♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Bölüm 7.
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Önceki bölümden kesit :Bizi gördüklerinde öne cıktılar , onları da biolojik abimlerle tanıştırdığımda boyaları alıp hepsine ikişer ikişer dağıttık ve " hazırmıyız ?" Dedim .
Hepsi bir ağızdan hazırız dediğinde arkamızı dönüp Arasla duvara doğru gittik.
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡
Duvarın neredeyse yarısına gelmiştik ki, Kuzey yalnışlıkla boyayı saçlarıma sıktı .
Kızacağımı sanıp kafasını eğmişti ki , elimdeki mavi spreyi bende onun saçlarına sıkıp güldüm .
Kuzey kafasını kaldırıp bana baktığında ikimizde güldük diğerleride bize katıldı.
Aras yanımıza gelip saçımın bir tarafı pemde bir tarafı sarı kalacak şekilde boyadı .
Bende Kuzeyin saçını yarı mavi renk yaptım , sonra telefonu çıkarıp ön kamerayı açarak tipimize baktım.
Gördügümüz şeyle kahkaha atarken ardından Birkaç resim çekildik ve işimize devam ettik .
Bu Aksoy erkekleri baya iyi resim yapa biliyordu ha . Boyamağı bitirdiğimizde bizde bitmiştik .
Telefonu çıkarıp duvarın fotoğrafını çektim Pink panter
Arkamı dönüp bizimkilere baktığımda yüzügözü boya olmuş bizimkiler ve Aksoy erkekleri ile karşılaşdım. 2 dakika birbirimize baktıktan sonra dayanamayıp kahkaha atmiştık
Çok eğlenceli geçmişti Baran pek belli etmemeye çalışsada oda eğlenmişti yani .
Yere oturup dinlendiyimizde bir az da sohbet ettik yarım saat otmurmuştuk ki siren sesini duymamızla ayağa fırladık .
Arasa dönüp "Aras bak bende nerde kaldılar diyordum geldiler . Hadi dağılıyoruz " deyip arabaya bindim .
Benim arabaya Akın, ikiz ,Kuzey geçerken Araslarda arabalarına biolojik abimlerden alarak geçmişti . Son surat ordan uzaklaşmıştık .
Arasla yarışmayıda unutmamışdık ve vardiğimizda kapıyı çalıp bekledik .
Kapıyı açan Aslı hanım halimizi görünce kahkaha attı Arkasından " ne oldu hayatı-" diyerek gelen Haldun beyde ona katılmışdı .
" Hoş geldiniz çocuklar da bu ne hal ?" Deyip tekrar güldü Aslı hanım.
Atakan " anne biz bir temizlenelim geliyoruz ".Haldun beyler bizi onaylayınca odalara dağıldık . Duş alıp çıktım ve giyindim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rengarenk Acılar
Teen FictionYarı düzenlendi ♧ 17 yıl öncesinde karıştırılan biri masum biri suçlu olacak küçük kiz çocuklarına , 17 yıl sonrasında yani şimdi gerçekler ortaya çıktıktan sonra neler olacağını merak ediyor musunuz ? O halde gelin bakalım .... •Helın öz ailesine...