat, de sosem sikerült nekik a mélybe tiporniuk.
Eleinte te magad sem érted hogyan lettél a legfelkapottabb, de idővel rájöttél. Te voltál az a lány akit vagy ezerszer megtaláltak az ilyen nagyképű lányok az óriási hírnevükkel és megakartak alázni mindenki elött csak ez nekik sosem ment mert te erősebb és okosabb vagy náluk. A saját fegyverüket használtad arra hogy kiiktasd őket és ezek miatt néznek fel rád annyian. Nem azért lettél te felkapott mert a szüleid gazdagok és minden márkás cuccod meglenne és játszhatnád a tökéletes lányt, hanem azért mert te magadat adod és nem teszed a fejed illetve te nem mászol rá minden második fiúra aki elsétál előtted.
Egy kitűnő tanuló vagy akinek az életében a legfontosabb dolog az mindig is a tanulás volt. Amióta csak tudsz beszélni azóta tanulsz, de tényleg. Ahogy kimondtad hogy apa és anya elkezdték tanítani neked az ábc-t és olvasni is megtanultál ha ez megvolt a számokat is kívülről kellett fújnod illetve összeadást, kivonást, szorzást, osztást is tudnod kellett és ezzel a tudással mentél iskolába ahol az első második osztályban szinte semmi újat nem tanultál csak egy bővebb, nagyobb ismétlések számított.
Sok idő eltelt, azóta már a gimnázium utolsó évét rugdalod. Nehéz út vezetett el ide hisz általános iskolában egy szem barátod sem volt de ahogy bekerültél a gimibe itt sem volt, majd tizedik osztály félévénél jött egy fiú és egy lány akik ezt az egészet megváltoztatták. Ők mai napig a legjobb barátaid amit még mindig nem hiszel el. Rengeteget segítettek és segítenek neked mindenben de ez visszafelé is kölcsönös. Segítették feldolgozni a tényt hogy te elég népszerű lány lettél és sokan crusholnak amit te nem vettél észre hisz azt sem tudod milyen egy embert crusholni.A barátaid névszerint Jun és Jisoo akik testvérek már egy ideje avval nyagatnak, hogy kell neked valaki aki nem csak barátként szeretne. Te erősen tartózkodsz ettől hisz nem hinnéd hogy szükséged lenne egy párkapcsolatra. Hogy miért? Nincs egy ember aki felkeltette vagy felkelthetné a figyelmed illetve félsz attól hogy csak egy egyéjszakás kaladnak szeretnének téged.
Ezt gondoltad egy hónapja...°~°~°
-T/N nem érted amit mondunk? Ők ketten látványosan harcolnak érted!-rángat téged Jun és mögötte Jisoo hevesen bólogat.
Na hát igen az utóbbi két hétben két fiú igen csak elkezdett érdeklődni irántd. Rengeteget beszélnek veled többször volt hogy leültek hozzátok ebédelni vagy csak beszélgetni felköszöntöttek a születés napodon nyilván mind ezt külön tették. Viszont amikor mindekőnek leesett hogy nem csak ő maga próbál a szívedbe férkőzni hanem rajta kívűl más is igen keményen elkezdtek teperni érted amit te nem vagy hajlandó észrevenni.
-De ez hülyeség. Miért "harcolnának" értem? -mutatsz az újjaiddal idézőjeleket.
-Talán mert oda vannak érted?
-Bejösz nekik. -egyszerűsít Jun
-De én még mindig nem értem.
-Mit? -förmednek rád szinte egyszerre.
-Hát hogy miért pont én lennék az ő kiszemeltjü?
-Ahh T/N hogy mennyire az agyunkra mész evvel az értetlenségeddel.°~°~°
-Szia T/N! -ül le melléd a padba Hui.
-Szia! -mosolyogsz rá, mire megszólalhattál volna megelőzött valaki.
-Nem úgy volt, hogy ma utazztok el? -ahogy megállapítottad Wooseok tette fel a kérdést.
-Közöd?
-Annyi mint neked T/N-hoz/hez.
-Hát több közöm van hozzá mint neked itt valamelyikőnkhöz is. -áll fel Hui.
-Hé-Hé fiúk! Nyugodjatok meg! Ne veszekedjetek ez nem megoldás.
-Sziasztok! -áll melléd Jisoo- Én most elviszem T/N-t ha nem gond.
Kihúzott a teremből.
-Mi megmondtuk hogy oda van mindkettő érted.
Te csak megforgattad a szemed.
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...