Sok késésért ismét bocsánat és köszönöm RoxanneWeasley13 a kérést
Suho
Sungho oviban, Suho koncerten van holnap után ér haza, és én..én is dolgozom. Éppen az Ateez menetrendjét futom át újra, ugyanis ha minden igaz valami keresztezi Mingi óráit, amit kétlek mert mielőtt kiadtam volna vagy hatszor átnéztem, de sosem árt még párszor átfutni. Persze nem árt maximum az idegeimre, már harmadjára futom át a sorokat, de semmi.
-Szia! Tudnál jönni a harmincnégyesbe?
-Miért? - kérdezi Mingi értetlenül.
-A menetrend miatt. Sokadik alkalommal nézem át de sehol nem látom azt amit Te - nyomtam meg az utolsó szót.
-Két perc és ott vagyok - hallottam a mosolyt hangjában. Furcsa ez nekem, ha direkt intézett nekem plusz munkát kicsinálom. Nem szép dolog, de ő az a tag aki szeret ugratni, mármint kicseszni velem csak hogy az ő értelmezése szerint amit én kicseszésnek hívok az valójában egy egyszerű ugratás. Ha ő így akkor én is így, érik neki az az ugratás tőlem neki.
A gondolat miatt elmosolyodtam majd ezzel egyidőben hallottam a világos falapon átszűrődő kopogást, majd az ki is nyílt.
-Szia! Hogy vagy? Siettem csak hogy előbb lássam a reakciód arra hogy viccelődtem és tökéletes a menetrendem, az egyik legjobb. - vigyorog mintha valami jót tett volna, közben ő tett nekem keresztbe, ismét.
-Song Mingi szeretnél halott lenni? Majd a fanok fizetik a temetésed ne aggódj. Nem fogják élvezni, ezzel szemben Én - röhögök fel - Annál jobban fogom, ahogy látom hogy rád lapátolják a földet. Sőt tudod mit? Én fogom rád lapátolni. - kelek fel kényelmes fekete székemből és a két fejjel magasabb fiú elé állok és mutató ujjam mellkasának bököm. - Ha nem fejezed be a te általad viccesnek vélt hülyeségeidet megkeserítem az életed. Csak hogy tudd nem fogja más megcsinálni a menetrendeteket. - nézek fel a már csak mosolygó vörösre. - Remélem érthető voltam. - lépek el tőle és kezembe véve a két lapot, amin a kétheti menetrende van, nyomom arcába és otthagyom.
Nehogy már, majdnem öt évvel fiatalabb nálam, nehogy azt higgye hogy majd ő fog kifogni rajtam. Van egy fiam aki hamarosan elő osztályos lesz, kézenfogva mehetnek iskolába hátha ragad Mingire is valami.
Telefonom zsebemben rezegni kezd.
-Mingi - veszek egy mély levegőt - Két perce léptem onnan le. Mit akarsz?
-Itthagytad a szemüveged.
-Ezzel a lendülettel hogy felhívtál utánnam is hozhattad volna.
-Nem tudom merre mentél.
Idegesen kinyomtam majd vissza rohantam.
Benyitottam, ott volt ő is de nem szóltam semmit felkaptam a fekete keretes szemüvegem és indultam volna ki tovább a dolgomra.
-T/N - fogta meg csuklóm Mingi és vissza húzott közel magához. - Tudom hogy borzalmas ez a viselkedés amit csinálok, de nem tudom hogy hogyan hívhatnám jobban fel magamra a figyelmed. Sajnálom. - meg sem tudtam szólalni olyan hirtelen ért ez az egész, de az hogy ezek után megcsókolt egyből kapcsoltam és ellöktem.
-Mingi - nézek árgus szemekkel rá - Nekem férjem és gyerekem is van. - közbe akart vágni de felemelve mutatóujjam csitítottam el - Tudom hogy nem tudtad, de akkor sem tehetted volna ez. Sajnálom, de ez nem fog menni.
Lehajtotta fejét és egy bocsánatkérés után kikerülve kiment a szobából.
Telefonom kivettem a zsebemből és egyből Suhot tárcsáztam.
-Szia Babe - köszön bele kissé lihegve
-Szia. Zavarlak? Most lett vége a koncertnek?
-Igen most, de egyáltalán nem zavarsz. Baj van?
Nem tudtam hogyan álljak neki, így egyből a közepébe vágtam.
-Mingi megcsókolt.
-Mivan? - a hangja majdnem két oktávot emelkedett - Mi az hogy megcsókolt?
-Bocsánatot kért amiért folyamatosan plusz munkát intéz nekem. Fel akarta magára hívni a figyelmem aztán megcsókolt.
-Hogy merte? Legalább felpofoztad? - ezen a kérdésén felnevettem még ha nem is akartam.
-Nem. Csak ellöktem magamtól és szembesítettem azzal hogy férjnél vagyok és gyerekünk is van. Bocsánatot kért és kiment.
-Jobban jár ha legközelebb legalább két méter sugárban kikerül téged. Viszont most mennem kell. Szeretlek és minél előbb moss fogat ezek után.
Nevetve elköszöntem tőle és mentem Minminhez a büfébe venni valamilyen szendvicset.Tegnap egész nap az eset után nem láttam Mingit és egyébként az egész bandát sem, nem mintha annyira zavart volna. Nem azért mert nem szeretem őket, csak akkor nekem bőven elég volt az az egy ember is.
Éppen a tágas konyhánkban csinálom Sungho ebédjét mielőtt elvinném az ovistársához játszani, illetve ha minden jól alakul ott is alszik.
Suho ha minden igaz délután érkezik így tudunk egy kis időt is eltölteni egymással. Nyugodtan megtudjuk beszélni hogy milyen volt a koncert, hogy viselkedtek vele a fanok mivel ez az első találkozásuk azóta mióta bejelentette hogy megszületett Sungho. Volt pár évük megemészteni így már csak reménykedem hogy minden rendben ment.
-Ebéd idő - szóltam be a nappaliba ahol a fiunk a tévét nézte, gyorsan felpantant és rohant ki a székéhez. Segítettem neki a székbe ülni majd elé is raktam a tányérját amin pár darab kimbap volt, egyik kedvence.Kis késéssel, de sikeresen kocsiba ülve indulunk el a pár utcával arrébb lévő úticélunkhoz. Miután leadtam Sunghot, elmentem bevásárolni ugyanis eléggé kezdünk kifogyni, úgy mindenből.
A boltot magamután hagyva siettem haza hogy egy kis pakolás után nyugalomban várjam itthon a férjem. A terveim nem így alakultak.
Léptem be az ajtón és leraktam a két nehéz szatyrot mikor hirtelen két erős kar felkapott. Kissé felsikítottam hisz megijedtem, de ahogy Suho mindent eláruló mosolyát megláttam már mindent értettem.
-Szia drágám - indul el velem a háló felé - Jöttem bemutatni hogy nekem nem kell sok minden ahhoz hogy a figyelmedet megkapjam. - megszólalni nem tudtam ugyanis ajkaimra tapadt, időközben a szobába is bejutottunk. Szépen lassan nem megszakítva a csókot fektetett végig az ágyon.
-Suho - mondom két csók között - Ugye nem egy évekkel fiatalabb sráccal akarsz versengeni úgy hogy tisztában vagy minden előnyöddel? - válaszul csak nyakam kezdte csókolgatni, majd egy váratlan pillanatban megszívta azt.
-Tudom hogy nem szokásom, de csak hogy tényleg elhiggye hogy hogyan is állunk. - nézett komolyan, majd elvigyorogva magát folytatta azt amit elkezdett.
Yes yes ők mind én vagyok ahogy látom a meglepődött arcokat, hogy nem egy hónap kihagyással posztoltam új részt.😌
Egyébként minden hibáiért ha van bocsi.
Remélem tetszett mindenkinek.ByeBye
H.S
220514
YOU ARE READING
𝙠𝙥𝙤𝙥 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙞𝙚𝙨
Fanfiction〃',•Kpop mindenes🕸️↷ Ki van a központban? Az olvasó és a szeretett idol. #3 nct127 - 2020.03.31 #87 nct - 2020.04.05 #55 idol - 2020.04.06 #2 pentagon - 2020.04.09 #6 nct127 - 2020.04.11 #4 nctu - 2020.05.21 #102 exo - 2020.06.01 #3 nctu - 2020.06...