11.bölüm

4.4K 170 26
                                    


    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Bölüm 11.

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Önceki bölümden kesit :

Tekrar kapının önünde hır gür koptuğunda kapıya döndüm

Koca bir Siktir çektim. Gerçekten gelmişti ve kapıya yaslanmış beni izliyordu

  
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

"Yazarın anlatımı ile  "

Helın , tüm itirazlara, yalvarışlara rağmen çekip gitmişti . Aslı hanım dayanamamış ağlayarak Haldun bey ile birlikte yere çökmüştü.

Kuzey Baranın karşısına geçmiş " ne yağırıyorsun abi ? Ne söylediğinin farkında mısın ? Onu sevmesende tanımış olman gerekirdi ,Ablam öyle bir şey yapmaz . O, o kız gibi değil ki ! Neden anlamıyorsunuz? Peki ya sen Can abi ? Ha sen Akın abi ?? Buna nasıl inanırsınız. Böyle birşeyi nasıl düşünürsünüz?! " diye bağırdığında . Baran öne çıkıp .

" Bana bağırma Kuzey  Ben senin abinim !" dediğinde

Aran," Kuzey haklı abi böyle bir şeyi nasıl yaparsın? Bulunduğun ithamların ağırlığını bilmiyormusun ? " dedi ve Kuzeyin kolundan tutup merdivenlere yöneldi.

Atakan üçününde yüzüne baktı başını onaylamazca sallayıp " Size inanamıyorum Baranı anladımda siz kardeşiniz hakkında nasıl böyle düşünürsünüz ? Nasıl buna inanırsınız? Pes artık , Anne ? Baba? Siz neden bir şey demediniz ? Gerçekten inanamıyorum " dedi ve odasına çıktı .

Aslı hanım ben ne yaptım diyerek ağlamağa devam ederken Haldun beyde yıkılmıştı .

Kızına nasıl arka çıkmazdı ? Nasıl onun yanında durmazdı diye kendini sorguluyordu.

Sonunda karısınıda ayağa kaldırıp odalarına çıktı .

O gece Aksoylar ailesinin evine hüzün ve sessizlik hakim olmuştu.

Sabah uyandıklarında sofraya geçen Aksoylar Helının inmesini bekliyordu .

Sonra dün olanları hatırlamış olacaklar ki, Haldun beyin afiyet olsun demesiyle sessizce yemeklerine devam etmişlerdi .

Hepsinin gözü ara sıra Helının oturduğu yere kaysada, tekrar yemeklerine devam ettiler.

Kuzey ve Aran mutluydu çünki , okulda Helını göre bileceklerdi .

Yemek bittikten sonra Aran ve Kuzey aceleyle evden çıktı Selimde onlarla Helını belki görürüm diyerek çıkmıştı .

"Helının anlatımı ile : "

Rengarenk Acılar  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin