Pentagon

212 8 3
                                    

Minden ember álma, hogy eljusson oda ahová szeretne az a bizonyos hely amikor meghalod a nevét és egyből lepereg a szemed elött, hogy milyen is lenne ott élni.
Te is így vagy ezzel. Mindenki tudja rólad, hogy a családotok egyáltalán nem jó módú inkább az az átlagos kaszával rendelkezők közé tartozik. Szüleid mindig is a legjobbat akarták neked, megálmodták neked a tökéletes életet úgy hogy  a lehető legjobb iskolába járatak az általánostól kezdve a közép iskoláig ahová jelenleg jársz.
Az iskola elég elit így a szüleid pénztárcája eléggé ki van fosztva mindent megtesznek, hogy bírják fizetni neked az iskolát emellett te is segítesz nekik. Diákmunkát vállaltál igaz nem fizet sokat, de legalább ennyivel tudsz segíteni nekik.
Tudtad és tudtátok is, hogy az iskola azt biztosítja a tanulók számára hogy egy tanítási éven keresztül cserediákoskodhat Las Vegas-ban. Ám ez a lehetőség az iskola legjobb legkiemelkedőbb eredményeket elért 20 tanulója teheti meg. Számon van tartva az összes diák lényegében a legjobb tanulotól a legrosszabbig, viszont senki sem tudja, hogy hol helyezkedik el ebben a rangsorban.
A nyári szünet utolsó hónapjában derülnek ki a "nyertesek" akik eljuthatnak Las Vegas-ba.
Nos igen Vegas a te álom városod. A képzeletedben szabadon él az, hogy neked milyen is lenne ott az életed a kép él a fejedben, hogy milyen is lehet ott élni egy átlagosnak mondható nap ott milyen is lehet főleg egy bulis éjszaka és ez mind az álmaidban élénken él.

Nyilván a tanulási lehetőség is mennyire kedvező lenne a nyelv megtanulása szempontjából illetve megszemlélhetnéd hogy ott Amerikában milyen is a tanítási rendszer a Koreaihoz képest.

A nyár utolsó két hetében jársz és pontosan nem tudod, hogy mikor fogják kiküldeni az értesítéseket miszerint mehetsz-e a cserediák programra vagy sem. A szüleid reménykednek, de te nem sok esélyt látsz arra, hogy benne legyél a legjobbak közt hisz örülsz neki hogy fenn tudod tartani az átlagod hármas és négyes osztályzat között.

Ma kivételesen korán keltél úgy tervezted, hogy ma sütsz valami finomat a szüleidnek amiből te nem fogsz enni mert erős diétába kezdtél mióta a nyár elkezdődött. Igazából két oka van ennek az egész diéta dolognak az első és legfontosabb hogy magaddal meg légy elégedve a második pedig az, hogy felkeltsd a figyelmét az egyik évfolyam társadnak főleg ha még ebben az évben találkoztok. Hogy miért is avval akarod felhívni a figyelmét hogy lefogytál? Azért mert a suli gyönyörű arcú duci lányának ismernek aki kissé antiszoc. Tehát a terveid lefogyni és szebbé válni mint eddig valaha voltál ezek mind kezelésbe vannak eredményekkel. Az arcod vékonyabb és karakteresebb lett és még szebb mint amúgy, a tested és az alakod is olyan változáson ment keresztül hogy eleinte neked is nehéz volt elhinned, mintha valami műtéten vettél volna részt. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨Where stories live. Discover now