25.bölüm

1.6K 87 5
                                    

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

    ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

Bölüm 25.

♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡


Önceki bölümden kesit : Arabanın kapısını açtıp binmek için hareketlenmiştim ki . Konağın bahçesine dolan arabalarla durdum .

Pilakayı gördüğümde donup kaldım .

   ♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡

" 99 PAA 003 "- Paşa Akay
" 54 SA 345 " -Sefa Akay
" 48 SKD 282 "- Sina Karaduman
" 68 AA 378 " -Asrın Akay
" 99 BK 103 " - Batın Kara
" 45 MRT 454 "- Mert Akay
" 95 BKD 682 " - Betül Karaduman

Arabadan inen dedem "Neler oluyor burda ? Nerde benim torunum ?! HELIN ?" Diye bağırdı.

Arkasından inen abimleri , dayımı amcamı ,kuzenlerimi ve halamı gördüğümde sevinememişdim bile .

Gerçekten sizde geldiniz tam oldu .

"Burdayım burda " dedim yorgun çıkan sesimle.

"Torunum" deyip bana yaklaşacağı sırada ,dedemin " Ne torunu ?! O senin değil benim torunum !!" Dedi hiddetle.

Ha ha ve ha .

"Ne torun ama (!)" Dedim arabanın kapısını çarparak kapatıp. Kollarımı açarak etrafımda döndüm .

" Bana güvenmezken ne çabukda sahiplendiniz beni böyle çok sevgili Tahsin dedem ?" Dedim bağırarak.

Mert abim ve Asrın abim yanıma gelip " sen iyi misin Helın ? Neyin var ?"diye sordular.

"Yok bir şey abi Amerikaya gitmek kararına geldim bu gün istanbula oradanda Amerikaya gideceğimde sevgili ailem gitmemem konusunda ısrar ediyor " dedim onlara söyleyemezdim .

"Ne amerikası ?" Diye ses geldi Demir Aksoy çoook sevgili abim (!)

"Ooo geldin mi big boy brother ?" Dedim kinayeyle .

Mert abim ve Arsın abim aynı anda
" ne ?" Diye sordu.

"Ya ya abimmiş hemde en büyüğü haberiniz yok muydu ? A-A ne tesadüf ki benimde haberim yoktu " dedim Kahkaha atarak arkasındanda gözyaşlarım kahkahalarıma eşlik etdi.

Paşam yüzündeki acı ifade ile gelip bana sarıldı " Helın Amerika olmaz iki yıl gitdin gelmedin zaten ben bir daha seni kayb edemem " Dedi abimler ve kuzenlerimde onu onayladığında.

" Özür dilerim dede gitmem lazım . Buraya gelmenizden hâlâ sakinleşmediyini ve bazı şeyleri de öğrendiğinizi var sayıyorum senden saklandığım için özür dilerim Dedem . Sizden de " diyip kuzenlerime baktım .

Rengarenk Acılar  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin