16.bölüm

2.6K 99 3
                                    

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Bölüm 16.

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Önceki bölümden kesit :

Herkes onun baktığı yere yani bana döberken, yanıma gelmek için hareketlendiklerinde elimi kaldırıp onları durdurdum ve ağzımı açıp

"..."

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Herkez ağzımdan çıkacak cevabi bekliyordu ama unuttukları bir şey vardı.

Ben zaten burada kalmıyordum
Asıl merak ettiğimse annemin bu olanlardan nasıl haberi olduğuydu.

"Ehm...ben zaten burada kalmıyorum ?" Dedim.

"Biliyorum kızım , benim bahs ettiğim şey buradan bu şehirden gitmek onlardan uzak olman . Eskiden olduğu gibi abinlerle Amerikayada gide bilirsin " Dedi annem .
Amerika ? Şaşırmıştım.

Aslında haklıydı benim bu olanlardan sonra onlarla tamamen ilişkimi kesmem gerekirdi ama tam olarak bir aile olamasakta aramızdaki görünmez iplikler düğümlendikce düğümlenmiş onlardan kopmama izin vermemişti .

Amerikaya gitmek ...
Tam ağzımı açıp bir şey söyleyecektim ki Kuzey benden önce davranıp

"Abla ? Abla gitmeyeceksin değil mi ?" Dedi dolu gözleriyle ,Aran da öne çıkıp " ikizim ...?" Dedi sorarcasına ben belki ilk defa ne yapacağımı bilemiyordum .

Gidersem mutlu olacaktım ,eskisi gibi olamayacak belki ama mutlu olacaktım .

Kalırsamda belki üzülecektim ama mutlu olmak için çabalamam gerekecekti.

Bunca şey yaşanmışken herşey onları tanımadan öceki gibi olamayacağı da sugötürmez bir gerçekti tabi.

Ben Helındım kolayı sevmem , ben kalıp savaşmayı seçerdim hep şimdi bana ne oldu ? Ne değişti ...?

Çok şey değişti . Artık eskisi gibi güçlü değilim ama çabalamak istiyorum bu sefer kaçmak istemiyorum .

Anneme dönüp " annem... gidelim dersem bir an beklemeden gideriz biliyorum ama ben içimde keşkelerle yaşamak istemiyorum kalıp çabalamak istiyorum belki beni daha fazla kıracaklar , üzecekler ama benim seçtiğim yoldan gelecek her şeye razıyım . Bana dediğin şeyi hatırlıyorsun. Bana onlara bir şans vermemi istemiştin, verdim bende pişman ettiler ama son bir kez daha şans vermek istiyorum " dedim .

Kuzey ve Aran bana gelip sarılınca Mert abim öne çıkıp " Bizi istemiyor musun ? Ne değişti güzelim ? Eskiden olsa gözünü bile kırpmadan gelirdin bizle, arkana bile bakmazdın güzelim neden kalıyorsun ?" Diye sordu .

Rengarenk Acılar  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin