♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Merhaba ilk bölüme başlıyoruz .
İyi okumalar :)♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Bölüm 1.
" Aras , hadi tut şunu " diye bağırdım Aras da
"GEL LAN BURAYA " diye bağırarak Tuncun üzerine atlarken
"Bittin lan sen " diyerek bende üzerlerine atlamıştım ve ikisininde perti çıkmış ola bilir .
Ne mi yapıyoruz ? Tabii ki de Tuncun salaklıklarıyla uğraşıyoruz ,anlatayım biz doğruluk mu cesaret mi oynarken Tunç bana "çösörötön vörsö instögröm hösöbönö gözlölöktön çökör " dedi ve böyle bir şey yapmayacağımı bildiyi için telefonumu almış ve kaçmıstı.
Galiba hesabımı herkese açık yaptı çünki deminden beri ötüp duruyordu .
Sonunda kürek gibi ellerinden telefonumu kurtara bildim .
"OHA! LAN ! BEN SANA YAPMA DEMEDİM Mİ GERİZEKALI? İTİ , SAPIĞI BENİM HESABIMDA ŞİMDİ " diye bağırmamla hocanın sınıfa girmesi bir olmuştu .
Hoca, altta Tunç onun üzerinde Aras onu üzerindeyse yatan beni gördüğünde şaşırsa da bir şey demeden yerine geçmişti.
Artık şaşırmıyordu bu hallerimize .
Biz hep böyleydik, arkadaş grupumuz işte . Her türlü sakat işler bizden sorulurdu ama sorsanız hiç birini kötü niyetle yapmazdık .
Ben kendi kendime konuşurken hoca :
"Çocuklar , kalkın hemen , müdürün odasına ! " dedi.Bir şey demese olmuyordu sanki .... birde ben şaşırmıyor demiştim değil mi ? Tabi bu umursamadığı anlamına gelmiyor.
Neyse bizde kalkıp müdürün odasına giderken hesabıma bakayım demiştim ama bakmaz olaydım "Oha! 14K takipçi ne ya Tunç. Bedelini ödeyeceksin kanka "diye kolidorda bağırdım.
Başına gelecekleri bilen Tunç önden koşuyordu .
Nihayet ite kalka müdürün odasına gelmiştik kapıyı çalıp içeri girdiğimizde Müdür bizi görünce gülüp "Bu sefer ne yaptınız ?" Diye sordu .
Seviyordum bizim Kazım müdürü ya bizi yormuyordu hiç
Neden acaba ?
Ne halt olduğumuzu biliyor ya ondan
Neyse .... Bende olayları başından sonuna olduğu gibi anlatıp şakalaşdığımızı söyledim.
Bir kaç nutktan sonra çıka bilirsiniz deyip bizi adeta odadan kovan müdüre tip tip bakmış odadan cıkarak sınıfa gelmiştik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengarenk Acılar
Teen FictionYarı düzenlendi ♧ 17 yıl öncesinde karıştırılan biri masum biri suçlu olacak küçük kiz çocuklarına , 17 yıl sonrasında yani şimdi gerçekler ortaya çıktıktan sonra neler olacağını merak ediyor musunuz ? O halde gelin bakalım .... •Helın öz ailesine...